Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Pronovias
Hoi allemaal,Eindelijk ben ik verloofd!!! Nu heb ik een prachtig kleedje gezien van Pronovias (het heet Hechizo). Weet iemand rond welke prijs deze kleedjes zitten?Alvast bedankt!!!
Andere Reacties: 12 20-4-2009 17:45:44

Patricia
Misboekje
Dag allemaalZouden jullie wat voorbeelden kunnen doormailen van misboekjes, a.u.b.? Dat van mij had al lang moeten af zijn, maar ik heb er absoluut nog geen tijd voor gehad... Ik zou het alvast ten zeerste waarderen.GroetjesPatricia (patricia.opliege...
Ceremonie Reacties: 1 20-4-2009 17:41:17

Evelien
vrijgezellenavond
Hey bruidjes.Ik lees hier van een vrijgezellenavond. Bij mij staat er nog niks op de planning. Wat gaan jullie doen en waar. Kunnen jullie mij enkele tips geven. Heb er echt zin in. Nadeel het zal nog vlug moeten gaan ik trouw binnen 3 weken
Andere Reacties: 7 20-4-2009 16:30:01

heidi
dipje
onze planning verloopt niet zoals we wilden, vorig jaar ben ik ten huwelijk gevraagd op een zeer romantische wijze, we wouden eerst in 2010 trouwen maar omdat we zagen dat mijn vriend zijn peter snel achteruitging hadden we de datum vervroegd naar 16...
Andere Reacties: 3 20-4-2009 16:29:55

marjolein
Gevraagd: Concerto lampjes (a la night of tje proms)
Hallo,Voor onze bruiloft van 19 juni as. ben ik op zoek naar 60 concerto lampjes die ze ook bij night of the proms gebruiken. Ik zou het nl leuk vinden als onze gasten tijdens een heel romantisch nummer met die lampjes kunnen zwaaien. Het liefst had ...
Andere Reacties: 4 20-4-2009 16:08:41

Valérie
08/08/09 kerkje Hoogboom in kapellen
Hey Bruidjes,Is er soms nog iemand die op 08/08/09 trouwt in het kerkje van Hoogboom in Kapellen. Ik ben alvast op zoek naar het koppel dat na ons trouwt om eventueel iets af te spreken voor de bloemen :-)maar kan het eventueel ook aan de pastoor vra...
Andere Reacties: 0 20-4-2009 15:44:04

Karina
Ik zoek dringend nog Live muziek voor Huwlijksmis
Hallo iedereen, Ik zit met een klein probleempje. Ik had voor mijn mis iemand voorzien voor te zingen en met mij mijn toekomstige echtgenoot te verrassen. Ik zelf ging ook een nummer zingen, met begeleiding. Nu is het zo dat die persoon mij heeft lat...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 20-4-2009 15:27:59

isabelle
Websites om uitnodigingen zelf te maken?
Hoi hebben jullie ervaringen met websites om uitnodigingen zelf te maken (geen foto-uitnodiging)?- is de kwaliteit van het papier en de print goed?- prijs?- zitten er enveloppen bij?Wij vinden geen mooie uitnodiging en denken eraan om ze zelf te make...
Uitnodigingen Reacties: 5 20-4-2009 15:05:59

Debby
Foto's Antwerpen of Deurne of op weg naar Schilde?
Hallo iedereen,Wij weten nog niet hoe we het juist gaan doen, maar weet er iemand van jullie leuke locatie's voor foto's te nemen in Antwerpen?Wij dachten mss aan de haven of de Kloosterstraat...Hoogstraat...Of iemand iets in Deurne?Liefst niet zo de...
Andere Reacties: 4 20-4-2009 14:47:44

manuela
rozenboog
Weet iemand waar ik en rozenboog kan huren die al bekleed is .Zodat ik er alleen nog bloemen in hoef te steken . Of heeft iemand een ander idee .Alvast bedanktManuela
Andere Reacties: 2 20-4-2009 14:35:55

sara
tip studente fotografie
Mijn trouwreportage vond ik heel mooi. Een goede tip voor koppels met een krap budget :http://users.telenet.be/prenellosh/Ik geloof dat ze van Oost-vlaanderen komt...groetjes sara
Andere Reacties: 5 20-4-2009 13:14:43

Sabine
Feestzaal De Waterhoek in Geetbets
HalloHeeft er iemand al een feest gehouden in feestzaal De Waterhoek in Geetbets en zo ja, viel dit mee? Zijn er ook minpunten aan?Dankjewel!Sabine
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-4-2009 13:13:21

liesbeth
oude schuur west vlaanderen
hallo iedereen. ik zoek een oude schuur in west vlaanderen (begin oost vlaanderen mag ook) om ons huwelijksfeest te doen. iemand ideetjes
Andere Reacties: 2 20-4-2009 13:11:27

Evelien
binnen locatie omgeving Puurs
hallo iedereen.Wij trouwen op 16 mei volgende maand. Kan er mij iemand een binnenplaats geven voor de foto's te trekken in geval van slecht weer.Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 20-4-2009 12:59:21

an
trouwen en zwanger
hey,wij hebben een paar weke trg ontdekt dat we zwanger zijn. nu heb ik het probleem dat ik niet meer in mijn trouwjurk kan pff.maar ik heb nog één geluk en dat is dat ze gelukkig een stuk kunnen bij steke , anders kon ik een ander jurk gaa...
Andere Reacties: 6 20-4-2009 12:54:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...