Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bjorn
zoek je videograaf
zoek je iemand die wil filmen op jullie trouw zoek niet langer mijn prijs is 250 a 300 euro
Video Reacties: 16 28-4-2009 10:06:49

Van Gelder
Het wordt spannend
Ons huwelijk komt nu wel echt dichtbij, met nog maar 32 daagjes op de teller. Zijn er nog bruidjes voor 30 mei die stilletjesaan aan het aftellen zijn?Dit zijn de laatste dagen dat mensen zouden kunnen bevestigen voor ons feest. Wij hadden gevraagd...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-4-2009 9:49:25

Tine
schoonouders
Hallo bruidjes in spe,Er moet mij een aantal dingen van het hart. Wij hebben in januari beslist om te trouwen. Wij zijn dit toen gaan vertellen aan mijn schoonmoeder (mijn schoonvader was weeral niet thuis)De reactie van haar kant was niet echt entho...
Andere Reacties: 10 28-4-2009 9:47:47

kelly
fotoreportage
hoi medebruidjeswij stappen 5 juni in het huwelijksbootje en zijn op zoek naar een leuke locatie voor onze videoopname , liefst in antwerpen en ook intersant en leuk voor onze twee kindjes , iemand ideetjes groetjes
Video Reacties: 0 28-4-2009 0:11:16

twiggy
trouwkleed
hallo iedereen, ben op internet aan het surfen en vind de trouwkleren van garamaj echt wel knap.Weet iemand toevallig een winkel want vind er enkel in nederland
Andere Reacties: 2 27-4-2009 23:10:20

caroline
feestzaal west vlaanderen
hallo iedereen,wij zijn op zoek naar een hoeve - schuur in de omgeving van Oostende, kust, Brugge waar wij ons trouwfeest willen laten doorgaan. Heeft er iemand voor ons adressen. We kennen de fabriekspand en roode poort maar vinden dit wel een hoge ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 27-4-2009 22:48:18

Annelies
huwelijksregister
Hallo,Wij doen een alternatieve viering die wordt voorgeleid door een vriendin van mij. Om het allemaal er echt te laten uitzien, zouden we ook graag een huwelijksregister willen ondertekenen. Ik heb echter geen idee hoe deze er uit moet zien. Wat mo...
Religie Reacties: 2 27-4-2009 22:17:43

Katrien
Locaties omgeving Hasselt
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar mooie locaties voor onze fotoshoot in de omgeving van Hasselt.Alle tips zijn welkom! Groetjes,Katrien
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-4-2009 21:45:12

Lindsay
Feest Grotten van Kanne Riemst
Hallo allemaal,heeft er iemand ervaring met de feestzaal die gelegen is in de Grotten van Kanne in Riemst? We denken erover om daar eens te gaan informeren voor ons trouwfeest.vele groetjesLins
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-4-2009 21:36:23

Tine
zangers misviering
Hallo bruidjes, ik ben nog op zoek naar een duo (liefst man en vrouw) die met begeleiding van een piano enkele liedjes kan brengen tijdens onze huwelijksviering. Het zou makkelijk zijn als dat een duo was uit de omgeving Turnhout. Kan iemand mij he...
Locaties - Viering Reacties: 4 27-4-2009 20:36:07

angie
splinternieuw
hallo ik heb een splinternieuw trouwkleed mijn oma wou me verassen en kwam terug van parijs en ze had het mee maar helaas heb ik er al 1tje dus zijn wij samen overeen gekomen dat ik het mag verkopen ze is nog nooit gedragen het is een france maat 40 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-4-2009 20:12:11

isabelle
trouwvervoer: taxi's?
hoiwij moeten op ons huwelijk met de suite van 12 man een korte afstand doen (2,5 km) naar het stadhuis, en dan een uur later naar de kerk (2km). Het is een beetje gek om daarvoor apart trouwvervoer in te huren, maar heeft iemand van jullie ervaring ...
Andere Reacties: 2 27-4-2009 20:03:36

Mariska
Juwelen
Hello again, Ik had twee berichten terug de vraag gesteld of iemand me kon helpen van welke ontwerper een halsketting was dat ik zag op een foto. De foto heb ik terug gevonden op de site www.patriciaderycke.be bij 'weddingII' foto 17 van 48. Of als i...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-4-2009 19:52:26

tinneke
Waar vind ik Tule - noorden van Antwerpen ?
Hoi bruidjes ! Wij trouwen 29-08-2009, dus hebben nog wel even tijd. Maar ik heb voor mijn decoratie nogal veel tule nodig, waar zou ik dat kunnen vinden, liefst betaalbaar ? Het is toch maar om weg te gooien achteraf hé.... Grtjs !! Tinneke en ...
Voorbereiding Reacties: 9 27-4-2009 18:09:36

nele
super leuk gesprek gehad met onze priester van de Goede Herder
Allerliefste bruidjes en bruidegommen,Wij zijn vorige week bij priester Gino van de Goede Herder in Dendermonde geweest en het was SUPER! We hadden het kei serieus verwacht met zware vragen maar die man is echt geweldig! We hebben een super leuke bab...
Ceremonie Reacties: 0 27-4-2009 17:14:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...