Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
Visagiste aan huis regio Mechelen
Hey iedereen,Heeft er iemand een idee van een goede visagiste die aan huis komt in de regio Mechelen?Alvast bedankt!GroetjesEvelyn
Andere Reacties: 5 2-5-2009 12:42:37

an
voorbeelden misviering
Help!!! Wij trouwen op 7 augustus en daarnet pas beslist om voor de kerk te trouwen! Ik supercontent natuurlijk, maar raak een beetje in paniek, er moet nog zoveel gebeuren! Ik zou het toch graag erg persoonlijk willen, zouden jullie , liefste medebr...
Religie Reacties: 9 2-5-2009 11:48:06

kimberly
huwelijksringen van italodesign
Graag had ik geweten of er mensen op dit forum zijn die ervaringen hebben met de ringe van italodesign.(heerlen) omdat ik op hun website echt wel mooie ringen zie en ook qua prijs lijken ze mee te vallen ma ik had ook wel graag geweten hoe het zat me...
Andere Reacties: 0 2-5-2009 11:43:44

Nele
Cortina - Klokhof
Wij twijfelen nog tussen Cortina (Wevelgem) en het Klokhof (Marke).Alle ervaringen zijn welkom !
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-5-2009 9:35:28

de smet
vrijzinnige dienst
iemand ervaring met een vrijzinnige dienst?zou graag al een beeld willen hoe het in zn werk gaat.dank u
Ceremonie Reacties: 5 2-5-2009 9:09:03

ina
Bedankinkje aan jullie allen
Hallo,ik ben Ina en morgen is mijn grote dag. Sedert een jaar kom ik elke dag kijken naar het forum. Ik heb veel gelezen, soms gelachen, mijn wenkbrauwen gefronst, af en toe gereageerd, maar vooral veel geleerd! Ik kopieerde tips van jullie naar een ...
Andere Reacties: 3 1-5-2009 22:38:59

Sandra
visagiste aan huis
hallo bruidjes,ik ben van regio oudenaarde en ben nog op zoek naar een visagiste aan huis voor 19 september.hebben jullie tips?mercikessandra
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 1-5-2009 22:03:35

Stephanie
DJ Eskimofabriek 08/08/09
Hallo,Wij trouwen op 08/08/09 en zijn dringend op zoek naar een DJ die all round muziek draait eigenlijk. We hadden een DJ maar deze heeft het enkele dagen geleden afgezegd wegens privé probs. Daarom alle suggesties zijn welkom!!Alvast dank en g...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 1-5-2009 19:19:45

Valerie
Morgen is het zo ver
Morgen is het zo ver! Wij trouwen!9maanden geleden vroeg Kris mij ten huwelijk, alles plannen...En nu is het zo verSpannendValerie2mei 09
Andere Reacties: 10 1-5-2009 17:20:32

Cynthia
De kerk binnengaan???
Heeft iemand een idee op welke manier je de kerk kan binnengaan? Kan je ook als koppel samen binnengaan? Ik weet dat het allemaal kan natuurlijk als je dat zelf wil, maar k heb eigenlijk geen flauw idee of dat soms zo gebeurd. En weet er ook iemand h...
Ceremonie Reacties: 8 1-5-2009 17:20:21

tamara
wat tussen kerk en avondfeest
wij trouwen om 10 uur in het gemeentehuis en om 13 uur in de kerkdaar is geen probleemmaar wij doen geen receptie en ons avondfeest is pas om 20 uurwat kunnen we met onze ouders en getuigen gaan doen om de dag wat te brekenwant men schoonmoeder wil v...
Andere Reacties: 4 1-5-2009 17:18:03

Cynthia
Binnenlocatie gent
We zijn nog steeds op zoek naar een binnenlocatie voor als het slecht weer zou zijn en dit in de regio gent. Als iemand idtjes heeft, alvast bedankt!!!
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-5-2009 17:17:19

tamara
wat tussen kerk en avondfeest
Andere Reacties: 1 1-5-2009 17:15:57

Imke
ontgoocheld door Dj discobar 2-friends op ons trouwfeest
Hey medebruidjes,Toen ik op zoek was naar een DJ voor ons huwelijk in april, kwam ik al eens de vraag tegen of deze DJ goed was. Niemand kon er tot op vandaag op antwoorden, vandaar nu dit bericht. Alle afspraken voor het huwelijk ging perfect. Beter...
Andere Reacties: 9 1-5-2009 17:12:31

Saartje
bruidskinderen
Help, wat vinden jullie!Omdat mijn zussen nog geen kinderen hebben, wou ik 2 kinderen van kameraden als bruidskinderen. Maar nu begin ik te twijfelen. Ik vind ze zo schattig en daarmee dat ik er wou. Maar voor de rest zie ik nu meer nadelen. De kinde...
Andere Reacties: 3 1-5-2009 16:52:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...