Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
1ste pas
Hallo,op 6 juni moet ik voor mijn eerste pas beurt. Ik ben van nu al heel nerveus. Zal ik er nog in kunnen? Ziet het er nog zo mooi uit? Is dit normaal? Wij trouwen op 03/10/09.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-4-2009 12:55:57

Ilse
volgorde met wie dansen na openingsdans
Hallo bruidjesKunnen jullie mij zeggen met wie mijn verloofde en ik de volgende dans doen na de openingsdans. Ik dacht dat ik met mijn vader zou dansen en mijn verloofde met zijn moeder. Maar ik heb ook al gehoord/gelezen dat na de openingsdans de br...
Openingsdans Reacties: 4 29-4-2009 10:44:17

Isabel
Waar op huwelijksreis met kleine kinderen
HalloIk had al reeds een berichtje gezet ivm Egypte als huwelijksreis met onze sloebertjes van 3 en 5, maar er kwam nogal negatieve reactie ivm de darmpjes van de kindjes...Hebben jullie enig idee waar we in december naar de zon kunnen met de kindjes...
Huwelijksreis Reacties: 6 29-4-2009 9:13:13

Veerle
Lili Gaufrette
Kan iemand me verkoopadressen van Lili Gaufrette zeggen? Liefst oost of west vlaanderen. Ik heb een supermooie outfit voor één van de bruidsmeisjes, nu nog voor 2 anderen hetzelfde vinden...Door het overlijden van mijn verloofde zijn pa ben...
Kledij - Suite Reacties: 5 29-4-2009 9:00:23

patrick
Waar Trendy Ceremoniekledy Huren???
Ik en mijn vriend zijn op zoek naar een winkel waar we Trendy ceremoniekledy kunnen huren. Geen standaard maatpak.Al op verschillende sites zitten kijken maar de foto's zijn steeds zo basic.Zou fijn zijn moest iemand een goei adres weten.Warme zomerg...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 29-4-2009 8:58:13

Nathalie
nog 4x slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wha, het begint nu toch stilletjes aan dichterbij te komen. Zaterdag treden wij in het huwelijksbootje. Zolang hebben wij onze trouw voorbereid en nu is het bijna zover. Ik ben nog niet zenuwachtig maar verlang zo tot zaterdag!!Hopelijk mooi weer. Wi...
Andere Reacties: 12 28-4-2009 23:59:52

Mariko
budgetvriendelijk vervoer
Hallo, wij trouwen in mei 2010 en zijn reeds lustig aan het plannen geslagen.1 ding missen we echter nog: ceremonievervoer! Heeft er iemand ervaring met een budgetvriendelijke firma in de regio Dendermonde - Gent - Aalst?Het zou een grote hulp zijn!...
Andere Reacties: 8 28-4-2009 21:58:50

Nathalie
bruidsboeket van programma de trouw die ik wou
HoiHeb gisteren het eihnde van het vijf-tv programma de trouw die ik wou gezien en de bruid had het bruidsboeket vast dat ik in gedachten heb.Nu ben ik al heel lang op zoek naar een foto van zo'n boeket maar vind er geen en vind ook geen beelden of f...
Andere Reacties: 2 28-4-2009 21:44:44

veerle
bruidsboeket
hallo, hallo,een vraagje, houden jullie het boeket of gooien jullie het naar de vrijgezellen?Wij trouwen op 07/08/09, zijn er hier nog?groetjes.... en veel sterkte aan iedereen!!!
Bruidsboeket Reacties: 12 28-4-2009 20:40:57

jessica
wegwerpcamera's
Hallo iedereen, wij willen op ons trouwfeest wegwerpcamera's voorzien. We kopen er bij blokker, daar staan ze nu in de folder (belgie) voor 2,99. Je kan met een aan/af knop de flits opzetten. Anders vrees ik dat er veel zonder flits gaat getrokken wo...
Ideeën Reacties: 13 28-4-2009 20:27:01

Ilse
ceremoniemeester Waarschoot
Hallo,Wij trouwen volgend jaar in mei en zijn al stilletjes aan alles aan het plannen. Nu hebben we contact gehad met de ceremoniemeester van Waarschoot. Heeft iemand ervaring met hem? Wat is zijn prijs?GroetjesIlse28 - 05 - 10
Ceremonie Reacties: 1 28-4-2009 19:54:28

Wendy
nog bruidjes voor 25 juli 2009?
Hey iedereen, gewoon even uit nieuwschierigheid...zijn hier nog toekomstige bruidjes voor 25 juli??succes aan iedereen
Andere Reacties: 7 28-4-2009 19:53:38

tamara
Locatie omgeving Bornem
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar zowel een leuke binnen- als buitenlocatie voor onze trouwfoto's (omgeving Bornem). Heeft iemand suggesties ?Groetjes
Fotografie Reacties: 4 28-4-2009 19:43:35

Katrien
tekst uitnodigingen
Help lieve bruidjes!Ik heb maar weer eens jullie goed advies nodig!Ik ben momenteel bezig met de tekst voor onze uitnodigingen. Ik zoek iets dat past bij het ontwerp. Het ontwerp is niet klassiek maar eerder flashy (ontwerp van mijn schoonbroer = gra...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-4-2009 19:36:31

Lindsay
@Katrien grotten van Kanne
Hoi Katrien,bedankt voor je reactie.Maar ben je zeker dat wij het wel over dezelfde grotten hebben?Heb eens op google gezocht naar Neercanne en kwam toen op totaal iets anders uit.Kijk eens op de volgende website:www.grotten-van-kanne.be en kijk eens...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-4-2009 17:51:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...