Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Lettertype Kunstler Script GRATIS gezocht
Hallo,Ik ben dringend op zoek waar ik ergens het lettertype Kunstler Script gratis kan krijgen? Kan er mij aub iemand helpen?Bedankt!
Andere Reacties: 2 4-5-2009 13:16:03

annen mark
Interactieve huwelijkslijst
heyWij zouden als huwelijkslijst onze reis nemen: km vliegtuig, overnachting, binnenlandse vlucht,... Via internet heb ik eens een interactieve huwelijkslijst gezien waardoor mensen nooit 2 maal hetzelfde cadeau kopen. Nu vind ik deze site niet meer ...
Andere Reacties: 8 4-5-2009 13:00:56

Geert
Menukaarten
Van de feestzaal krijgen we menukaarten, maar die vind ik niet zo mooi. Zou ik de moeite doen om zelf menukaarten te maken? Of bekijken de mensen dat eigenlijk niet en is het gewoon ik die pietepeuterig ben :-)Valerie04/07/09
Andere Reacties: 7 4-5-2009 12:14:55

Linda
boeket of niet
We huwen beide voor de 2de keer ,mijn vraag is ,neem ik nog een boeketje mee ,of niet,weet het niet goed.HELPWe huwen niet in traditionele trouwkleren ,mooi maar gewoon ...........Linda
Bruidsboeket Reacties: 7 4-5-2009 11:34:09

tami
Bruidskapper Brugge
hallo medebruidjes !Heeft iemand goede adressen van (bruids)kappers in of rondom Assebroek of Brugge centrum ? Of gewoon 'n eigen bruidskapsel-ervaring in die regio ? Ik woon helemaal niet in de streek dus heb geen flauw idee van de mogelijkheden. H...
Andere Reacties: 5 4-5-2009 10:21:42

Sofie
jef celen of artxpo
Hallo bruidjesIk ben op zoek naar een ftotograaf die niet te duur is (rond 500-700 euro voor DVD zonder album) en nu ben ik aan het twijfelen tussen Jef Celen (al heel veel positieve commentaren over gehoord) en ArtxpoIk denk dat ze een beetje dezelf...
Fotografie Reacties: 12 4-5-2009 10:03:08

nancy
dringend fotolocatie gezocht omstreken kessenich
hallo wij trouwen 12 juni en we zoeken nog een orgineel idee of een orgineel plaats voor de fotos te laten maken, we willen niet een ergens in een park, het mag iets speciaals zijn, het feest gaat door in kessenich en we trouwen in dilsen, dus wegens...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-5-2009 22:23:44

Wendy
Nog 13 dagen!!! Ben zaterdag mijn kleedje gaan halen
Ik ben supergelukkig! Ik ben zaterdag mijn kleedje gaan halen en het past perfect. Ik had 's morgens een proefkapsel laten doen. Ik had ook mijn juweeltjes bij.Eens aangekomen in Herentals begonnen te zenuwen een beetje te komen! Kan ik nog wel in mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-5-2009 19:43:50

Ellen
Het godshuis - St laureins
Hey allemaal !Wij trouwen in de zomer van 2010 ! Joepie ! We zijn dus op zoek naar een geschikte locatie ! Tot nu toe hebben we al 2 zalen die ons enorm bekoren en dat zijn "de lozen boer" en "het godshuis". Heeft er iemand een re...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 3-5-2009 18:47:00

cien
9 mei bruidjes, het is er bijna!!!!
volgens mij zaten er hier een hele hoop 9mei bruidjes...wel girls,het is zover he:):)ze voorspellen zalig weer joepi!!!!wat moeten jullie nog allemaal doen?hier nog net juiste aantallen doorgeven bij de zaal, nog een paar misboekjes knopen en bruidss...
Andere Reacties: 11 3-5-2009 17:27:51

Sofie
zaal geboekt!!!
We hebben dan eindelijk toch onze zaal kunnen boeken en op de datum die we wilden!!15/05/10 - Kasteel Coninxdonck ik ben supergelukkig! Toch al één last die van mijn shouders valt!! Nu nog de kerk (net een mailtje gestuurd) en het gemeenteh...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-5-2009 16:51:14

Kim
Dagprogramma
Mijn vriend en ik zijn begonnen met het plannen van onze huwelijksdag. We willen eerst trouwen in het gemeentehuis, vervolgens in de kerk, dan met een beperkt gezelschap eten en (op dezelfde locatie) aansluitend het avondfeest houden (om 20.00u). Heb...
Andere Reacties: 6 3-5-2009 14:53:24

Salvillera
overbruggen 3 uur tussen trouw en feest
Hallo,wij trouwen op 17 juli voor de wet, om 15u20. We geven een kleine feest met de mensen die we er echt bij willen en zullen met ongeveer 35 mensen zijn. Aangezien we om 15u20 trouwen en we pas van plan zijn rond 19u30 aan tafel te gaan, zijn we o...
Ideeën Reacties: 6 3-5-2009 13:42:24

Els
ervaring The Wedding Planner Joris Temmerman?
Hey,heeft iemand van jullie ervaring (pos/neg) met Joris Temmerman van The Wedding Planner? Of wie kent een andere ceremoniemeester? Liefst in Oost-Vlaanderen? Regio Aalst/Gent?Bedankt!!!!
Ceremonie Reacties: 3 3-5-2009 13:09:07

Els
ervaring The Wedding Planner Joris Temmerman?
Hey,heeft iemand van jullie ervaring (pos/neg) met Joris Temmerman van The Wedding Planner? Of wie kent een andere ceremoniemeester? Liefst in Oost-Vlaanderen? Regio Aalst/Gent?Bedankt!!!!
Ceremonie Reacties: 0 3-5-2009 13:08:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...