Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Grijvenhof Malderen
Heeft er iemand ervaring met feesten in het Grijvenhof Malderen? Bedankt,Lizzy
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-2-2009 20:58:09

Sandra
trouwkleed Linea Raffaelli
hallo, ik verkoop mijn trouwkleed van LR. Het is een prachtige crèmekleurig jurk in maat 42 met een sjaaltje van voile. Wij hebben geen avondfeest gegeven, het kleed is als nieuw. Slechts een paar uren gedragen! Ik had er nog graag 400 euro voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-2-2009 20:48:10

evi
feestschuur monnikenhof
hallo,heeft er iemand ervaring met de feestschuur het monnikenhof vechmaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-2-2009 20:47:02

Liesbeth
Zaal in de omgeving van Londerzeel, Buggenhout
Hallo allemaal,Wij zijn net verloofd en trouwen op 5 september 2009, inderdaad weinig tijd om alles voor te bereiden. Maar we vliegen er in... Kerk en gemeentehuis liggen al vast, maar we zijn nog op zoek naar een feestzaal. We zijn eerder op zoek na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-2-2009 20:25:00

tinneke
Tafelschikking
Hey koppeltjes ! Wij zijn nog op zoek naar een originele manier om de tafels te verdelen. We willen de tafels niet gewoon nummeren. Heeft er iemand een leuk idee ?Grtjes, tom en tinneke
Andere Reacties: 13 24-2-2009 20:21:00

aline
Ringen
Hallo,Heeft er iemand ringen van Bruno Banani?Pro's en contra's?ThxAline en Kristof (13 juni '09)
Kledij - Accessoires Reacties: 0 24-2-2009 19:57:52

catherine
Op Zoek naar deze Pronovias jurken
Ik ben op zoek naar deze Pronovias jurken (2009)- Rialto,Rizo, Rangun, Roble.Kent iemand een winkel waar zij enige van deze hebben? Kent iemand de kosten?Bedankt,Catherine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-2-2009 19:55:38

stefanie
Dilemma feestzaal...
Hallo!Mijn vriend en ik zijn sinds kort verloofd.Graag zouden wij trouwen in 2010, we zijn ons dus vollop aan het informeren over feestzalen.We zoeken een feestzaal regio Kortrijk maar zitten met een probleem:Onze ouders hechten héél veel b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-2-2009 19:42:37

Veerle
Make-upprodukten
Mijn nicht gaat mijn make-up verzorgen voor mijn trouw. Ik ga voor de produkten zorgen maar weet niet goed wat. Hoe vind ik de geschikte kleur van fond-de-teint? In welke winkel helpen ze me daarbij?Ik wil niet gaan blinken; neem ik dan fond-de-teint...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 24-2-2009 19:37:08

Patricia
DJ regio Geraardsbergen
Dag allemaalIk ben nog steeds op zoek naar een DJ voor ons huwelijksfeest. Kunnen jullie mij iemand aanraden (liefst in de regio Oost-Vlaanderen maar dit is geen must)? Persoonlijk ken ik niemand en via het internet krijg je toch niet zo'n goed beeld...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 24-2-2009 19:25:56

Linsey
videoman
We hebben vandaag slecht nieuws ontvangen van onze videoman. Onze videoman is namelijk gevallen en zijn schouder is gebroken. Hij wil het zekere voor het onzekere nemen en hij zegt dat we moeten opzoek gaan naar een andere videoman. Hij helpt ook zoe...
Video Reacties: 7 24-2-2009 19:25:46

Vicky
hoe leg je kerk vast?
Hoi bruidjes..Ik heb een praktische vraag: Hoe leggen jullie het kerkelijk huwelijk vast? Hoe begin je er aan?Bellen jullie gewoon naar de priester en regelen jullie het zo? of wat is de gangbare manier van doen hierin?Wij wonen nog maar net in Eindh...
Ceremonie Reacties: 4 24-2-2009 19:18:55

heidi
getuige dat wil opvallen
hallo, even hart luchten, mijn beste vriendin is mijn getuige, maar ze gedraagt er zich niet naar. als ik ze vroeg of ze wou meegaan om naar mijn kleedje te gaan kijken stuurde ze haar kat, maar nu is het helemaal compleet, ze weet sinds dit weekend ...
Andere Reacties: 17 24-2-2009 19:04:17

Patricia
Huwelijk 25 juli 2009
Dag allemaalZijn er nog mensen die trouwen op 25 juli? Wat hebben jullie zoal geregeld? Ik begin een beetje in paniek te slaan als ik zie wat sommige bruidjes al allemaal vastgelegd hebben... Wij hebben het volgende al vastgelegd:- trouwkleed- gemeen...
Voorbereiding Reacties: 5 24-2-2009 19:02:00

Evelien
B&B Toscane
Hoi,Wij zijn van plan om op huwelijksreis naar Italië te gaan. Deel één (vespatour) ligt al vast maar voor deel twee zijn we nog op zoek naar een leuke bed and breakfast of agriturismo in Toscane.We zouden dus eerst een weekje gaan tou...
Andere Reacties: 6 24-2-2009 17:24:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...