Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ariadne
la sposa outlet, couture Ann . e.a....
ik ben bij couture Anny geweest in gent, en heb een mooi en betaalbaar kleed gezien van Jarice. nog op mijn lijstje staat couture Ann en la sposa outlet. Wat zijn jullie ervaringen hiermee ? prijs en kwaliteit ? is couture Ann Aalst vergelijkbaar met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-4-2009 10:42:39

heidi
valse nagels
hallo, ik ben op zoek naar iemand dat mooie valse nagels kan zetten (op afgebeten nagels), iemand een idee, liefst regio Halle of Opwijk16 Mei 2009
Andere Reacties: 4 7-4-2009 10:25:03

aa
la sposa outlet, couture Ann . e.a....
ik ben bij couture Anny geweest in gent, en heb een mooi en betaalbaar kleed gezien van Jarice. nog op mijn lijstje staat couture Ann en la sposa outlet. Wat zijn jullie ervaringen hiermee ? prijs en kwaliteit ? is couture Ann Aalst vergelijkbaar met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-4-2009 10:18:01

vanessa
deejay ...
hej bruidjes en gommetjes,ik vroeg me af hoe de besprekingen met jullie deejay plaatvinden,komen jullie samen om alles te bespreken??vorige week denk ik, postte ik een bericht omdat onze deejay niet reageerde op mails... (na 2 weken dus eindelijk wel...
Andere Reacties: 9 7-4-2009 9:46:17

dORINA
muziek receptie
hallo, kennen jullie een band voor op de receptie?
Andere Reacties: 6 7-4-2009 8:57:21

Elke
Muziekfragment gezocht
Hallo bruidjes,heb net de kaap van de 39 dagen bereikt en het begint spannend te worden!!!Ben voor ons avondfeest nog op zoek naar een mp3 versie van het nummer "The Black Pearl" uit de film van Pirates of the Carribean. Heb de clip enkel o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 7-4-2009 8:31:41

Tessa
Help... Tegenslag nr.1 voor ons drinkfeest! Zaal N.Limburg
Hallo,Tegenslag nr. 1 ivm de voorbereidingen van onze trouw...We waren al in onderhandeling met de eigenaars van onze zaal, ons uit de hand gelopen drinkfeest was volledig gepland, Coverband, live acts, de inrichting,...Krijgen we gisteren een mailtj...
Andere Reacties: 6 7-4-2009 7:33:36

Vanessa
De kaap van de 200 dagen bereikt
Eindelijk de kaap van de 200 dagen bereikt. Pffff was het maar al zover.groetjesVanessa24/10/09
Andere Reacties: 5 7-4-2009 6:21:58

Caroline
tafelindeling B - NL
Hoi hoi , mijn vriend is een Nederlander , ik ben een Belgische ... Enig idee hoe we dit in de tafelbenamingen zouden kunnen gebruiken ? Heb me al suf zitten bedenken :) Alvast bedankt !
Ideeën Reacties: 6 6-4-2009 20:48:38

hans
traiteur omgeving willebroek gezocht
Op 29 augustus 2009 gaan mijn vriendin en ik trouwen.Nu zijn we nog op zoek naar een goede niet al te dure traiteur uit de omgeving van willebroek. Onze voorkeur gaat uit naar een italiaans buffet maar iets anders is ook interessant.Onze voorlopige g...
Andere Reacties: 6 6-4-2009 20:09:00

Mariska
Dansen
Hallo, Zondag is er nog vijf maanden te gaan en dan is het zover. Geloof het of niet, maar de zenuwen beginnen te komen. Daarbij komt nog een probleempje voor de openingsdans. Mijn man in spé kan NIET dansen. Ik weet het ik heb het altijd al spi...
Openingsdans Reacties: 6 6-4-2009 19:49:37

lindsy
trouwkleed linea raffaelli
HalloWij trouwen volgend jaar, maar ik ben nu al een beetje aan het uitkijken naar modellen en merken van trouwjurken. De collectie van linea raffaelli vind ik prachtig! Heeft iemand een idee van de prijzen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 6-4-2009 19:39:57

jessy
Nieuwe bruidschoenen (mt 43) te koop
Hey,Ik wil graag mijn bruidschoenen verkopen, ze zijn prachtig in maat 43 (ik heb normaal 42) Ik vind het wel jammer, maar voor mijn voet gaan ze bij nader inzien toch niet goed. Mijn voeten zitten meest van de tijd gezwollen, dus k'vrees dat ze teve...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 6-4-2009 19:23:44

Synthia
voorbeden door kindjes gelezen
Hallo,Wij trouwen eind augustus. In de mis zou ik graag de kindjes van mijn zus en van mijn schoonzus een voorbede laten voorlezen. Een van de jongetjes zal dan het eerste leerjaar gedaan hebben en kan in principe lezen. Het andere jongetje is een ja...
Ceremonie Reacties: 0 6-4-2009 17:55:49

Francis
moderne zaal
dag iedereen,wij zijn op zoek naar een feestzaal die niet te klassiek of conventioneel is maar eerder modern, zoals bijv. "fabriekspand" in Roeselare. Kennen jullie gelijkaardige zalen, bij voorkeur in Oost-Vlaanderen?
Andere Reacties: 3 6-4-2009 15:38:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...