Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
Cossmo oost-vlaanderen
In welke winkels verkopen ze het merk Cossmo in Oost-Vlaanderen?Labaere in ZottegemDe Vos in Lennik, da's al wat verderZijn er nog?Dikke merci!
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 17-4-2009 15:41:56

Katrien
Schoenen
Hallo,Mag ik vragen hoeveel jullie trouwschoenen kosten?Hoeveel zouden ze gemiddeld kosten bij van Loock?Kopen jullie echte sjieke trouwschoenen?Ik heb bijvoorbeeld toffe witte pumps gezien voor 50 euro in een goede schoenenwinkel.Ik wil er precies n...
Andere Reacties: 22 17-4-2009 14:52:22

Sofie
25 APRIL 2009
Dag allemaal!Zijn er nog bruidjes voor volgende week zaterdag? Hoe staat het met de zenuwen?? Bij ons alles onder controle, nog een paar kleine details, maar die regel ik volgende week (dinsdag de laatste dag werken. Ik vind het zo ongelooflijk dat o...
Voorbereiding Reacties: 7 17-4-2009 14:49:09

Nele
Wel verliefd niet rijk
hallo,wij zijn dolverliefd op elkaar en hebben besloten te trouwen, enkel de financiën willen niet. We wilden een eenvoudige trouw, maar beschikken maar over 1200 euro! Kledij en vervoer, wagen en decoratie zijn al in orde, maar heb vooral schr...
Andere Reacties: 11 17-4-2009 14:15:13

Katrien
KLEED? HOEVEEL WINKELS?
Hallo,Ik vraag me af of je normaal gezien naar één winkel gaat voor je kleed of naar meerdere?Hebben jullie na één dag al gekozen of niet?Ik ben gisteren gaan kijken en passen bij twee winkels en heb bij de tweede ook al meteen be...
Andere Reacties: 13 17-4-2009 14:08:16

Lien
opstelling ontvangst bij receptie
Hallo,Wie kan er mij helpen? In welke volgorde zouden we best staan om de gasten te ontvangen? bruidspaar, ouders bruid, ouders bruidegom? En bruid of bruidegom eerst?Alvast bedankt!GroetjesLien
Andere Reacties: 7 17-4-2009 13:56:22

Isabel
cadeautjes, ideetjes?
Hallo iedereen,ik hoor jullie hier allemaal spreken over cadeautjes... Moet dit echt? is dit voor na de dienst in de kerk? of is dit voor op de tafel in de feestzaal? Ik vind het wel leuk klinken... Maar nu de vraag van 1000punten ;-)) is er een s...
Ideeën Reacties: 5 17-4-2009 12:43:36

Anja
Ervaring suitekledij Outlet Anne-Sophie
Heeft er iemand ervaring met Anne-sophie smart shopping? Ik zoek zelf een mooi kleedje voor trouw van mijn zus in september en vind collectie van linea raffaeli heel mooi maar wil er niet teveelg geld aan uitgeven. Is er iemand in de nieuwe winkel ...
Kledij - Suite Reacties: 7 17-4-2009 12:20:00

Lien
Vader-dochterdans vs moeder-zoondans
Dochters van Marco Borsato vind ik een prachtig lied, ideaal voor de dans na de openingsdans. Traditioneel de vader-dochterdans!Nu is mijn ventje nogal gesteld op 'gelijkheid' tussen de families. Op vlak van informatie bijvoorbeeld: Als ik mijn mama ...
Openingsdans Reacties: 11 17-4-2009 10:58:51

vanessa
bruidkindjes - vraagjes
vraagje; voor onze kindjes hebben we elke een knuffel voorzien als cadeau'tjewanneer geef je die?ist de bedoeling dat ze hiermee naar buiten komen uit de kerk?2 ervan gaan binnen met een mandje met rozeblaadjes, en het 3de met het ringkussentje, ist ...
Andere Reacties: 3 17-4-2009 10:24:40

heidi
Nog 29 dagen, mogelijkheid tot veranderen van getuige
wij trouwen al binnen 29 dagen, alles is het geregeld, maar is het nu te laat om van getuige te veranderen(alles is al geregeld in de gemeente), ik zou graag veranderen want mijn getuige is eigenlijk erg jaloers dat ik trouw, ze heeft me vlakaf gezeg...
Andere Reacties: 8 17-4-2009 9:56:18

Kirsten
8 personen op vrijgezellen - niet te weinig?
hey bruidjes,gisteren kreeg ik bericht van mijn beste vriendin dat het morgen mijn vrijgezellen is :-).Van de 12 personen die ze had uitgenodigd kunnen er 4 niet komen, we zullen dus met 9 zijn. 't Is misschien stom, maar komt 8 mensen op je vrijgez...
Andere Reacties: 12 17-4-2009 9:56:06

Nicky
Trouwborrel of soort receptie enkele weken na de trouw?
Hallo allemaal,We zitten met een probleempje. We hebben altijd gezegd dat we geen receptie zouden doen, enkel een avondfeest met de familie en de beste vrienden. Dit om budgettaire redenen en omdat we er enkel de mensen bijwillen die ons het dierbaar...
Andere Reacties: 9 17-4-2009 9:31:22

Van Gelder
One moment in time - Whitney Houston
Graag had ik jullie mening over het liedje 'One moment in time' van Whitney Houstone als offerandelied. Ik heb het woensdag gehoord tijdens de live van 'Maria' en was er helemaal weg van. Ongelooflijk dat ze naar huis gestuurd is. Vinden jullie di...
Ceremonie Reacties: 2 17-4-2009 9:12:09

Heidi
Kousen aandoen of niet?
Hoi, ik trouw in de zomer en heb mijn kleedje vorig jaar al besteld en heb daarbij ook nylon kousen en kouseband genomen.Nu zegt mijn ma en zus dat dit totaal overbodig is en warm in de zomer. Ik dacht er zelfs aan om handschoenen bij mijn kleed te n...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 16-4-2009 23:25:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...