Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

donna
schminkster aan huis
Hey toekomstige bruidjesIk ben op zoek naar iemand die mij, mijn moeder en mijn zus kan schminken op mijn trouwdag(en) Wij trouwen op 14 augustus voor de wet en op 15 augustus geven wij ons feest. Ikzelf woon te Antwerpen zuid. Kent er iemand die di...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 18-2-2009 17:44:43

Griet
trouwring zonder metaal
Hallo, wij gaan trouwen in het najaar en zijn nu op zoek naar ringen. Er is wel een probleem, ik ben allergisch aan alle metalen die ik al ben tegengekomen. Dus we zijn op zoek naar ringen uit hout of steen, glas of nog andere materialen.Is er ieman...
Andere Reacties: 8 18-2-2009 17:02:17

Kelly
Kapster regio Gent
Hoi,Voor mijn huwelijk ben ik nog op zoek naar een kapster en visagiste.Het liefst iemand die aan huis komt. Indien dit niet kan, zou ik het liefst iemand hebben die in Evergem of Gent woont.Alvast bedankt voor de reacties!Groetjes,Kelly
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 18-2-2009 17:02:08

Cindy
Zonnebank
Hallo,Weet er iemand een goede zonnebank zijn in de omgeving van Kuurne/Kortrijk?Liefst waar je snel resultaat van ziet, en die nog een beetje meevalt van prijs?Kent er iemand z'n zonnebankcentrum?Alvast bedanktCindy
Andere Reacties: 1 18-2-2009 16:41:14

vanessa
bruidkindjes - mandje / ringen / bloemen
wat dragen jullie bruidkindjes?wij hebben 3 bruidkindjeseen jongetje van 3jaarmeisje en jonetje van 5jaarwie zou ik wat laten dragen?- mandje met bloemblaadjes- eventueel mini boektje voor meisje- ringen (waarschijnlijk op kussentje)is het niet raar ...
Andere Reacties: 4 18-2-2009 16:21:10

Mairjke
Tafellinnen
Hey toekomstige bruidjes...Ik ben op zoek naar tafellinnen voor receptietafels! Liefs zeer redelijk van prijs en in provincie antwerpen...zijn er ideetjes??? Dank je!
Andere Reacties: 5 18-2-2009 16:05:24

Sabrina
kledij bruidskindjes "doets & doets"
hallo,ik ben op zoek naar een winkel waar ik mijn bruidskindjes(mijn eigen kindjes)meisje van 5 en een jongen van 9 jaar kan kleden voor onze trouw op 18.07.09 en op internet heb ik gezien dat ze bij deze winkel veel keuze hebben maar kan er mij iem...
Kledij - Suite Reacties: 2 18-2-2009 14:25:19

an
Is dit duur of niet??
Klein vraagje:wij hebben live muziek geboekt(zanger+begeleider) voor tijdens de viering in de kerk en voor 1 u op de receptie de totale prijs hiervan zou op 400 komen...Is dit veel???
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 18-2-2009 14:23:27

daisy
tekst uitodiging ganse dag
hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een tekst voor op het kaartje voor de gasten die de ganse dag komen.we willen ook niets klassiek.wij hebben om 16u30 de receptie , rond 18u30 aan tafel en om 21u30 komen de gasten van het avondfeest.alle tips ...
Uitnodigingen Reacties: 2 18-2-2009 13:52:33

franca
HELP wat vinden jullie van deze uitnodigings tekst
Toen het begonver uit elkaarEen toetsenbord hiereen beeldscherm daarWisten wij dit is niet voor evenen daarom delen wij u mede.....Dat er op 8 mei 2009 één en ander is te beleven. Want dan gaan wij elkaar het JA woord geven.Nadat we onze kr...
Andere Reacties: 7 18-2-2009 13:24:17

Valérie
kapster aan huis
Hey iedereen.Weet er iemand een goede kapster aan huis om op 08-08-09 mijn haar op te steken?Ik ben van Brasschaat.Groetjes,Valérie
Andere Reacties: 1 18-2-2009 11:15:50

cindy
verzorgde nagelstjes op de mooiste dag van je leven
Verzorgde handen en nagels zijn uw visitekaartje. Spijtig genoeg zijn sterke nagels niet aan iedereen gegund. als hulp om uw nagels te verstevigen, om van het nagelbijten af te komen of gewoon om mooie nagels te hebben, kanu bij Nagelstyliste Cindy t...
Verzorging - Make-Up Reacties: 14 18-2-2009 9:27:40

marijke
@ Katlijn
Hej mie, proficiat met je verloving! Welkom op dit forum!!
Andere Reacties: 0 18-2-2009 9:17:50

danitsja
vervoer gezocht omg oostende-koekelare
hallo,zijn er mensen die hier mij kunnen helpen met vervoer? een minitje, een kever, een audi , lijkt me allemaal leuk. want net zoals velen is dit echt er teveel aan van kost. ik zou misschien wel voor mezelf vervoer kunnen huren maar voor de famili...
Andere Reacties: 4 18-2-2009 8:54:43

Geert
Planning
Is 22u niet te laat om mensen te laten komen voor een dansfeest? Ons contact bij de feestzaal had een kleine planning opgesteld, maar dat lijkt me nu zo laat. Wij hebben:Voormiddag foto's12u30 wet13u30 kerk16u receptie (die 2u zou duren en waarna ze ...
Andere Reacties: 16 18-2-2009 8:10:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...