Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
@ ann 21/2
hey ann!Hoe is het? zenuwen? begint echt op te korten nu he...Leuke plannen voor in parijs? xxx van een humorloze bruid haha
Andere Reacties: 10 18-2-2009 6:44:09

Stephanie
video - gastenboek
Hallo allemaal! Sinds 2 weken ben ik verloofd en we trouwen in de zomer van 2010... Nu kwam ik ineens op een idee voor het gastenboek: namelijk van GEEN boek te leggen, maar daar wel een videocamera te zetten op zo'n postuur, zodat iedereen een stukj...
Ideeën Reacties: 10 17-2-2009 22:56:24

Liesbeth
corsages voor de vrouwen?
Hoi,Ik weet dat er meestal een bloemetje wordt gegeven aan de mannen in de suite om op de jas te spelden, maar ik dacht eens origineel te zijn en corsages te laten maken voor de vrouwen om rond de pols te dragen.Heeft iemand hier ervaring mee? Vinden...
Bruidsboeket Reacties: 3 17-2-2009 21:06:57

Jeannine
suitekledij mama
Hallo,Ik ben de mama van een trotse dochter die op 16/08/2008 vorig jaar huwde. Ik had toen een prachtig ensemble van linea rafaëlli, maat 40, lange top met lange broek en stola, helblauwe kleur.Dit alles koste zo'n 1000 euro, en dit wil ik nu g...
Kledij - Suite Reacties: 6 17-2-2009 19:42:20

Evy
zonnebank (waar je rechtstaat) regio kempen
Hallo,Ik heb witte plekken op mijn rug als ik naar een gewone zonnebank ga. Wie weet waar ik terecht kan om naar zo'n zonnebank te gaan waar je rechtstaat? (woon in Geel)Alvast bedankt!Evy
Andere Reacties: 7 17-2-2009 19:36:10

marijke
fotolocatie buggenhout-baasrode
Hallo wij zoeken een binnenlocatie in de buurt van buggenhout voor buiten is het geen probleem het "bos" maar met dit belgisch weer weet je nooit.
Andere Reacties: 0 17-2-2009 18:25:41

Nathalie
ook handen in het haar voor vervoer
Ik ben blij dat ik niet de enig ben die de prijzen die ze vragen voor vervoer zo hoog zijn. Wij betalen alles zelf en hebben een heel klein budget. Overal hebben we al navraag gedaan maar zelfs voor één wagen voor ons is dit onbetaalbaar. W...
Andere Reacties: 10 17-2-2009 16:48:34

Claudia
myléne party in Limburg
Hallo allemaal, Ik ben aan het denken om een home party te geven van mylène (zodat ik ook gratis mijn make up kan laten doen op mijn trouwdag). Heeft iemand al eens zo een home party gedaan? Kunnen jullie mij een goede demonstratrice aanraden di...
Andere Reacties: 3 17-2-2009 16:37:36

Claudia
myléne party in Limburg
Hallo allemaal, Ik ben aan het denken om een home party te geven van mylène (zodat ik ook gratis mijn make up kan laten doen op mijn trouwdag). Heeft iemand al eens zo een home party gedaan? Kunnen jullie mij een goede demonstratrice aanraden di...
Andere Reacties: 1 17-2-2009 16:36:28

Claudia
myléne party in Limburg
Andere Reacties: 0 17-2-2009 16:34:58

Petra
Hoe in godsnaam regelen!!
Ik zit vast met het vervoer!! Mijne vriend en ik trouwen in Diepenbeek vandaar is hij afkomstig en wij wonen nu ook daar. Maar de traditie wil dat ik bij mijn ouders ga slapen. Dit is een half uurtje rijden van Diepenbeek. Dus de familie van mijn...
Andere Reacties: 10 17-2-2009 16:18:35

Marieke
Toch even waarschuwen
Dag bruidjes,Wat ik toch even wou zeggen & mij ongeloofelijk van mijn lever moet...Toch even opletten wat jullie allemaal vrijuit schrijven op het forum.Door bepaalde, niet nader genoemde, feestzaal oa wordt een schadevergoeding geëist van 1...
Andere Reacties: 6 17-2-2009 16:15:08

tom
bruidsparadijs te Merksem
Hoi hoi,wij zouden onze uitnodigingen en enkele andere dingen willen bestellen bij het bruidsparadijs te Merksen. Nu wilden we even rondhoren of er iemand van jullie daar ook zaken besteld heeft en of ze een goede/snelle service bieden?Als er mensen ...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-2-2009 15:59:19

Delphine
Drukker omgeving Gent-Merelbeke
Dag iedereen,Kan er ij iemand een goede drukker aanraden in de omgeving van Gent-Merelbeke. Ik vind er wel veel via internet, maar daarmee weet ik ntrl niet of het een goeie is he...Alvast bedankt!Groetjes, Delphine27/06/2009
Uitnodigingen Reacties: 6 17-2-2009 15:07:59

daisy
@Arianne
hey Arianne,Zou je mij eens de info van de student om te filmen willen doorsturen?groetjes Daisy.
Fotografie Reacties: 2 17-2-2009 14:38:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...