Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Live muziek tijdens huwelijksmis
Hallo wij zijn Ellen en Jurgen en trouwen op 26 juni 2010. Wij zijn op zoek naar live muziek voor tijdens de huwelijksmis. Alle ideetjes zijn welkom. Alvast bedanktGroetjes Ellen en Jurgen
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 15-4-2009 16:20:34

Daisy
lied na ja woord
Een vriendin van mij hadden na hun ja woord I'm a believer van Shrek.Ik vond dit grappig en heel origineel en wil ook zoiets luchtigs en grappig, maar niet hetzelfde natuurlijk.Iemand een idee?
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 15-4-2009 15:23:22

elke
Drukker huwelijksaankondiging
Hallo iedereen - kent er iemand in de omgeving van Kruibeke/Beveren/Sint-Niklaas een drukker voor huwelijksaankondigingen? Dien eveneens inspiratie te krijgen voor mooie tekst... Alvast hartelijk dank voor jullie reacties en nog veel plezier met de h...
Andere Reacties: 3 15-4-2009 15:16:43

Vicky
Rode loper
Hei iedereen,Weet iemand een adres waar je goedkoop een rode loper kan huren?GrtzVicky07/08/09
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2009 14:46:10

Lesley
Openingsdans en volgnummers
Hey bruidjes,Eventjes een praktisch vraagje. Het avondfeest wordt geopend met onze openingsdans. Dan volgen er 3 volgnummers waarop ik met mijn papa, daarna met zijn papa en dan met de getuige dans. Vanaf wanneer mogen de andere gasten beginnen me...
Andere Reacties: 3 15-4-2009 14:10:35

nicky
al getrouwd
wij zijn nu ongeveer 1,5jaar gelukkig getrouwd, en dit forum heeft me heel goed geholpen toen ik met de voorbereidingen bezig was.mja wij hebben het allemaal achter de rug en we blikken terug op de beste dag van ons leven!toch kan ik het niet laten o...
Andere Reacties: 4 15-4-2009 13:18:28

Sofietje
binnenlocatie regio ieper
Hoi iedereen,wij zijn nog op zoek naar een toffe gezellige binnenlocatie waar we onze trouwfoto's kunnen nemen indien het slecht weer is...Het zou in de omgeving van ieper en omstreken moeten zijn, iemand toffe ideekes???merciekes, sofietje20-06-09
Andere Reacties: 1 15-4-2009 13:02:43

Erna
Fotolocatie omgeving Heers - Bilzen
Hallo Bruidjes;Wij trouwen op 2 mei 2009 in Heers en ons feest zal doorgaan in Bilzen. Als het weer ons meezit kunnen we buiten onze trouwfoto's maken, en hebben we genoeg ideeën voor locaties. Maar als het regent hebben we toch een binnenlocati...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 15-4-2009 12:12:20

Els
liedjes
Hey iedereen!Mag ik eens vragen welke Nederlandstalige liedjes jullie laten horen tijdens de viering?Bedankt!
Andere Reacties: 11 15-4-2009 11:27:56

Mandy
Feestzaal
Waar moet je allemaal aan denken als je een feestzaal gaat gaan bekijken?Wat moet je zeker vragen?
Voorbereiding Reacties: 4 15-4-2009 11:25:53

Ief
Feestzaal Heist op den Berg
Hallo,Wij zoeken een zaal in De regio Heist op den Berg - Haacht - Aarschot voor ons trouwfeest.Het mag wel sjiek zijn (trouwen normaal maar 1 keer ;) ) en er zou ook in de buurt iets moeten zijn waar mensen kunnen overnachten (familie komt van over ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 15-4-2009 11:18:51

Lorianne
dessertbord vs dessertbuffet
hey allemaal,even een vraagje. Wij hadden eigenlijk beslist om een dessertbord te nemen met 5 verschillende desserts op. Nu hoor ik van veel mensen dat als je enkel naar de dessert komt een buffet beter is. Alleen vind ik het prijsverschil wel groot ...
Andere Reacties: 12 15-4-2009 11:18:12

Tessa
Tijdens de busrit
Hallo iedereen,Wie kan ons helpen met een paar ideetjes voor tijdens de busrit met ons gezeldschap?Hoe kunnen we onze gasten dan vermaken?Gr.Tess
Andere Reacties: 6 15-4-2009 10:49:46

Daisy
misboekje
Ik zou stillaan aan ons misboekje willen beginnen.Kunnen jullie misschien wat voorbeelden naar mij mailen? daisymoons@hotmail.comIk heb er al wel enkele, maar zoveel te meer zoveel te beter :-)Inspiratie nodig.bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2009 10:26:04

Ans
Fotolocatie (binnen/buiten), omgeving Hulshout - Heist o/d Berg - Booischot
Goeiemorgen bruidjes,Wij hebben gisteren samen gezeten met onze ceremoniemeester om, onder andere, onze dagplanning te bespreken. We waren eigenlijk van plan om onze foto's in de buurt van Olen te nemen, waar onze feestzaal is en dit terwijl onze sui...
Fotografie Reacties: 2 15-4-2009 9:35:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...