Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Patchi
uitnodigen - menu
Hallo allemaal,wij trouwen volgend jaar op vrijdag 1/6/2007. Graag had ik al een idee op gedaan ivm met uitnodigingen en menu'sKunnen jullie mij ev voorbeelden van uitnodigingen mailen liefst voorbeelden met foto's en ook ideën ivm menu's. Die z...
Ideeën Reacties: 0 6-7-2006 11:24:42

griet
muziek tafelschikking
Hallo,Onze tafels krijgen allemaal een andere kleur en wanneer de mensen aan tafel gaan krijgt men een liedje te horen met dat kleur in. Nu we hebben al paar liedjes maar nog niet genoeg aangezien we met 15 tafels zijn. Weten jullie soms nog liedjes ...
Ideeën Reacties: 3 4-7-2006 18:34:52

griet
menukaarten
Hallo,Wij zijn volop bezig met onze menu's en willen daar toch ook iets anders meedoen. We gaan onze menu in boekvorm doen, dus elke gang staat op een andere pagina.Maar voor elke gang zouden we iets willen tussen steken zoals bijvoorbeeld spreuk of ...
Ideeën Reacties: 0 2-7-2006 22:20:40

K
champagnetorentje
Sorry ben hier nogmaals met een vraagje.Wat de drink na het burgerlijk huwelijk betreft, zouden we graag een champagnetorentje maken (= Glazen op een torentje gestapeld waarin dan champagne uitegoten wordt). Leek ons wel een leuk alternatief voor het...
Ideeën Reacties: 3 1-7-2006 19:57:07

K
Teksten burgerlijk huwelijk
Hallo allemaal,Wij zouden enkel voor de wet trouwen. Maar we zouden deze dienst toch graag zoveel mogelijk personaliseren. Ben op zoek naar een originele tekst of een mooi gedicht dat wij hierbij zouden kunnen gebruiken. Zou dit ook graag afdrukken i...
Ideeën Reacties: 7 1-7-2006 19:53:14

xandee
bruidskindjes
hallo bruidjes,ik heb 2 vraagjes:laten jullie de bruidskindjes nog iets anders doen dan de ringen geven en wat laat je ze in hun handjes houden een klein boeketje of een teddybeerwat geven jullie aan de kindjes die jullie buiten staan op te wachten? ...
Ideeën Reacties: 3 1-7-2006 12:20:53

patricia
alternatief voor feest?
hallo, effen een vraagske , wij trouwen op 16 juni 2007 enkel voor de wet daar het voor beiden de 2de keer is hebben jullie ideen om het toch wat feestelijk te maken zijn in totaal met 25 gasten een etentje nadien of?groetjes
Ideeën Reacties: 5 29-6-2006 22:01:45

griet
tafelschikkding/afroeping
Hallo,Waarschijnlijk is die vraag al veel gesteld maar ik ben er hier toch ook nog eens mee.Wij zouden graag op een originele manier de tafelafroeping/schikking doen. Iets dat de mensen lang bij blijft. Maar we geraken er maar niet aan uit. En aangez...
Ideeën Reacties: 1 28-6-2006 23:30:25

patricia
waneer bedankinkjes afgeven aan gasten
waneer geven jullie jullie bedanken aan de gasten?wij zouden dat doen als ze ons komen begroeten of is dat niet zo een goed idee?en wat geven jullie als bedankingen,wij zijn nog aan het twijfelen.patricia-rudy 10/03/2007
Ideeën Reacties: 3 27-6-2006 22:32:58

patricia
hoe de mensen laten weten waar ze zitten
wij zouden de tafels naar monumenten van verschillende landen noemen maar hoe laat je dan aan de gasten weten waar ze moeten zitten,bij welke afbeelding?
Ideeën Reacties: 3 27-6-2006 22:31:09

Caroline
Eigen website HULP
Hallo, wij zijn nu bijna een maand getrouwd en het was een fantastische dag, alleen beginnen familieleden en vrienden te vragen om fotos door te mailen en daarom had ik graag een website gemaakt, dat kan niet moeilijk zijn dacht ik, dus heb ik wat op...
Ideeën Reacties: 5 16-6-2006 13:41:12

Anneleen
tafel afroeping
Hallo,19 augustus trouwen wij, we zouden graag bij aanvang van het avondfeest de tafel afroeping op een originele/speciale manier willen.Heeft er iemand een idee of ervaring hiermee.GroetjesAnneleen
Ideeën Reacties: 6 14-6-2006 19:47:34

Kirsten
Muziek
Hey,Is er iemand die suggesties heeft voor muziek wanneer wij als bruidskoppel de zaal binnenkomen bij aanvang van het avondfeest?Vorige zaterdag hadden vrienden het liedje van Safri Duo gebruikt, de toon was meteen gezet en iedereen stond te zwaaien...
Ideeën Reacties: 4 14-6-2006 14:47:59

sara
bloemversiering in de kerk
hallo,wij trouwen 26 aug... en we gaan voor de kerk de bloemstukken en sierstukjes zelf maken. Ik heb al enkele ideeen maar voor op het altaar zit ik vast. en met dit bericht nu te schrijven begin ik nu ook al te twijfelen over de rest van mijn ideee...
Ideeën Reacties: 3 10-6-2006 11:25:54

ellen
locale verschillen
Goeiemorgen trouwers,Ik heb precies de indruk dat er veel verschillen zijn van feest, regionaal gezien dan.Zo is het in Limburg ongebruikelijk om nog gasten uit te nodigen vanaf het dessert. Bedankjes worden bij ons wel gegeven na het einde van het f...
Ideeën Reacties: 5 7-6-2006 8:59:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...