Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Linea Raffaelli trouwkleed te koop - NIEUW!
Beste bruidjes, wegens omstandigheden hebben mijn ventje en ik besloten ons huwelijksfeest een paar jaar uit te stellen. Ondertussen had ik mijn jurk reeds bij Le Chapeau besteld en kan die niet meer afzeggen. De jurk is van Linea Raffaelli - maat 38...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-4-2009 14:55:00

Veerle
Kaspetr/Make up gezocht regio Limburg
Hey iedereen,Wij trouwen op 22 augustus dit jaar in Zolder. Ik ben nog op zoek naar iemand die bruidskapsels verzorgt en ook tegelijk de make up doet. Heeft er iemand een ideetje voor regio Limburg?GroetjesVeerle
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 14-4-2009 14:48:18

Annelies
Afspraak met DJ
Hallo iedereen, wij hebben vanavond een afspraak met onze DJ om het verloop van de avond te regelen, zoals de openingsdans, liedje voor binnenkomen zaal, liedje dessert... Zouden er zo nog dingen zijn die we zeker moeten afspreken? Ik wil niets ve...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-4-2009 14:40:00

Mandy
@ Marieke
Ik heb gelezen dat jullie feest doorgaat in het park van Beervelde en met de feestarchitect!Zijn jullie daar tevreden van?Wij zijn net verloofd en zouden trouwen in april 2010 en ik had daar ook al aan gedacht, vandaar...Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-4-2009 13:28:39

tami
Grappige tekstjes op tafel
Tessa, je hebt een hele resem leuke tekstjes geschreven (op 9 april) voor franca. Daarbij heb ik een vraagje : leg je een papier met al die zinnetjes op elke tafel of hoeveel zinnetjes voorzie je op één blad ? Of leg je op elke tafel meerde...
Andere Reacties: 4 14-4-2009 13:18:52

Isabel
Online bruidskleedje voor kindjes bestellen Nederland
HalloMijn dochtertje en zoontje gaan voorlopen tijdens ons Huwelijk. Ik wil er een echt prinsesje en prinsje van maken. Ik heb een heel mooi jurkje gezien op een site in Nederland. Die maken er blijkbaar geen probleem van om naar Belgie te versturen...
Kledij - Suite Reacties: 5 14-4-2009 12:41:16

lindsy
DJ
Hallo allemaalWie van jullie heeft ervaring met DJ Lebart op jullie trouwfeest?Alvast bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 14-4-2009 12:16:58

Isabel
aantal vrijgezellige avond
HalloZoals het onderwerp al laat vermoeden: hoeveel mensen zullen er zijn of waren er bij jouw vrijgezellenavond/dag/weekend?GroetjesMie
Andere Reacties: 3 14-4-2009 11:19:03

Nele
bruidstaart
Hoi bruidjesik ben op zoek naar zo'n speciale presentatie-plateau voor een bruidstaart. Zo ene met 3 lagen...Weet iemand waar ik dit kan vinden?groetjes,Nele
Andere Reacties: 2 14-4-2009 11:06:45

valerie
dansles
Hey iedereen,heeft iemand een goed adres om prive dansles te volgen in de regio van oost- vlaanderen?
Openingsdans Reacties: 5 14-4-2009 11:01:18

joke
avondfotograaf gezocht torhout
We trouwen op 25 april en hebben de ganse dag een fotograaf, tot 17u.Nu zijn we op zoek naar iemand die van 18u tot bv. 21u nog foto's zou kunnen nemen voor ons, mag professioneel of student of zo zijn tegen vergoeding uiteraard;joke
Fotografie Reacties: 4 14-4-2009 10:58:20

Irena
Hoe lang wachten op trouwalbum
Hallo bruidjes,Nog een paar weekjes wachten en het is zo ver. We zijn nu de laatste details aan het regelen zoals onze fotograaf. We zijn verleden week bij hem geweest om de dagindeling even te overlopen. Ik vroeg hem hoe lang we moesten wachten op o...
Fotografie Reacties: 10 14-4-2009 10:28:49

valerie
openingsdans
hey nele,en waar hebben jullie dan dansles gevolgd?wij zijn van oost vlaanderen (hamme)en wat is de prijs zowat voor een uurtje prive dans les?
Openingsdans Reacties: 2 14-4-2009 9:57:41

valerie
openingsdans
Hey iedereen,Wij willen graag origineel zijn met onze openingsdans. Het idee is er al volledig we willen every time of my life van de film dirty dancing brengen als openingsdans.We hebben al flink geoefend maar we merken wel dat het niet simpel zal z...
Openingsdans Reacties: 5 14-4-2009 9:29:34

ANNELIES
drank brouwer
Hey allemaal,We zijn aant twijfelen of we een zaal met all-in formule gaan nemen of een zaal die vrij is van catering brouwer(deze laatste geniet onze voorkeur) De aperitief en wijn bij het eten is inbegrepen bij onze traiteur, dus we zouden enkel wa...
Andere Reacties: 2 14-4-2009 0:10:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...