Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
huwelijksaanzoek
Hoi bruidjes,Even een raar iets maar moet toch even van mijn hart.Mijn vriend en ik hebben besloten om te trouwen en dit zal normaal gezien volgend jaar zijn.Hij heeft wel gezegd dat hij nog een officieel aanzoek ga doen. Op een goede dag gingen we ...
Andere Reacties: 3 26-4-2009 19:18:57

Wendy
viering met kindjes
hoi lieve bruidjes,Ik ben begonnen aan onze viering. Daar we drie kindjes hebben( 11, 9 en 7) zou het leuk zijn om hen zoveel mogelijk te betrekken bij de viering. Hebben jullie ideetjes of zijn er bruidjes die eventuele voorbeelden van boekjes zoude...
Andere Reacties: 3 26-4-2009 18:38:22

ellen
rozenblaadjes
Weet iemand waar je in Vlaams - Brabant/Limburg/Brussel/... rozenblaadjes kunt kopen?alvast bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 3 26-4-2009 18:20:25

ellen
misboekje
Hallo,ben volop bezig met het misboekje. Ik heb de keuze van de pastoor gekregen om de homilie zelf te schrijven en dan door iemand te laten voorlezen ipv dat hij die zelf maakt en zegt. Heeft iemand voorbeelden van teksten die hiervoor geschikt zijn...
Ceremonie Reacties: 4 26-4-2009 18:18:58

ellen
misboekje
Hallo,ben volop bezig met het misboekje. Ik heb de keuze van de pastoor gekregen om de homilie zelf te schrijven en dan door iemand te laten voorlezen ipv dat hij die zelf maakt en zegt. Heeft iemand voorbeelden van teksten die hiervoor geschikt zijn...
Religie Reacties: 0 26-4-2009 18:18:21

Sabine
Stadhuis Leuven
Kan er iemand mij zeggen hoe de ceremonie verloopt van het huwelijk in het stadhuis van Leuven?Dankjewel!Sabine
Ceremonie Reacties: 4 26-4-2009 17:53:08

Tofke01
Gemeente op uitnodiging??
Vraagje: zetten jullie ook het gemeentehuis (uur en locatie) op de uitnodiging of niet (als jullie die dag ook voor de kerk trouwen natuurlijk)?Voordeel is dat het plaats bespaart op de uitnodiging, maar moeten we de mensen ook niet inlichten over de...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-4-2009 16:46:26

Lemmens
feestzaal
hallo,wij trouwen volgend jaar in mei, en zijn nog aan het twijfelen tussen twee zalen: de residentie in Kasterlee en Hof ter Smisse in Hoogstraten. iemand ervaring met een van deze twee zalen (of alletwee)Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-4-2009 15:41:27

liesbeth
origineel cadeauke!!!
hoi iedereen!!! Mijn zus trouwt op 9 mei en nu zoek ik een originele manier om haar cadeau 'geld' te geven!!!Iets zoals klein geld laten ingipsen ... maar dan toch net iets anders!!!heeft er iemand nog leuke ideeën???
Andere Reacties: 12 26-4-2009 13:56:13

lindsy
uitnodigingen
Hallo allemaalIk heb nog een vraagje ivm de uitnodigingen. Wij trouwen op 4 juni, volgend jaar welteverstaan:) Nu vroeg ik mij af wanneer we best op zoek gaan naar onze uitnodigingen. Ik had gedacht in de loop van januari of is dit wat laat? Wanneer ...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-4-2009 12:08:41

Christina
Onze uitnodigingen!
zijn klaar en bezorgd! Wat vinden jullie ervan. 't Is een scan dus de kwaliteit is niet zo goed, in echte afbeelding zit wat meer kleur en 't is op speciaal papier gedrukt ook... http://i225.photobucket.com/albums/dd23/IndecentActs/IMG_0041.jpg
Andere Reacties: 7 26-4-2009 11:57:57

Lies
Taken getuige...
Hoi,Ik heb mijn broer als getuige gevraagd, maar weet niet zo goed welke andere taken die nog heeft, naast het ondertekenen van het huwelijkscontract. Op sommige sites vind ik ook dat hij een vrijgezellenavond mag/moet organiseren, maar omdat het m'n...
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2009 11:36:50

Tine
antwoorden uitnodigingen
Hallo medebruidjes, Op 6 juni 2009 trouwen we. We hebben gevraagd aan de familie om voor 6 mei een antwoordje te geven of ze komen of niet, tot op heden hebben we nog geen antwoord gekregen voor mijn vaders familie. Zou ik nog even wachten of zou i...
Uitnodigingen Reacties: 11 26-4-2009 10:54:20

vanessa
vrijgzellenavond ventje -- enkel mannen of niet?
hej bruidjes en gommetjes,sla ik tilt of niet?m'n ventje is nu weg op z'n vrijgezellenavond, ik zit me al uren te ergeren, en dat zal de komende uren niet verbeteren vrees ikz'n vrienden zijn deze avond hier toegekomen met champagne enztwas afgesprok...
Andere Reacties: 27 25-4-2009 23:11:03

Valérie
intrede lied zaal
hoy bruidjes,Welke liedje zullen jullie nemen voor het binnekomen van de zaal? ik vond de mojito song geweldig maar dit ziet mijn vriend helemaal niet zitten.Groetjes,Valérie
Andere Reacties: 5 25-4-2009 21:07:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...