Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Danusia
Bedankjes
Hallo allemaal,We zijn nog opzoek naar leuke en toffe bedankjes om aan te mensen te geven.Alle ideeën zijn welkom!Groetjes,Danusia30mei2009
Voorbereiding Reacties: 12 5-5-2009 9:17:17

Marieke
tip bruidsschoenen inlopen
Bruidjes,Een tip die ik hier van het forum "gepikt" had, is u bruidsschoenen aandoen bij het strijken, helpt echt hoor!!!Ik heb dus totaal GEEN zere voeten gehad, waren binnen leren schoentjes en buiten satijn.GroetjesMarieke
Andere Reacties: 2 5-5-2009 8:15:00

annelies
ijsje na de mis
Hallo,Wij hebben een ijskarretje na de mis. Bij het buitenkomen zouden de mensen een ijsje krijgen.Maar de "ijsjesman" steld voor om bonnetjes te geven aan de genodigden. Want de kerk is op de markt en dan zouden er anderen ook kunnen komen...
Ideeën Reacties: 9 4-5-2009 22:42:37

Sof
Binnenlocatie omgeving Ternat - Dilbeek
Aangezien we het belgisch weertje niet helemaal vertrouwen zijn we nog op zoek naar een binnenlocatie in de omgeving van Ternat, Dilbeek, Lennik, Aalst.Kent iemand leuke plekjes?BedanktSof
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-5-2009 22:10:31

tinneke
Boehoehoe !
Het moet me even van het hart. Wij hadden als getuigen onze beste vrienden gekozen, een koppel. Nu heeft dat koppel beslist om uit elkaar te gaan..... Erg jammer voor hen natuurlijk, maar ook best jammer voor onze huwelijksdag, we hadden alles mooi g...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 20:14:17

Veronik
Welk lettertype
Op volgende website zien jullie bij het huwelijk van Marijke en Filip, bij de tweede foto een misboekje.http://www.fotografie-vanimpe.be/blog/Ik vind dit lettertype zo mooi.Kan er mij aub iemand helpen, welk lettertype dit zou kunnen zijn?Alvast beda...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 17:00:41

Gitta
Fotograaf regio Scherpenheuvel-Hulshout
Dag iedereenwij hebben pas onze trouwdatum vastgelegd (vrijdag 9 april 2010) en zijn al wat aan het uitkijken naar een fotograaf. Ik heb het forum al bekeken maar nog niet meteen iemand gezien die zich binnen de regio bevindt. We trouwen voor de wet ...
Fotografie Reacties: 15 4-5-2009 16:40:56

vanessa
tiara en korte sluier / sluier ganse avond??
zijn er nog onder jullie die een tiara en een sluier zullen dragen?mijn kleed is strapless en redelijk eenvoudig, ik heb een fijne tiara waarvan de accentjes terugkomen in het bovenste van m'n kleed,nu heb ik een korte sluier besteld, bijpassend, omd...
Andere Reacties: 7 4-5-2009 15:28:04

Carolina
binnen fotolocaties rond Vorselaar, Lille, Kasterlee
hey, ik ben nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te trekken moest het slecht weer zijn. Wij zijn van Lille en trouwen in Vorselaar voor de kerk. Ons feest is in Kasterlee. De (buiten)foto's gaan in Lille en Vorselaar getrokken worden. Maa...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-5-2009 14:39:38

Stéphanie
joepie 2
Ik ben van eeklo in oost-vlaanderenGa eens kijken voor enkele zalen in de omgeving... Zouden voor een Bbq gaan en dessertbuffet met dan een dans feest. ale dat is een eerste schets denk ikbedankt al voor de tips.
Andere Reacties: 6 4-5-2009 14:07:13

Sofie
Partysound -Wetteren
Iemand ervaring met deze DJ? bedankt! Sofie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 4-5-2009 14:01:53

Stéphanie
Joepie
Hoi allemaal,Ik ben sinds 2mei verlooft.... ik ben zo blij echt niet te doen. kan niet wachten om te beginnen met plannen. Een echte datum hebben we nog niet maar zou normaal voor mei volgend jaar worden. Zouden jullie me wat tips kunnen en willen...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 13:52:32

ariadne
instrumentaal nummer
hallo, voor de offerande ben ik nog op zoek naar een instrumentaal nummer. Hebben jullie suggesties?bedankt!05/09/2009www.ariadnegeert.bruiloftsite.nl
Ceremonie Reacties: 3 4-5-2009 13:34:16

Mieke
Hoe namen op enveloppe schrijven? Getrouwd versus samenwonend
Hallo,Hoe schrijven jullie de namen op de uitnodigingen? Ik had gehoord dat het als volgt moest:Getrouwd koppel: Dhr. en Mevr. Marc Janssens-JoossensIndien samenwonend:Jhr. Marc Janssens en Juffr. Anja JoossensKlopt dit?Wat schrijven jullie dan preci...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-5-2009 13:20:52

Mieke
Manier gezocht om mensen naar tafels te leiden
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een leuke manier om de avondgasten naar hun tafel te leiden. Ik had het liefst iets met muziek gehad maar heb niet echt veel inspiratie. Iemand ideeën?Bedankt!
Andere Reacties: 4 4-5-2009 13:17:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...