Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Hoe huwelijksreis boeken
aangezien we een beperkt budget hebben omdat we alles zelf betalen is er geen geld voor een grote huwelijksreis. Toch hadden we graag op reis gegaan voor een dag of 5 naar Italiê of Turkije. Wij dachten om alleen een vliegtuigticket te pakken e...
Huwelijksreis Reacties: 4 12-2-2009 16:05:56

Caroline
miserie ! zelf uitnodigingen proberen te maken .. HELP
hey allemaal,Ik heb op internet een leuk ideetje gezien voor de trouwuitnodiging. Het is enkel maar een fototje dat ik heb.. mijn vraag is: hoe kan ik nu in de praktijk dit omvormen tot een leuke uitnodiging .. ik heb daar waarschijnlijk een of ander...
Andere Reacties: 7 12-2-2009 14:41:55

Caroline
champagnestreek
wij gaan zelf onze champagne halen voor het huwelijk in de champagnestreek. Kent iemand goede adresjes daar waar je een deftige champagne vindt tussen 10 en 15 euro de fles ???
Andere Reacties: 5 12-2-2009 14:35:33

danitsja
taarttopper
heyla;hmmm nu zat ik eens te denken, zorgt de feestzaal zelf voor een taarttopper of moet je dit zelf doen? al de leuke en mooie zijn dan ook 60 euro en zo blijven er maar kosten bij komen.iemand raad? ik heb er van m&m gezien vind ik wel leuk om...
Andere Reacties: 8 12-2-2009 13:53:50

ilse
Afspanning Den Moor Broechem
Hey bruidjesOns feest zal in juni doorgaan in De Moor in Ranst/Broechem.Heeft er iemand ervaring met deze feeszaal? De DJ die men daar aanraardt is dj Patrick. Heeft er iemand met hem ervaring?Enige tijd terug was er een zekere Jilke die haar feest d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-2-2009 13:04:31

ilse
Afspanning Den Moor Broechem
Hey bruidjesOns feest zal in juni doorgaan in De Moor in Ranst/Broechem.Heeft er iemand ervaring met deze feeszaal? De DJ die men daar aanraardt is dj Patrick. Heeft er iemand met hem ervaring?Enige tijd terug was er een zekere Jilke die haar feest d...
Andere Reacties: 0 12-2-2009 13:02:29

Ans
Dressed by Jill
Hoi allemaal...Ik was van plan om binnenkort naar Nederland te rijden, naar de winkel van Dressed by Jill. Ik vroeg me af wie er reeds ervaring heeft met deze winkel en of het de moeite is om de verplaatsing te doen??Alvast bedankt,Ans08-08-2009
Andere Reacties: 2 12-2-2009 12:59:07

Annelies
bruidswagen
Hoi,Wij zijn nog op zoek naar een bruidswagen eventueel met chauffeur, maar we zijn nogal geschrokken van de prijzen!Weet iemand in regio Oost-Vlaanderen of Vlaams Brabant (rond Aalst) waar ik een bruidswagen zou kunnen huren aan een redelijke prijs?...
Ceremonie Reacties: 3 12-2-2009 12:31:59

ellen
huwelijksreis
hey allemaal, gewoon uit nieuwsgierigheid: waar gaan jullie zoal op huwelijksreis en wat zijn jullie allemaal van plan om daar uit te spoken?? heb je nu bewust voor een andere bestemming of formule gekozen omdat het jullie huwelijksreis is of ligt he...
Huwelijksreis Reacties: 19 12-2-2009 12:07:30

aurelie
herdenking overledenen in misviering
Hallo,wij trouwen in mei en zijn nog bezig met de misviering.Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een manier om onze overledenen te kunnen herdenken want we zijn de laatste jaren wel heel wat mensen verloren o.a. mijn moeder.Nu zijn we op zoek naar ho...
Andere Reacties: 11 12-2-2009 11:39:15

Lorianne
ceremoniemeester dringend
hey bruidjes,ik dacht dat alles bijna in orde was en nu krijg ik vandaag te horen dat die datum toch niet paste voor de ceremoniemeester die wij in gedachten hadden. Nu ben ik dus dringend op zoek naar een andere.Wij trouwen op 12/9 te Lokeren. Liefs...
Ceremonie Reacties: 3 12-2-2009 11:38:23

Tine
Hof ter Mude of De grote Stove?
Na veel zoekwerk kom ik bij deze 2 zalen terecht. Ik zou graag jullie hulp inroepen om de voor en nadelen van beide zalen eens op een rijtje te zetten. Welke zaal zouden jullie kiezen en waarom?Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-2-2009 11:26:58

Evelien
kado's voor kindjes in de kerk
Hallo,regelmatig lees ik hier dat jullie kadootjes voorzien voor de kindjes na de mis. Zelf ken ik deze traditie niet en is dit mij ook nog nooit opgevallen in een trouwmis. Dus daarom mijn vraag: waarom doen we dit? Is dit traditie? En geef je de ki...
Andere Reacties: 4 12-2-2009 11:17:44

jessica
trouwvervoer
hallo allemaal,we zoeken vervoer dat niet al te duur is... onze droomwagen was de hummer limousine maar daar kunnen we niet allemaal in en als we nog een andere auto moeten huren zitten we al over de 1000 euro. aangezien we dit zelf betalen zoeken we...
Andere Reacties: 10 12-2-2009 10:48:08

Marieke
Den Orchidee
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen natuurlijk ook :)Mijn toekomstige en ik zijn al een tijdje op zoek naar een leuke zaal wat voor ons niet zo simpel blijkt te zijn. We hebben nu een zaal of 2 gevonden die zou passen en ons oog is eigenlijk g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-2-2009 10:09:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...