Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tessa
Wat met je trouwkleed na de trouw...
Hallo,Ik heb nog 183 dagen te gaan voordat ik trouw maar... mijn moeder had gisteren een staanmodel bij voor mijn trouwjurk op te hangen na de trouw.Nu ben ik daar persoonlijk niet zo voor maar ik zou niet weten wat ik anders met mijn jurk ga doen? G...
Andere Reacties: 7 10-4-2009 7:36:40

ellen
ringen - kostprijs
hey bruidjes en -gommetjesWe hebben enkele dagen terug onze ringen gevonden. Het zijn er van Nico Taeymans geworden. 't was direct onze goesting maar...we vinden eigenlijk dat ze enorm duur zijn.Per stuk +- 1100 euro. Aan de ene kant denken we "...
Andere Reacties: 25 9-4-2009 22:40:22

Sarah
airbrushen
HalloHeeft er iemand ervaring met airbrushing?Ik heb al gehoord dat je nog al geel kunt zien op de fotos?Is dat waar?groetjes
Andere Reacties: 4 9-4-2009 20:54:02

magali
witte duiven
Hey,ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de huwelijksmis.Nu ben ik op het idee gekomen om na de mis duiven los te laten. Dit leverd waarschijnlijk heel mooie foto's op.Maar waar vind ik die.Wie kan me helpen.Ik ben van West Vlaanderen, regi...
Andere Reacties: 7 9-4-2009 20:38:30

Els
DJ Steven Vermoesen - Caelberg
Hey,heeft iemand van jullie ervaring met DJS-Sound, dj Steven Vermoesen? Hij moet regelmatig draaien in Salon Caelberg in Moorsel. Zowel positief als negatief welkom!Groetjes,Els
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 9-4-2009 19:38:44

Veerle
feestzaal omgeving Londerzeel
Hallo allemaal! Wij trouwen volgend jaar in augustus, maar zijn al aan het kijken naar een feestzaal... Weet iemand soms een goeie zaal zijn in de omgeving van Londerzeel?Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-4-2009 17:57:52

regina
bruidskindjes
hey iedereen, we willen graag ons zoontje als bruidsjonker gebruiken (ringen dragen enzo) maar mijn getuige is in de veronderstelling dat haar kids ook vanalles zullen mogen doen (bloemen enzo) maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dat mijn zoontje o...
Andere Reacties: 4 9-4-2009 17:26:08

annelies
Nog 30 dagen en dan is onze grote dag. Wie nog?
Hallo toekomstige bruidjes,Wij trouwen op 9 mei, nog dertig dagen te gaan om precies te zijn. Wie trouwt er dan nog? En nog niet te zenuwachtig? Bij ons lopen de voorbereidingen redelijk vlot. Nog enkele kleine detail regelen dit weekend en wij zijn ...
Voorbereiding Reacties: 14 9-4-2009 16:56:57

Van Gelder
bezinningstekstje en kaft misboekje
Hey allemaalIk ben nog op zoek naar een mooi bezinningstekstje of spreukje om in het misboekje te zetten. Hoe werken jullie je misboekje af? Kan je hiervoor bij een drukker terecht?Groetjes Caroline
Voorbereiding Reacties: 4 9-4-2009 16:18:40

Van Gelder
liedjeskeuze
Mijn misboekje is bijna af! oef..Nu ben ik enkel nog op zoek naar een liedje voor na de offergang. Iemand misschien een suggestie?De volgende liedjes heb ik al:Zij van Marco B.Zo zalig van ClouseauEverything and more van NataliaLopen op het water v...
Religie Reacties: 6 9-4-2009 16:13:28

sabrina
pastoor
heeft er al iemand ervaring met de pastoor van ertvelde. Heb die man 2weken geleden eindelijk aan de lijn gekregen, en heb maar de helft verstaan wat hij vertelde, heb dan paar keer gevraagd om iets te herhalen maar te vergeef kan moeilijk blijven vr...
Ceremonie Reacties: 5 9-4-2009 15:19:08

Vicky
Fotolocatie kempen regio Turnhout
Hei iedereen,Wie is er nog van de regio Turnhout, Beerse, Merksplas, Rijkevorsel, Malle, Vlimmeren, Hoogstraten .... en trouwt in augustus dit jaar?Waar gaan jullie je foto's nemen?Alle tips voor leuke fotolocaties welkom.Merciekes.GrtzVicky07/08/09
Locaties - Fotografie Reacties: 7 9-4-2009 15:16:11

Vicky
Vrijgezellenavond
Hei iedereen,de beste vrienden van mijn toekomstig ventje organiseren voor hem een vrijgezellenavond. Ikzelf zou graag ook op vrijgezellenavond trekken, maar ik vrees dat niemand het initiatief gaat nemen om zoiets in elkaar te steken. Ikzelf vind ...
Ideeën Reacties: 4 9-4-2009 15:10:45

Sharon
Evenlopje op uitnodiging (centjes als cadeau)
Hoi iedereen,een vraagje, hebben jullie eventueel een origineel tekstje om te melden dat je graag centjes wil als cadeau?Alle hulp is welkom. Ik wil zeker niet dat het onbeleefd overkomt maar wil wel duidelijk maken dat de tijd van uitzetcadeaus verl...
Uitnodigingen Reacties: 19 9-4-2009 14:54:57

anna
trouwjurk op maat laten maken
Weet iemand wat is de prijs van een trouwjurk op maat gemaakt?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-4-2009 14:21:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...