Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
De Plaetsemolen: tafelschikking
Deze zomer feesten wij op onze mooiste dag in De Plaetsemolen.Voor zowel de receptie als het avondfeest (met buffetten en dans) nodigen we een 130-tal mensen uit.Zijn er mensen die deze feestzaal kennen?Denken jullie dat deze zaal dit aantal aankan?I...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-5-2009 12:46:26

Katrien
blij
OK, ik weet het, nog een lange weg te gaan en ben ook er ongeduldig, maar vanafvandaag kunnen we wat beginnen aftellen: nog 300 dagen te gaan! Super fijn om ermee bezig te zijn!
Andere Reacties: 12 3-5-2009 12:15:32

beynen
kunnen traiteurs wel lezen????
ik wordt tegenwoordig alleen maar kwaad als ik offertes terug krijg van traiteurs.Wij wensen een traditionele bbq (eet iedereen bij ons)en was dus de bedoeling dat het vooral om vlees ging en geen vis, als er van de 80 genodigden mss 10 vis eten is h...
Andere Reacties: 2 3-5-2009 11:45:05

Sophie
menukaarten
Beste bruidjes,Ik heb nu al vanalles inorde, maar ik vind geen idee voor mijn menukaarten. Heeft er iemand van jullie een idee? Hoe hebben jullie ze gemaakt.Groetjes sophie31/10/2009
Andere Reacties: 6 3-5-2009 11:09:55

Laura
Pochette of Corsage?
Hey,Ik vroeg me eens af voor de mannen van de suite, wat doen jullie: zo een 'zakdoekje' in de zakken, pochette genoemd of werken jullie met een bloemeke 'Corsage'?De ene winkel zegt dat pochettes niet meer worden gedragen, de andere wel...En ik, ik ...
Kledij - Suite Reacties: 9 2-5-2009 22:37:30

koen
kledij suite heren
hallo, wij zijn aan het twijfelen wat we met de kledij van de heren gaan doen ofwel laten huren of ze zelf laten beslissen, maar wel beperking opleggen. In het totaal zijn we met 10 heren voor de suite ( enkel vaders, broers en schoonbroers). Wat zou...
Kledij - Suite Reacties: 7 2-5-2009 22:19:33

lies
twee maal ringen aanschuiven?????
hallo, ik heb een heel praktische vraag. We hebben op dezelfde dag het burgerlijk en kerkelijk huwelijk. Voor de mensen die in diezelfde situatie zitten:schuiven jullie twee maal de ringen aan of enkel tijdens het kerkelijk huwelijk? is ringen aansch...
Andere Reacties: 8 2-5-2009 19:32:07

Ines
Ringen regio Maasland
Hallo allemaal!Hebben jullie adressen, tips en bevindingen van juweliers regio Maasland? Zijn jullie verschillende juweliers afgegaan om te vergelijken? Hoelang duurt een bestelling ongeveer?Alvast bedankt!Ines & Kristof01-08-09
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-5-2009 19:13:17

Mieke
Prachtig trouwkleed Cymbeline te koop
Hallo lieve bruidjes!Wij zijn vorig jaar in november getrouwd en hadden een onvergetelijke dag! Gezien plaatsgebrek in de kleerkast, heb ik besloten om mijn trouwkleed – waar ik heel veel positieve reacties op kreeg - te verkopen. Het is een i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-5-2009 17:57:14

beynen
ava bruidsuiker
we zijn vandaag onze bruidsuiker dan toch maar gaan halen bij ava. Had eerst andere ideeen maar om km's te moeten gaan rijden of zelf iets in elkaar te moeten gaan steken, heb ik toch maar gehouden bij mijn idee van ava.Aangezien alles bijna vandaar ...
Andere Reacties: 2 2-5-2009 17:52:36

beynen
tafelversiering
wij zijn vandaag naar onze gewone bloemist gegaan op zoek naar potjes om bloemen in te zetten, want vond nergens mijn zin niet.het zijn er nu geworden in chocolade en wit om zo toch bij al de rest te passen.De potjes zijn 4 kant en niet te groot of t...
Andere Reacties: 1 2-5-2009 17:49:15

dirk
rent a priest
vorige week een afspraak gehad bij rent a priest.Gemoedelijk gesprek gehad.Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie voorbeelden van dergelijke vieringen even door te mailen aub.vb:teksten,powerpointpresentaties...je zou ons hiermee al een h...
Ceremonie Reacties: 2 2-5-2009 16:44:21

inge
tekstje op wergwerpcamera
Hallo iedereen,Het is bijna zover voor ons... de laatste afwerkingen moeten nog gebeuren. Wij zijn van plan om wegwerpcamera's op de tafels te plaatsen. Heeft er iemand een leuk tekstje om daarop te kleven? Zodat iedereen weet waarvoor de cameratjes ...
Ideeën Reacties: 6 2-5-2009 16:24:04

Nina
Smoking met das?
Hallo mede-bruidjes,voor ons huwelijk zijn we van plan om de mannen in de suite allemaal in smoking te steken. Helaas ziet niemand het echt zitten om een vlinderdas te dragen, dus vraag ik mij af of het ook mogelijk is om een smoking te dragen met ee...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 2-5-2009 15:24:11

Wendy
Voorbeeld Uitnodigingstekst
Aangezien sommige mensen soms lang zoeken zet ik men voorbeeldje hier, het kan misschien iemand helpen.26/06/2010Zullen wij in Vilvoorde ons ja-woord geven.Wij vinden het heel fijn als u hierbij zou kunnen zijn.Daarom vragen wij u bij dezeOf u om 14u...
Andere Reacties: 2 2-5-2009 13:03:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...