Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
BMW X5 gezocht
Hallo,Wij zijn op zoek naar mensen die over een BMW X5 beschikken en die eventueel bereid zijn om in onze suite mee te rijden. Mochten jullie iemand kennen, stuur ze gerust door naar sofietalloen@hotmail.comBedankt!P.S.: Het zou voor 27 juni 2009 zi...
Andere Reacties: 0 23-2-2009 11:19:21

Sofie
BMX X5 gezocht
Hallo,Wij zijn op zoek naar mensen die over een BMW X5 beschikken en die eventueel bereid zijn om in onze suite mee te rijden. Mochten jullie iemand kennen, stuur ze gerust door naar sofietalloen@hotmail.comBedankt!P.S.: Het zou voor 27 juni 2009 zi...
Ceremonie Reacties: 0 23-2-2009 11:18:58

Sofie
BMX X5 gezocht
Ceremonie Reacties: 0 23-2-2009 11:18:58

mia
NAAISTER GEZOCHT SUITEKLEDING
Hallo mijn dochter trouwt in september en ik ben op zoek naar een naaister om mijn suitekleding te maken. heb al patroontje moet alleen nog stof kiezen. interesse om er samen aan te beginnen. ik woon in halle zoersel en werk part-time in schoten. alv...
Kledij - Suite Reacties: 1 23-2-2009 10:45:25

Veerle
slecht nieuws
Afgelopen weekend kregen mijn vriend en ik te horen dat zijn papa erg ziek is. Ons huwelijk staat gepland in augustus,en misschien zal hij er zelfs al niet meer zijn. Ons groot dilemma, stellen we het huwelijk uit of laten we alles zoals gepland. Vin...
Andere Reacties: 17 23-2-2009 10:31:03

Sirene
grote receptie - vervolg
Dag allemaal, voor degenen die mijn berichtje van 06/02 hebben gelezen waarin ik schreef dat ik het niet meer zag zitten door het aantal genodigden dat mijn schoonmoeder wil uitnodigen op de receptie: hier het vervolg. :-)Om even samen te vatten: als...
Andere Reacties: 18 23-2-2009 10:12:54

davina
wie heeft nog 5dagjes op de teller staan?
hoi wij trouwen op 28 februari , dus nog 5 dagjes en het is zover... bbbbrrrr ik ben zenuwachtig aan het worden . ik hoop dat de dat het gauw zover is. moeten jullie nog veel voorbereiden? vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 23-2-2009 8:51:44

Natalie
Openingsdans
hey bruidjes, heeft er iemand een goed en origineel idee voor een openingsdans? Wij zijn op zoek naar een leuk liedje waar je niet heel de tijd op moet slowen. In mei starten we met een cursus swing en het zou leuk zijn om dit te laten zien tijdens o...
Openingsdans Reacties: 3 22-2-2009 22:17:48

kathy
Ferme des templiers/Chateau de bourgogne
Hallo,Ik ben druk op zoek naar een feestzaal voor een groot aantal pers (300 +/-).Is er iemand die ervaring heeft met feestzaal 'Ferme des Templiers' of 'Chateau de bourgogne' (traiteur Du biez)? Is alle 2 van dezelfde eigenaar.Grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-2-2009 21:28:13

Evi
kledij voor volwassene bruidsmeisjes
Hey iedereen, Kent er iemand adressen rond Dendermonde-Aalst(Oost-Vlaanderen) waar je kledij voor volwassene bruidsmeisjes vindt(beiden 23jaar)? Kan je dit ergens huren? Of wordt dit meestal gekocht? Door de bruid of door de bruidsmeisjes zelf?Groetj...
Kledij - Suite Reacties: 1 22-2-2009 21:23:00

kristel
lingerie
Hallo bruidjes,binen 3weken heb ik mijn eerste pasbeurt ik ben nog op zoek naar lingerie voor een maatje meer.Weet er iemand een goed adresje?ik ben van Antwerpen.
Kledij - Accessoires Reacties: 7 22-2-2009 21:16:14

Véronique
zonnebank huren
Hoi Bruidjes,Op onze trouwdag wil ik graag een mooi kleurtje willen. Ik heb alleen geen zin om telkens naar een centrum te gaan.Weten jullie organisaties die zonnebanken verhuren voor een tijdje. Ik weet dat dat vroeger bestondGroetjes,Véronique
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 22-2-2009 20:20:30

Danusia
Wie trouwt erop 30 mei 2009?
Hallo Bruidjes,Wie trouwt er nog op 30 mei 2009 en wat hebben jullie al allemaal geregeld?Groetjes,Danusia
Andere Reacties: 3 22-2-2009 19:18:48

Jasmine
dringend: visagiste aan huis regio 2990-2930
Ik ben dringend op zoek naar een visagiste om mijn bruidsmake-up te verzorgen. Door onverwachte omstandigheden kan de geboekte persoon dit niet meer doen.Ik ben zelf woonachtig in pc 2990.Wie kan mij aan adressen helpen ?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 22-2-2009 18:53:08

Evy
ceremoniemeester
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar zo'n oldtimer bus en een cermoniemeester.Kent er iemand een goeie ceremoniemeester in de buurt van west vlaanderen?Groetjes evy
Ceremonie Reacties: 5 22-2-2009 17:59:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...