Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kimberly
live muziek tijdens receptie
Hoi,Mijn vriend en ik zijn toch nog aan het overwegen om iemand te zoeken die live muziek kan brengen tijdens de receptie.zijn er nog mensen die dit gedaan hebben en wat is zo de kostprijs gemiddeld? (moeten eerst kijken of het nog in het budget past...
Muziek - Live Reacties: 13 19-4-2009 15:17:46

Marieke
Gisteren was onze grote dag!!!
Hallo (aanstaande) bruidjes.Gisteren was SUPER!Na een niet zo goede nachtrust (4u geslapen) vroeg opgestaan om naar de kapper te gaan.Onze fotograaf was ook mee, best wel leuk zo enkele foto's.'s morgens was het grijs weer, maar toen we 's middags ui...
Andere Reacties: 7 19-4-2009 14:56:51

Sabrina
SCHANDALIGE BRUIDSWINKEL IN AALST !!!!!
Hallo, beste bruidjes dit moet me toch even van het hart kenissen van ons gingen trouwen in de maand mei spijtig genoeg heeft het noodlot hen getroffen het meisje is gestorven aan een hartaanval(26 jaar en een dochtertje van 8 maanden) haar vriend be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-4-2009 13:42:18

Mandy
Mercard huwelijkskaarten
Iemand ervaring met huwelijkskaarten van deze website?http://www.mercard.be/
Uitnodigingen Reacties: 2 19-4-2009 12:41:41

Lindsay
Wie heeft ervaring met één van deze feestzalen???
Hoi hoi,wie heeft (positieve of negatieve) ervaring met één van deze feestzalen?- 't Daelhof in Opgrimbie- Aan 't Venne in Opgrimbie- 't Raadmaekers in Elen- 't Brouwershuis in Opitter- Het Forellenhof in Opglabbeek- Bernini in AsAlvast hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-4-2009 12:14:12

linda
FEESTZAAL
heeft er iemand ervaring met feestzaal Waerboom in Groot-Bijgaarden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-4-2009 12:00:11

Ellen
Instrumentaal intredelied
Ik ben op zoek naar een intredelied voor onze huwelijksviering. We hadden eerst Forest Gump gekozen maar deze blijkt toch niet zo geschikt. Mijn vriend hoort Enya niet graag. Weten jullie een ander mooi instrumentaal lied?
Andere Reacties: 5 19-4-2009 11:29:13

Ashley
help
ik ben dringend op zoek naar een ludieke leuke tekst voor op men uitnodiging van onze huwelijksdrink. deze geven wij een week na onze trouw. dus we zijn dan al getrouwd! help!!
Uitnodigingen Reacties: 2 19-4-2009 9:46:34

Annemie
Tip: visagiste en kapster leuven-Aarschot
Hoi bruidjes in speIk ben 2 weken geleden getrouwd en was echt super tevreden van mijn kapster en ook van mijn visagiste. De kapster woont in Baal (tremelo) en de visagiste in Leuven. De visagiste komt aan huis. Ze zijn allebei heel redelijk van prij...
Verzorging - Make-Up Reacties: 21 19-4-2009 0:55:40

Katrien
Feestzaal regio Helchteren/Zolder/Hasselt/Genk
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een feestzaal! We zijn al op een aantal locaties gaan kijken en dit waren mijn indrukken. Zeg me als ik er compleet naast zit!Den lavaar: eten lijkt me echt fantastisch, locatie spreekt me niet zo aan (opg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 18-4-2009 21:25:53

Tessa
Huren van een beamer
Hoi,Wij trouwen op 22 mei en tijdens de maaltijd willen wie via een beamer foto's projecteren (van vroeger tot nu om zo wat animatie te hebben). Een scherm hebben we (hiervoor gebruiken we een diaprojectiescherm) maar we zijn nog op zoek naar een bet...
Andere Reacties: 3 18-4-2009 19:58:56

Sarah
wat doe je na den openingsdans?
ik weet dat het al veel is gevraagd, maar ik zou graag het dillema oplosse oftewel met stiefvader danse die dak al heel lang ken of mijn vader die ik maar 3 a 4 ker zie op een heel jaar? maar welk liedje is er gepast voor? en wordt het eerder met de ...
Andere Reacties: 5 18-4-2009 18:43:53

Cindy
binnenkomen kerk
beste bruidjes,vandaag werd ons de vraag gesteld of we als koppel zouden binnenkomenof dat mijn vader mij zou weggeven?wat doen jullie, of wat wordt er het meeste gedaan?groetjes cindy
Ceremonie Reacties: 13 18-4-2009 17:44:20

Valerie
Tafelindeling
Hoe zet ik mijn koppels aan tafel? Man en vrouw naast elkaar of rechtover elkaar? Wie kan er mij helpen? Ik geraak er niet uit, het zijn rechte tafels.
Andere Reacties: 9 18-4-2009 14:37:22

Lindsay
Hoe bloemstuk op bruidswagen vastmaken.
Hoi hoi,weet er iemand hoe men een bloemstuk vastmaakt op de motorkap van de bruidswagen?Ik wil namelijk zelf iets maken maar weet niet hoe het vastgezet moet worden zonder de auto te beschadigen.GroetjesLins
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2009 13:18:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...