Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

claudia
traiteur + feestzaal
hallo,wij trouwen volgend jaar en zouden graag een bbq doen voor 80 personen.we hadden al een paar traiteurs gezocht op internet omdat we er niet veel ervaring mee hebben wou ik jullie mening vragen. het is in oost-vlaanderenwe hadden deze al gevonde...
Andere Reacties: 4 21-4-2009 19:37:35

Carolina
gezocht: koppel dat op 31 juli in de kerk van Vorselaar trouwt
Hallo, ik ben op zoek naar een koppel dat op 31 juli in de kerk Vorselaar trouwt. Je weet nooit. Ik zou graag wat afspreken ivm de bloemen enzo. Alvast bedankt, Carolina
Ceremonie Reacties: 9 21-4-2009 18:47:17

Tine
Welke datum in ringen?
Hallo allemaal, wij trouwen komende zomer voor de wet, en in de zomer van 2010 voor de kerk. Deze zomer zullen we op het stadhuis al onze ringen uitwisselen, maar nu vroegen we ons af welke datum we in de ringen zouden zetten. Mijn eerste gedacht was...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 21-4-2009 16:08:06

Griet
eindelijk onze zaal !!
hello bruidjes en bruidegommen we hebben goed nieuws !!! eindelijk hebben we onze feestzaal gevonden en daardoor staat nu ook onze datum vast. we trouwen op 27 maart 2010 !! nog maar een grote 11 maand, dus we moeten er nu snel invliegen maar ben zo ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 21-4-2009 15:58:37

Lien
Graag jullie creatieve input!
Op onze uitnodiging willen wij graag een verwijzing naar onze website zetten. Aanvankelijk hadden we:"Volg onze voorbereidingen op:www.xxxxxxx.be"Maar de ontwerper van onze uitnodigingen had het lumineuze idee om de buitenkant van de uitnod...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-4-2009 15:51:37

ellen
achtergrondmuziek receptie
hey, voor tijdens de receptie willen we graag achtergrondmuziek...Aanvankelijk hadden we gedacht om voor live muziek te gaan maar we hebben schrik dat dit niet tot zijn recht gaat komen... ofwel verdwijnt de muziek in het niet ofwel overheerst deze a...
Andere Reacties: 4 21-4-2009 15:44:11

ellen
zenuwen?
hey bruidjes, wij stappen in het huwelijksbootje op 4 juli.Ik heb totaal geen zenuwen... enkele maanden voordien had ik dit wel, maar nu zijn de meeste zaken geregeld en tja... weet echt niet wat er met mij aan de hand is. denk dat het meeste zoal in...
Andere Reacties: 6 21-4-2009 15:34:34

Valérie
Tekst Uitnodigingen
Hey lieve bruidjes,We zijn nu aan onze uitnodigingen geraakt maar willen graag een originele tekst op onze uitnodigingen zetten. Heeft er iemand een leuk idee om er op te zetten?alvast bedabkt,Valérie
Andere Reacties: 2 21-4-2009 14:40:32

domi
kleine flesjes voor zand
Hey lieve bruidjes,kan er mij iemand helpen waar ik zo van die kleine doorzichtige flesjes met eventueel kurk kan vinden.Had eens op een site gekeken en die hadden ze met schelpjes er al in maar nu vind ik deze niet meer!!!Ben me hier suf aan het net...
Ideeën Reacties: 6 21-4-2009 14:36:35

Lesley
repetitie kerk
Hey bruidjes,Hebben jullie met de pastoor en getuigen een repetitie gedaan voor wat betreft de misviering? Is dit nodig? Ik twijfel er namelijk aan om dit te doen of niet.Groetjes,Lesley
Andere Reacties: 4 21-4-2009 13:57:00

Kimberley
www.huwelijksbedankjes.nl
HalloHeeft iemand ervaring met deze site? Verloopt bestelling en levering vlot? Wat hebben jullie hierop al besteld en viel dit mee? GroetenKimberley
Ideeën Reacties: 8 21-4-2009 13:45:03

heidi
kleren voor kindje van jaar
Hé, mijn zoontje gaat ons bruidskindje zijn. Wij zijn nog op zoek naar kleertjes maar het probleem is dat hij dan 13maand zal zijn en hij zit niet echt meer bij de babykledij maar ook nog niet bij de peuters.Ik vind echt mijn zin niet, ga woensd...
Andere Reacties: 4 21-4-2009 12:58:07

Saartje
Fotograaf Madelien Waegemans
Wij trouwen in 2010 en zijn op zoek naar een fotograaf regio Oost-Vlaanderen.Heeft iemand al ervaring met de fotografe Madelien Waegemans?Dank bij voorbaat.Grt
Fotografie Reacties: 3 21-4-2009 12:57:03

sarah
Kleedje (geen trouw of suitekleedjes) Nicky Vanket
HalloWeet er iemand wat de kostprijs is van een kleedje van Nicky Vankets? Van de trouwjurken en suitekledij ken ik ongeveer de prijs. Maar van zijn gewone collectie niet. De winkel in Beringen ligt hier een heel eind van dus daarom deze oproep. Beda...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-4-2009 12:50:07

Nathalie
Koets
ben op zoek naar een bedrijf die koetsen verhuurd aan een redelijke prijs in antwerpen. Wie heeft tips?
Andere Reacties: 0 21-4-2009 12:30:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...