Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
huifkartocht
hallokan iemand mij een adres geven van organisator huifkartochten in de buurt van tremelo of hageland? ik heb al vele mailtjes gestuurd en rondgebeld maar vind niets. probleem: we zijn met 20 volwassenen en 6 kids (tussen 4 en 10 jaar oud).
Andere Reacties: 0 6-4-2009 15:27:40

sabrina
eerste pasbeurt
zaterdag men eerste pasbeurt gehad. Had een paar probleempjes.Was men lingerie vergeten, en ik was verdikt. Men trouwjurk geraakte maar nipt dicht. Heb de opdracht gekregen om op gewicht te blijven. En dat is nogal moeilijk voor me want ik schommel d...
Andere Reacties: 7 6-4-2009 14:54:37

ellen
smakelijk eten -thailand
hey allemaal, beetje rare vraag misschien !ik zou moeten weten wat smakelijk eten in het Thais is.Eten is 'kin khao' maar iemand een smakelijke maaltijd toewensen ??enfin... het hoeft niet perse in het thais geschreven zijn.als ik de uitspraak al wee...
Andere Reacties: 0 6-4-2009 14:31:35

Ilse
Kasteel van Hoen te Rummen
@Geert,Zijn jullie gisteren ook op de kijkdag geweest in kasteel van Hoen? Er is nog héél veel werk maar ik zie het wel goedkomen... Ik denk dat we 13 juni enorm verrast gaan zijn :-)Hoe vonden jullie het?Groetjes,Ilse13/06/09
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-4-2009 13:23:20

Ilse
Kasteel van Hoen te Rummen
@Geert,Zijn jullie gisteren ook op de kijkdag geweest in kasteel van Hoen? Er is nog héél veel werk maar ik zie het wel goedkomen... Ik denk dat we 13 juni enorm verrast gaan zijn :-)Hoe vonden jullie het?Groetjes,Ilse13/06/09
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-4-2009 13:23:19

Karen
liedjes mis
Hallo iedereen,mogen jullie zelf de liedjes kiezen voor in de huwelijksmis? Ik heb horen zeggen dat wij er maar 2 zelf mogen kiezen van onze pastoor. Ik zou dit wel erg vinden aangezien het allemaal liedjes zijn die voor ons iets betekenen en wij heb...
Ceremonie Reacties: 3 6-4-2009 12:29:42

kristel
nog 99 daagjes eindelijk
Eindelijk kan ik het ook zeggen, het zijn geen 100 dagen meer op onze teller. Het aftellen kan beginnen. Ik hoop da het nog allemaal goed ga verlopen want miserie hebben we al genoeg gehad de laatste tijd(mama ongeval gehad, andere functie opt werk,....
Andere Reacties: 3 6-4-2009 12:21:50

aa
jarice
iemand ervaring met een kleed van Jarice ?ik heb het model Lima gepast en loop sindsdien op wolkjes, maar had graag geweten of er nog ervaringen zijn met Jarice (of misschien wel met hetzelfde model?)groetjes A05/09/2009
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-4-2009 11:52:23

Kim
Getrouwd 21/02/2009...
Bruidjes,21.02.2009 was onze 'big day'; gezien ik niet zo goed ben in het schrijven van verslagjes maar jullie toch wil laten weten dat het een onvergetelijk mooie dag is geweest, post ik even de link van een stukje video.Dit stukje video (4min30) we...
Video Reacties: 13 6-4-2009 10:34:11

ANNELIES
@heidi : citroen traction avant
Hey, Ik zag dat jullie een citroen traction avant als bruidswagen hebben, wij willen die ook graag maar dan wel een zwarte.Ik heb al een paar mails gestuurd voor offertes maar heb nog geen antwoord gekregen.Mag ik vragen waar je hem gehuurd hebt en w...
Andere Reacties: 3 6-4-2009 9:42:55

Debby
trouwringen???
Hoi iedereen, Toch eens een vraagje over de trouwringen. Ik weet dat in de kerk de ringen op een mooi kussentje naar voren worden gebracht door het bruidskindje!!! Maar hoe gebeurt dit als je enkel voor de wet trouwt???? Heeft hier iemand ervaring me...
Andere Reacties: 6 6-4-2009 9:31:13

ELS
Eindelijk Getrouwd!
Lieve mensenEindelijk heb ik tijd om een verslagje van onze trouwdag op 21-3-09 te schrijven. S'morgens rond 10u00 is mijn ventje mij komen halen en zijn we eerst foto's gaan nemen. Het was echt schitterend weer voor foto's want hebben de hele dag ...
Andere Reacties: 5 6-4-2009 9:07:36

heidi
Tip; bellenblaas
hallo, ik ben dit weekend naar een trouw geweest van een goede vriendin, ze was me al zeer lang aan het vertellen dat ze graag de kerk zou buitenkomen met een regen van belletjes (ook al omdat er geen rijst of rozenblaadjes mochten gesmeten worden), ...
Ceremonie Reacties: 2 6-4-2009 9:00:25

heidi
Tip; bellenblaas
hallo, ik ben dit weekend naar een trouw geweest van een goede vriendin, ze was me al zeer lang aan het vertellen dat ze graag de kerk zou buitenkomen met een regen van belletjes (ook al omdat er geen rijst of rozenblaadjes mochten gesmeten worden), ...
Ceremonie Reacties: 0 6-4-2009 9:00:22

ANNELIES
@Véro
Hey,Ik las hier ergens dat jullie een huifkar huren, met hoeveel personen kan je er in?Heb je daar een site van?Alvast bedankt hé!Groetjes
Andere Reacties: 4 6-4-2009 0:38:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...