Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Fotograaf - Alex Vervaeck
Hallo,wij trouwen 13 juni 2009 en hebben deze week onze fotograaf vastgelegd. Iemand ervaring met fotograaf Alex Vervack uit Oudenaarde? Wij kijken er in ieder geval naar uit, want zijn werk is volgens ons echt wel goedGroetjesEllen13 juni 2009
Fotografie Reacties: 4 14-2-2009 20:55:47

Ellen
Salons Orchidee in Ruien
Hallo,wij trouwen op 13 juni 2009 en hebben vandaag de zaal vastgelegd (salons orchidee te Ruien). Hadden een heel positieve indruk tijdens bezoek van zowel de zaal als de uitbaters. We hebben er zelf nog geen feest meegemaakt, maar hebben alleen nog...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-2-2009 20:51:49

Evi
feestzalen omgeving lokeren
Hey allemaal, heeft er iemand reeds ervaring met de feestzalen: de mooie molen in Meldert, feestzaal Tybeert in Lokeren en/of feestzaal de lozen boer in Lochristi?Wij hadden graag wat referenties gehoord over deze feestzalen... Groetjes, Evi15/05/201...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-2-2009 20:24:43

peter
Kun je op zondag voor de kerk trouwen?
Kun je op zondag voor de kerk trouwen? Zoniet waar kun je een priester vinden die in een kapel kan langskomen op zondag?Groetjes
Religie Reacties: 3 14-2-2009 18:56:26

Van Gelder
enveloppen schrijven
Hoi allemaalIk ga bijna beginnen met mijn enveloppen. Nu mijn nichtjes en neefjes vanaf 18 jaar geef ik apart nog eens een uitnodiging. Nu was mijn vraag: Hoe spreek ik hen aan? Ook met mevr. en dhr.? Ik dacht eerder aan mejuffrouw? of zoiets. W...
Voorbereiding Reacties: 3 14-2-2009 18:11:08

Sharon
Vervoer Suite
Hallo iedereen,wij trouwen op 28/08/2009 en wij zijn nog op zoek naar vervoer voor onze suite.In totaal zijn we met 20 volwassenen en 7 kindjes (3 grotere en 4 hele kleine kindjes).Hebben jullie ideeën? Regio is Roeselare - Kortrijk.Dank uGroetj...
Ceremonie Reacties: 5 14-2-2009 16:55:45

werner
100 dagen !!!
Hallo iedereen, Zijn er nog die vandaag, juist op Valentijn nog 100 dagen op de teller hebben staan?
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2009 16:50:39

Natalie
Lindenhof Baal - Den Ast Kampenhout
Hallo iedereen!We zijn op ons avondfeest met ongeveer 70-75 personen. (als iedereen komt...)In het Lindenhof in Baal hebben we de zalen gezien en volgens de mevrouw van de zaal was de retrozaal voldoende ruim voor 80 personen. Ik heb hier mijn beden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-2-2009 16:30:51

Annelies
Hof van Nazareth Lier
Hey allemaal,Wij zijn daarjuist in het hof van Nazareth in Lier gaan kijken. We zijn enorm onder de indruk!!!Supermooie tuin, mooie ligging, smaakvolle inrichting... Alleen wel vrij duur!Heeft hier iemand al zijn feest gedaan? Hoe viel dit mee? Hoeve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 14-2-2009 15:56:44

Griet
feestzaal gentse
hallo iedereen wij zijn een feestzaal aan het zoeken in de ruime omgeving van gent en we zijn langs geweest bij hof ten bosse in heusden en we waren enorm onder de indruk: mooie zaal, vriendelijke ontvangst en ze doen veel leuke extra'tjes. alleen vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-2-2009 15:13:02

Evy
trouwkriebels
Hey Vicky,Ja het is inderdaad nog een eindje. Maar het zal er vlug genoeg zijn. Er moet ook zoveel voorbereid worden. Waar trouwen jullie?groetjes Evy
Andere Reacties: 1 14-2-2009 13:34:57

Veerle
Fotograaf - student -zwartwerk
Hoi,Ik lees hier dat verschillende bruidjes een student zoeken als fotograaf. Maar wat indien er inspectie komt tijdens je huwelijk. Ik zou niet graag mijn superdag laten verknallen door niet in orde te zijn met een wetgeving. Of kan dit geen kwaad? ...
Fotografie Reacties: 19 14-2-2009 13:18:44

daisy
te koop kleedje bruidsmeisje
hallo bruidjes,ik heb hier in de kast een kleedje hangen voor een bruidsmeisje van 6 jaar.het is niet gebruikt, want wij willen onze 2 meisjes hetzelfde kleden.het is een ivoorkleurig met rode-bordeau bloemetjes erop,er is ook nog een bolero jasje bi...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-2-2009 13:05:40

An
paella??
hallo trouwlustigen!Ik heb een klein probleempje! Mijn vriend zou graag op ons feest eerst tapas opdienen, om dan later een reuzenpan paella te laten bereiden. Ik vind dit wel leuk, alleen vrees ik dat niet iedereen dit zal lusten! Ik weet wel dat...
Andere Reacties: 15 13-2-2009 23:47:52

Cindy
alternatief ringkussen
hebben jullie ideetjes voor de ringen naar voor te brengen? ook originele ringkussens, maar ik denk dat we liever iets anders gebruiken, alleen geen ideen wat? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 10 13-2-2009 22:21:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...