Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fien
kerkelijk huwelijk in openlucht
Hallo,Volgend jaar trouwen wij, maar we zouden graag een kerkelijk huwelijk houden buiten de kerk, in openlucht. Wij hopen op een mooie, persoonlijke viering (die zowel emotioneel is, als een vleugje humor bevat).Via internet hebben wij 'Een priester...
Andere Reacties: 7 14-10-2009 22:48:08

Rebekka
Hof Ten eenhoorn Asse
Dag aanstaande bruidjes,Op 17 april 2010 trouwen wij in Hof Ten Eenhoorn. De prachtige omgeving en ligging was ideaal voor ons. En ook niet teveel chichi, gewoon supergezellig, met open haard, landelijke stijl, prachtige geheuvelde tuin,.... Toen we ...
Andere Reacties: 7 14-10-2009 21:54:20

Inge
live muziek kerk
Wie heeft er ervaring met DSO Music, duo Allegro?Indien wel,waren de reacties van het volk positief? En brengen ze de liedjes op hun eigen manier?
Muziek - Live Reacties: 2 14-10-2009 21:49:56

Sofie
Nathalia Gafhari - bruismake-up
Hello mede-bruidjes,heeft iemand van jullie ervaring met Nathalia Gafhari (regio Aarschot). Ben nog op zoek naar een visagiste en kapper voor mijn make-up en haar te doen op mijn trouwdag. groetjesSofie28.08.2010
Andere Reacties: 7 14-10-2009 21:48:33

Elien
visagiste of kapster gevraagd!
Hallo,Ik ben op zoek naar een visagiste in de buurt van Kortrijk. HalloIemand die ineens mijn make-up en mijn haar zou kunnen verzorgen zou fantastisch zijn?Iemand een idee? Het huwelijk is wel al voor 27 augustus 2010.Groetjes,Elien
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 14-10-2009 20:10:42

Sofie
Pasbeurt
Hallo! Op 31/10 heb ik een afspraak voor een pasbeurt. Hoeveel personen nemen jullie mee? Ik zou met mijn mama gaan, schoonmama, getuige en evt. nog vriendin maar heb beetje schrik dat dit teveel is?GroetjesSofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 14-10-2009 20:06:40

kaat
schoenen
Dag bruidjes,ik ben zo niet te vinden voor de 'klassieke' trouwschoenen en ben op zoek naar iets 'hipper'. Het mag een fijne trouwschoen zijn, liefst gebroken wit en een niet al te hoge hak.Ook de doorsneekostprijs voor een trouwschoen vind ik nogal ...
Andere Reacties: 7 14-10-2009 18:48:10

Deborah
Openingsdans - idee van de man !!!!!!!
Hoi bruidjes!Mijn vriend heeft iets gezien op het internet, bij youtube en heeft mij iets voorgesteld... Je moet weten dat ik normaal gezien een vrij verlegen persoon ben als het neerkomt op spreken tegenover een grote groep ofzo...Dit is wat hij gez...
Andere Reacties: 22 14-10-2009 16:05:13

Katrien
Kousen
Hallo,Ik zal een winterbruidje zijn (27 februari 2010) met een kort kleedje. Ik twijfel nog of ik kousen zal dragen.Maar ik wil er wel kopen maar heb hier helemaal geen ervaring mee?Welke kleur? Maat? Merk? Winkel?Kunnen jullie mij helpen?Groetjes,Ka...
Andere Reacties: 3 14-10-2009 15:57:34

Ellen
Getuigen vragen
Hoi, Ik wil graag onze getuigen op een leuke, originele manier gevraagd.Ik vraag mn broer die 10 jaar ouder is en mn vriend vraagt zijn zus die 10 jaar jonger is....heeft iemand ideetjes???X Ellen03/07/2010
Voorbereiding Reacties: 8 14-10-2009 15:55:38

Ibe
Volgorde suite kerk
Ik ben hier bezig een "plannetje" op te stellen voor de volgorde van onze suite. We zijn wel op zoek naar een ceremoniemeester maar onze suite bestaat uit 22 mensen + onze 2 dochters (bruidsmeisjes). Dus ik wil toch al iets voorbereiden e...
Ceremonie Reacties: 1 14-10-2009 15:54:19

Joke
Originele uitnodigingen
Weet iemand leuke websites voor originele uitnodigingen? Groetjes,Joke
Voorbereiding Reacties: 4 14-10-2009 15:40:59

Timothy
Catering voor feest in West-Vlaanderen
Hallo iedereen,kan iemand ons nog tips geven voor een goeie, betaalbare catering voor een feest in West-Vlaanderen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 7 14-10-2009 15:28:46

Nele
vriendinnen als bruidsmeisjes
Hallo allemaal,Aan de mensen die vriendinnen als bruidsmeisjes nemen: het is misschien een gekke vraag, maar welke taak geven jullie die bruidsmeisjes dan? Is het de bedoeling dat ze alleen erbij lopen en mooi zijn?Begrijp mij niet verkeerd, ik vind ...
Andere Reacties: 3 14-10-2009 14:05:36

Daniel
Inlichtingen over "Hof van Nassau"
Beste mensen, ons trouwfeest staat gepland voor volgend jaar in de zomer. Nu hebben we al tal van zalen bezocht, voorlopig staat het Hof van Nassau bij ons op de eerste plaats. Zijn er mensen die er recent nog zijn geweest ? Of zijn er mensen die er ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-10-2009 13:48:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...