Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
tafelaanduiding
Ik zou graag iets leuks hebben om de gasten hun tafel aan te duiden. We hebben niet echt iets uit ons leven dat we kunnen gebruiken. Dus had ik gedacht aan hartvormige ballonnen met helium erin boven de tafel. Als de gasten dan binnenkomen krijgen ze...
Ideeën Reacties: 5 1-5-2009 14:56:26

heidi
vrijgezellendag 2 Mei
ik weet dat er morgen veel hun vrijgezellendag hebben, ook ik heb dit, ik weet dat het een verwendagje gaat zijn en kijk er al naar uit. laat weten hoe het bij jullie was...en dan is het aftellen geblazen naar 16 Mei
Andere Reacties: 3 1-5-2009 14:11:14

heidi
vrijgezellendag 2 Mei
ik weet dat er morgen veel hun vrijgezellendag hebben, ook ik heb dit, ik weet dat het een verwendagje gaat zijn en kijk er al naar uit. laat weten hoe het bij jullie was...en dan is het aftellen geblazen naar 16 Mei
Andere Reacties: 0 1-5-2009 14:11:10

Marieke
Nog enkele tips van een ex bruidje
Bruidjes in spé,Toch nog enkele tips.Weet je, op voorhand maak je je zo druk in alles hé, over kleine details soms, die dag zelf let er niemand op die zaken, behalve jij soms. Ik had vb. voor onze menu een datum s uitgekozen per tafel, de &...
Andere Reacties: 1 1-5-2009 13:15:59

Ellen
Zanger(es) gezocht misviering West-Vlaanderen (regio IEPER)
Hallo kan er mij iemand leuke ideetjes bezorgen? we trouwen op 27/06/09, hadden normaal zelf muziek voorzien maar diegene die dit wou verzorgen heeft deze week afgehaakt, hoe erg het ook is, we moeten dringend een andere oplossing vinden.Dank bij voo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 1-5-2009 12:01:13

Ellen
Zanger(es) gezocht misviering West-Vlaanderen (regio IEPER)
Hallo kan er mij iemand leuke ideetjes bezorgen? we trouwen op 27/06/09, hadden normaal zelf muziek voorzien maar diegene die dit wou verzorgen heeft deze week afgehaakt, hoe erg het ook is, we moeten dringend een andere oplossing vinden.Dank bij voo...
Andere Reacties: 1 1-5-2009 11:59:51

Nathalie
salons caipirinha
Hallo iedereenHeeft er iemand foto's van jullie feest in slaons caipirinha of van de zaal als ze gedekt is?GroetjesNathaliee-mail: tieke82@hotmail.com
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-5-2009 9:20:03

Claudia
Happy ..
Ons geluk kan niet meer op !Op onze teller staan vandaag nog 49 dagen, eindelijk ! En bovendien verwachten we ons eerste kindje in november. Gisteren hebben we ons kleintje gezien op het scherm bij de "vrouwendokter" en "het" heef...
Andere Reacties: 4 1-5-2009 9:16:58

evelien
Sweeby!
Hey bruidjes!Wij trouwen 4september en kijken nog uit voor DJ! Heeft iemand ervaring met DJ Sweeby? Dada!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 30-4-2009 21:35:24

Annelies
kostprijs kostuum bruidegom
hey hey,ik wilde eens horen hoeveel het kostuum van jullie bruidegommen heeft gekost. Wij mochten vandaag alles gaan ophalen en was 565 € kwijt voor broek, vest, gilet, hemd, t-shirtje voor onder hemd en zijden das. We hebben eigenlijk maar in ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 30-4-2009 21:19:54

Daisy
bedrukken stylo
hallo,heeft er iemand ervaring met een firma voor het bedrukken van stylo's?wij hadden dat graag aan onze gasten gegeven.groetjes Daisy25/09/2009
Andere Reacties: 4 30-4-2009 20:26:30

vanessa
Kleedje bruidsmeisje (1jr - 1.5jr)
jurkje Enfant D'amour Jurkje in cremekleur dat onze dochter droeg op onze trouwdag. Slechts enkele uren gedragen. Afgewerkt met voile en lintjes op de rug. Voile cache coeur om geheel af te maken Maat 80-86 Nieuwprijs: 150€Vraagprijs: 75€...
Kledij - Suite Reacties: 0 30-4-2009 20:13:20

kelly
videoreportage
hoi even een vraagje we hadden het idee om met onze cameraploeg naar de zoo van antwerpen te trekken na het gementehuis. wat vinden jullie daar van ?
Video Reacties: 3 30-4-2009 19:21:22

Vanessa
Proefdiner?
Ik heb al veel mensen horen zeggen dat ze een proefdiner gedaan hebben. Maar bij ons heeft de zaal niet van een proefdiner gepraat. Wordt een proefdiner bij elke zaal gedaan? Zijn er toevallig nog mensen die in Hof Ten Daele in Herzele trouwen? grtje...
Andere Reacties: 8 30-4-2009 18:41:39

Marieke
Net terug van huwelijksreis Andalusië
Dag bruidjes in spé,Na een prachtige dag op 18 april hebben we er net een prachtige huwelijksreis opzitten.We zijn 20ste vertrokken voor een rondrit door Andalusië te starten in Granada, over Ronda, eindpunt in de buurt van Sevilla.Ik kan h...
Huwelijksreis Reacties: 5 30-4-2009 18:23:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...