Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Davy
Feestlocatie zonder catering!
Hoi wij trouwen volgend jaar in agustus. Ik zoek een feestlocatie die werkt zonder vaste catering! Dit liefst in de omgeving van het Waasland, Omgeving Gent of Antwerpen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2009 21:20:58

Annelies
fotograaf Posi-tief
Iemand ervaring met fotograaf Sven van Posi-tief?
Fotografie Reacties: 3 13-10-2009 21:01:21

Kristelle
Visagiste/kapster
HalloIk ben op zoek naar een visagiste in de buurt van Scherpenheuvel - Zichem. Indien deze aan huis kan komen, zoveel te beter. Indien deze ook het haar kan verzorgen, nog beter :D
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 13-10-2009 20:43:53

tania
decoratie
hallo iedereenben al zo stilletjes bezig met dedecoratie van de zaal.ik ben op zoek naar nep rose en witte rozenik heb als kleur wit en roos gekozen als thema vandaar.ons feest gaat door in een parochiezaal waardoor ik de dag ervoor de zaal ga decore...
Voorbereiding Reacties: 6 13-10-2009 19:07:47

sam
Kleermaakster
Hoi,voor ons huwelijk wil men ma haar kledij laten maken door een kleermaakster.Weet er iemand een goeie zijn regio waregem,harelbeke,deerlijk...Alvast bedankt.grts
Kledij - Suite Reacties: 6 13-10-2009 18:01:40

Sophie
Nog maar 18 dagen te gaan...
... en morgen laatste pas van mijn kleed en achter de ringen. Ringen vorige week al gaan passen maar de mijne was 2 maten te klein. Hoe dit kon gebeuren weet ik niet... maar gelukkig was dit nog aanpasbaar!IK kijk er al naar uit... wie nog de 31e?Gr...
Andere Reacties: 3 13-10-2009 17:38:56

annabel
ceremoniemeester
kennen sommigen onder jullie een goede ceremoniemeester regio oostvl.?het vervoer hebben wij zelf geregeld maar mijn mama zou er graag ene bij hebben. Hebben dinsdag een afspraak met joris temmerman...ben heel benieuwd..heb wel al gelezen hier dat j...
Andere Reacties: 7 13-10-2009 16:19:54

monica
kan geen schoenen kiezen!
HalloIk heb mijn kleed wel al, maar het kan onderaan nog niet worden afgespeld omdat ik nog geen perfecte trouwschoentjes vond.Ik weet echter wel wat ik wil, nl. open sandaaltjes met wat diamantjes, maar ik hoor zo vaak dat dat niet past onder een la...
Andere Reacties: 5 13-10-2009 15:11:05

Kathleen
Verlaging BTW-tarief Horeca
Beste bruidjes/bruidegommen,zoals jullie wellicht al gehoord hebben, gaat het BTW-percentage op maaltijden in Horeca van 21% naar 12%.Klinkt mooi, maar ben bang dat 't in praktijk niets aan ons hoog kostenplaatje verandert, 't is alleen meer winst vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 13-10-2009 15:10:11

Synthia
Jurk droogkuis
Hallo,Wij zijn ondertussen 45 dagen getrouwd en vandaag haalde ik mn jurk terug van de 'droogkuis'.Ben wat geschrokken van de prijs: 145 euro.... Of is dit een normale prijs?(Hij is wel weer helemaal schoon, was onderaan heel erg vuil...)Synthia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-10-2009 15:10:10

Laura
bruidsschoenen
Dag bruidjes!Ik ben enorm aan het twijfelen over welk soort schoenen ik zou aantrekken op m'n trouw: hoge hakken of lage?Ik heb al gedacht aan hoge maar met een dikke zool (zo'n 3 cm). Een trouwjurk komt toch altijd mooier uit als je groter bent, nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 13-10-2009 15:02:34

natasja
feestzaal hof van aragon te lier
Hey allemaal,iemand ervaring met het hof van aragon te lier? wat vonden jullie er van? lekker eten? goede bediening enz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-10-2009 14:41:39

Sabine
feestlocatie
Hoi bruidjesWij hebben nog zo'n 9 maand te gaan tot ons huwelijk en zijn druk bezig met het avondfeest voor te bereiden. Heeft er iemand een idee waar we ons feest kunnen laten doorgaan? We hebben zo'n 170 genodigden en zijn op zoek naar een locati...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2009 12:52:58

Tina
uitnodigingen
Hey iedereenHeeft er iemand ervaringen met 'Nels Design'? Wij gingen normaal gezien onze uitnodigingen door haar laten ontwerpen. En zij was altijd heel snel en spontaan in het antwoorden van mails, altijd heel vriendelijk enzo.. ma nu heb ik van haa...
Uitnodigingen Reacties: 0 13-10-2009 12:37:12

Mila
Kostuum huren REGIO KORTRIJK
Graag had ik geweten waar je een kostuum kan huren in de regio Kortrijk.Mila05/06/2010
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 13-10-2009 12:03:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...