Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
diadeem bruidskapsel
Kan er mij iemand wat adressen of sites geven waar ik een diadeem voor in mijn haar kan kopen.Groetjes en bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 16-2-2009 12:04:13

Inneke
Getuigen vragen hoe?
Hey allemaal,Morgen heb ik mijn getuigen uitgenodigd om samen iets te gaan drinken. Maar... Ik weet niet hoe ik het hen ga vragen of ze mijn getuigen willen zijn. Iemand ideeën????
Andere Reacties: 5 16-2-2009 11:17:16

Vera
Muziekkeuze tijdens jullie grote dag?
Hallo,Gisteren heb ik een hele poos zitten zoeken naar muziek die we tijdens onze trouwdag kunnen draaien (kerk, binnenkomst in zaal en openingsdans). We hebben al twee nummers gevonden die we tijdens de viering willen spelen (Everloving van Moby (= ...
Andere Reacties: 6 16-2-2009 10:41:31

vanessa
huwelijksreis curacao eind mei
zijn er nog onder jullie die curaçao overwegen als bestemming voor de huwelijksreis?of zijn er die daar al op reis gingen?zijn er tips of aanraders qua hotel of verblijfplaatsen?en wat betalen/betaalden jullie ong.?groetjes vanessa
Huwelijksreis Reacties: 5 16-2-2009 10:39:43

Annelies
Mechelen stadhuis: parkeren hoe en waar?
Hoi bruidjes,Wij wonen ongeveer pas een jaar in Mechelen en zullen dus ook voor het officiele gedeelte van de dag een bezoekje brengen aan het Mechels stadhuis. We trouwen op 13 juni 2009. Aangezien dit een zaterdag is, valt dit samen met de markt. H...
Andere Reacties: 10 16-2-2009 3:07:28

Marieke
Huwelijkskaars Oost-Vlaanderen
Dag bruidjes,Waar kan ik een huwelijkskaars vinden regio Oost-Vlaanderen?Ik had de kaarsengieterij in Brugge al gevonden, maar dat is zo ver van waar we wonen in Hamme.Allez, ver is relatief, maar 18 april komt wel echt dichtbij...GroetjesMarieke
Andere Reacties: 8 15-2-2009 23:20:42

Els
tROUWSCHOENEN
Hallo bruidjes, Ik heb een paar schoenen te koop... Ivoorkleurig, maat 39, nooit gedragen. Foto's zie volgende link: www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/15292050/Trouwschoenen.htmlVoor meer info 0477434201Groetjes els (25/04/2009)
Andere Reacties: 0 15-2-2009 23:09:47

An
Kapster aan huis - 5 sep - regio Erpe-Mere
Heeft er iemand suggesties van een kapster die aan huis komt (opgestoken kapsel) en eventueel ook make-up kan doen? Regio Erpe-Mere.Dankjewel!An
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 15-2-2009 22:11:08

Annelies
kei graveren
Hallo,ik heb ooit eens zo van die grote keien gezien waar een naam in gegraveerd stond en dat stond in een slaapkamer. Ik zou graag zo'n kei ergens vinden en laten graveren met bedankt in, want da's een van onze tekstjes in de mis. Iemand enig idee w...
Andere Reacties: 4 15-2-2009 22:02:12

Nella
tekstje wensdoos
Goeienavond iedereen,nog 28 dagen en het is zover! Ik ben net bezig met de kaartjes te maken waarop de mensen een wens of klein tekstje kunnen schrijven voor ons. Het enigste probleem is dat ik niet zo "dichterlijk" aangelegd ben. Ik zou gr...
Ideeën Reacties: 1 15-2-2009 21:29:01

Tamara
alternatieve viering
Wie weet er een leuk thema of ritueel voor een alternatieve viering? Ik heb echt geen inspiratie. Mercikes
Andere Reacties: 5 15-2-2009 20:55:44

Kaatje
Kledij bruidskindjes? Waar zoeken?
Hoi,Wij hebben 2 bruidskindjes, één van 1,5 jaar en één van 5 jaar. We zijn al op verschillende plaatsen gaan kijken maar vinden nergens iets dat samen past aangezien de jongste bij kleertjes moet zien van 0 tot 2 jaar en voor het...
Kledij - Suite Reacties: 6 15-2-2009 20:37:43

Ilse
tijd tussen kerkdienst en receptie?
Ik had hier al een berichtje achtergelaten over onze dagplanning, ik twijfel nog steeds! Maar nu wou ik toch ook eens vragen aan jullie, wat jullie doen met de tijd tussen de kerkdienst en receptie, of doen jullie dat altijd aansluitend? Want dan moe...
Voorbereiding Reacties: 4 15-2-2009 20:36:46

Ilse
tijd tussen kerkdienst en receptie?
Ik had hier al een berichtje achtergelaten over onze dagplanning, ik twijfel nog steeds! Maar nu wou ik toch ook eens vragen aan jullie, wat jullie doen met de tijd tussen de kerkdienst en receptie, of doen jullie dat altijd aansluitend? Want dan m...
Andere Reacties: 1 15-2-2009 20:35:59

Lieve
Tip misboekjes
Hey, Ik ken nog een goeie site met voorbeelden van misboekjes en het is zeker een goeie site, want hij is van het godsdienstonderwijs, dus alles klopt wel ;-)http://www.kuleuven.be/thomas/pastoraal/vieringen/Daar klik je op 'zoek viering' en bij gele...
Ceremonie Reacties: 1 15-2-2009 20:35:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...