Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laura
@ Sarah 10 juli te Hofstade
Hey,Ik zoek het bruidje die op 10 juli in Hofstade gaat trouwen. Ik vroeg me af of je Hofstade Aalst of Zemst bedoeld? Wij trouwen in Hofstade Zemst maar de pastoor had geen trouw op jouw datum staan dus ik veronderstel dat je Aalst bedoelde?! Zou ha...
Andere Reacties: 5 9-4-2009 1:28:30

Els
KALLIGRAFIE
Hallo, ik bne op zoek naar iemand die mij eventueel kan verderhelpen... ik wil de naamkaartjes voor op tafel in kalligrafie schrijven... Is er iemand die dit kan of mij verder kan helpen? Regio Genk-Opglabbeek-Maasmechelen. Wij trouwen 25 april.... h...
Andere Reacties: 2 8-4-2009 22:30:03

heidi
help, ring niet goed
hallo, wij zijn vandaag onze ringen gaan ophalen, (ergens in het antwerpse), nu wilt dat mijn ring echt niet mooi is, niet alleen is de naam in mijn ring niet mooi gegraveerd, nu komt er nog bij dat diene mens mijn steentje op mijn ring heeft geplaat...
Andere Reacties: 2 8-4-2009 20:56:35

annouschka
UVV in het buitenland??
Weet iemand of ik ook een viering in Italië via UVV kan regelen?
Ceremonie Reacties: 1 8-4-2009 20:16:00

marlies
prachtig lied
raffaela met right here right now is een prachtig en zaaaalig nummer, echt eens opzoeken! Veel succes aan iedereen
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 8-4-2009 19:30:16

Sofietje
uittredelied
Hey, ik vrees dat het misschien wel al meerdere malen gevraagd geweest is, maar ik vind echt geen passend uittredelied voor mijn ventje en ik...eerst hadden we gedacht aan on my way van phil collins, maar uiteindelijk vond mijn vriend het net iets te...
Andere Reacties: 10 8-4-2009 19:23:14

Daria
Originele aankondiging
Hallo Medebruidjes,Wij trouwen op 19 december 2009,ik heb dus al mijn uitnodigingen bijna klaar.Deze zijn voorde receptie en het avondfeest.Nu zou ik ook nog een aantal mensen willen uitnodigen om dan na het eten aan te schuiven aan het dessertbuffet...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-4-2009 17:50:39

Dorien
Originele uitnodigingen
Hoi allemaal , Ik weet dat da vraag al 100 x gesteld is. Maar ik kom er maar niet uit welke uitnodigingen we willen. Ik wil echt iets origineel. Zoals bv Boarding passes voor de vlieger maar dan in uitnodigingen , bioscooptickets ... Maar zo iets heb...
Andere Reacties: 4 8-4-2009 17:36:25

Isabelle
Openingsdans Michael Buble
Dag mede bruidjes.Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend beslist om het lied everything van Michael Buble te nemen als openingsdans. Het is natuurlijk geen tegelplakker en niet evident om op te bewegen. Ik wil zeer graag te rade gaan bij een dans...
Openingsdans Reacties: 2 8-4-2009 16:42:27

Mandy
Help ... Fotograaf gezocht.
Ik zit met een groot probleem, onze fotografe heeft deze week laten weten dat ze niet komt.Dus nu zijn we dringend op zoek naar een fotograaf.We zouden iemand nodig hebben vanaf 13 uur tot 21 uur.We willen geen trouwalbum en geen bewerkte foto's. Dus...
Fotografie Reacties: 21 8-4-2009 16:01:46

sofie
Instant tan - meer info
Hallo bruidjes,Om diverse redenen mag ik niet onder de zonnebank. Binnen 2 maand is onze grote dag aangekomen en ik zou graag een bruin kleurtje willen.Weet er iemand meer informatie en adressen waar ik zo in een soort instant cabine tercht kan voor ...
Andere Reacties: 12 8-4-2009 15:26:41

annen mark
CD als uitnodiging
Dag medebruidjes en bruidegommen,Zijn er van jullie die een cd gebruiken als uitnodiging? Iemand hier ideeën, vbn van?Ann
Uitnodigingen Reacties: 4 8-4-2009 15:16:23

Kim
Handfasting
Hoi,Heeft iemand misschien een voorbeeldje van een handfastingritueel?GrtjsKim 01/08/2009
Ceremonie Reacties: 5 8-4-2009 15:16:01

Cindy
Naam ouders op uitnodiging
Hey iedereen,Ik ben volop met de uitnodigingen bezig en zit met een vraagje. Ik vond online voorbeelden waarbij vermeld wordt op de uitnodigingen 'onze ouders: De heer en mevrouw en dan familienaam'nu zei ons mama gisteren dat daar de voornamen ook b...
Uitnodigingen Reacties: 19 8-4-2009 15:11:25

kim
Symbool - Viering
Hallo iedereen, Wij trouwen op 16 augustus en ik ben op zoek naar een moeilijk te vinden symbool. Onze viering is opgebouwd rond een verhaal dat aansluit bij hoe mijn verloofde en ik tegen het huwelijk aankijken. Hierbij dient ook de muziek en een sy...
Ideeën Reacties: 2 8-4-2009 15:06:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...