Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
Baaldagje - kleedje passen
Dag dames (en heren)...Vandaag een baaldagje zeg!Om bij het begin te beginnen bij m'n ouders gaat het thuis al lang niet meer goed (zie m'n vorige berichtjes)... dus de laatste maanden spanningen tot en met!Gisterenavond nog een soort van woordenwiss...
Andere Reacties: 6 21-2-2009 14:35:04

anja
korset
Hallo Iedereen,Ik ben opzoek naar winkels waar je een korste kankopen, dit wordt het bovenstuk van mijn trouwkleed met een paar aanpassingen.Grzanja
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 21-2-2009 12:27:04

Lindsay
Reactie op Danitsja
Hey meiden,alvast bedankt voor de reacties !!!Goh Danitsje, wat ik al allemaal zoal gedaan heb. Eerlijk gezegd nog niet veel. We hebben pas afgelopen woensdag beslist om te trouwen en al onmiddellijk een datum gekozen. Hopen dat deze nog beschikbaar ...
Ceremonie Reacties: 1 21-2-2009 12:17:53

Ilse
Hoe maken jullie je misboekje vast?
Hoi iedereen,ik ben bezig met de afwerking van ons misboekje. Hoe maken jullie je misboekje vast? Met nietjes of ... iemand een idee?GroetjesIlse
Andere Reacties: 3 21-2-2009 10:55:13

Carolina
trouwringen en schoenen gevonden, joepie!!!
Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar bijna den andere kant van het land. Ik had reclame gekregen van Fede di oro. Hier had ik schoon ringen op zien staan. Maar wij zijn van de kempen, het is een eindje. Aangezien wij beide vandaag niet moe...
Andere Reacties: 2 21-2-2009 1:46:27

danitsja
bruiloftsite
http://kurtendanitsja.bruiloftsite.nl/index.php?w=1onze site kan jammer genoeg nog niet mooi maken tot ik volledig geaccepteerd ben.iemand tips
Andere Reacties: 5 20-2-2009 21:24:59

Sarah
burgerlijke trouw persoonlijk maken
Aan alle bruidjes die hun burgerlijke trouw persoonlijk willen makenNa overleg met de ceremoniemeester en het gemeentehuis waar we trouwen mogen we volgende zaak persoonlijk aanpakkeneerst wordt een officieel stuk gehouden (voorlezen van wettelijke a...
Andere Reacties: 1 20-2-2009 20:15:37

kathy
Renard
Hey,Wij trouwen in juni 2010 en zijn druk op zoek nr een feestzaal. Wij hadden van iemand gehoord over de Renard. Iemand ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 20-2-2009 18:48:19

danitsja
bruiloftsite
dag medebruidjes ik zou graag een site aanmaken maar weet niet hoe of wat. kan dit gratis. iemand tips. thanks a lot
Andere Reacties: 6 20-2-2009 18:45:58

An
Ceremoniemeester gezocht voor 12/09/09
Hoi iedereen.Sinds 3 weken zijn wij verloofd en hebben ondertussen al niet stil gezeten om vanalles en nog wat vast te leggen.Het enige wat nog ontbreekt is een ceremoniemeester die ons heel de dag kan begeleiden. Ik heb al zeker 15 mensen gecontacte...
Ceremonie Reacties: 3 20-2-2009 18:44:33

an
avondfeest drank betalen?
hey,wij trouwen op 9 mei en geven een feest met broodjes voor 120 genodigden. Zouden jullie de genodigden a)volledig laten betalen voor drank b)enkel voor speciale bieren betalen c)een deel laten opleggen voor speciale dranken d)drank tot na de openi...
Ideeën Reacties: 30 20-2-2009 18:21:22

Rosalie
ceremoniewagen
Ik zoek 2 ceremoniewagens om te huren, maar die niet te veel mogen kosten of gratis is nog beter. Ken jij iemand met mooie auto's die ze even kunnen missen?
Ceremonie Reacties: 3 20-2-2009 17:21:43

Annelies
juwelen
hallo bruidjes, ik ben aan het twijfelen tussen ofwel 'echte' bruidsjuwelen met parels, ofwel simpele zilveren juwelen die ik nadien nog kan dragen.Wat kiezen jullie, en waar halen jullie die juweeltjes?Groetjes!
Andere Reacties: 12 20-2-2009 16:19:18

Nathalie
kindergedichtjes over trouwen
Wij houden een alternatieve viering en willen daarbij onze dochter willen betrekken. ze draagt samen met haar neefje al de ringen, maar ze zou graag een gedichtje opzeggen. Heb nu al gegoogeld op kindergedichtjes en gedichtjes over trouwen maar vind ...
Andere Reacties: 4 20-2-2009 15:55:37

Nele
Huwelijkssparen
hallo,ik vraag me af of je voor je huwelijk al je potje kan opvragen bij de mutualiteit? Dit lijkt me logisch aangezien je het dan kan gebruiken voor de voorbereiding van het huwelijk.Bedankt!Nele
Andere Reacties: 18 20-2-2009 15:30:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...