Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbet
up- tempo openingsdans
Hoi bruidjes allemaal,Afgelopen vrijdag was 'mijn' grote dag. We hebben ons lang suf gepiekerd over onze openingsdans. We zijn geen danswonders, maar wilden toch graag iets speciaals. Op youtube vonden we een dans op Everything van Michael Bubble. He...
Openingsdans Reacties: 2 12-10-2009 11:03:27

S
Feestzaal ligt vast! Joepie!
Hey bruidjes!Ik ben zo blij! Gisteren zijn we gaan eten in de feestzaal waar we een optie op genomen hadden en het was super! We waren er al eens geweest voor wat meer info en waren toen al heel enthousiast. Het eten gisteren heeft ons alleen maar me...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-10-2009 9:59:24

Karolien
@Wendy : fotograaf Jef Celen
Wendy,Ik las dat jij vorige maandag bij Jef Celen op ontmoeting zou gegaan zijn.Kan je me zeggen hoe deze man overkomt? Is hij vriendelijk / gemakkelijk / professioneel ...Wij zoeken ook nog naar een fotograaf en denken hem ook te contacteren. Zijn f...
Fotografie Reacties: 10 12-10-2009 6:37:14

natasja
kleur trouwkleed
ej iedereen,ik ben al eens aan het rondzien voor een bruidskleed. 1 ding staat vast en ik wil niet in wit trouwen... eerder beige,cappuccino kleur. grijze tinten. weet iemand of je een wit kleed kan kleuren?of een collectie met kleuren?x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-10-2009 22:40:14

Daisy
Feestzaal Ekers Hof
Hey medeplanners,Wie heeft er ervaringen met 't Ekers Hof in Ekeren uiteraard? En qua prijs mss, ik neig naar deze zaal omdat we graag zelf de inrichting doen. Weten jullie of ze zelf een traiteurdienst hebben??Alvast bedanktxXx Daisy
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-10-2009 22:32:46

Steffi
Op zoek naar een vredeswens voor in viering!
Hoi bruidjes!Met nog 216 dagen op de teller ben ik begonnen met de viering in elkaar te stoppen. Ik zit een beetje vast bij de vredeswens... Ik kom enkel van die oude, melige dingen tegen maar ik wil iets nieuw en verfrissend! Iemand een idee? Of wel...
Andere Reacties: 7 11-10-2009 22:06:08

tine
trouwringen - Eversen (Assebroek)
Hela,Iemand ervaring met juwelier Eversen in Assebroek (Brugge) voor huwelijksringen?Je kan er ringen kiezen, maar er ook laten maken volgens eigen wens..Alvast bedankt.Tine
Andere Reacties: 5 11-10-2009 21:31:59

tine
video - gert van der linden (goemer productions)
Iemand ervaring met deze videograaf?Alvast bedankt.
Andere Reacties: 1 11-10-2009 21:27:01

tineke
goedkopere trouwjurk gezocht
hallo!zou iemand mij wat adresjes kunnen geven waar ik goedkope maar mooie, moderne trouwjurken kan kopen? heb maar een budget van 400 euro, zou normaal een trouwjurk huren, maar soms heb je mooie trouwjurken voor minder geld die je kan kopen. vb in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 11-10-2009 21:17:36

Barbara
Drukwerk D & A
Hallo, even een vraagje... Heeft er al iemand onder jullie ervaring met D & A voor de uitnodigingen? Ze hebben geen adres en komen aan huis met hun collectie. Er is enkel een mailadres en telefoonnummer beschikbaar. Wij vinden dit een beetje raar...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-10-2009 18:54:38

Karmen
Online Kopen
Ik vroeg me af of er veel bruidjes zijn, die online voorbereidingen regelen. Tegenwoordig kan je alles online kopen, van kleedjes tot schoenen, van accessoires over uitnodigingen tot gastenboeken & bedankjes. Dikwijls tegen een 'betere' prijs dan...
Voorbereiding Reacties: 6 11-10-2009 16:43:16

Sarah
Pronovias Hechizo, waar kopen? Bij Pierre Yves Aalst niet gevonden :-(
Dag mede-bruidjes,Weet er iemand waar ze het kleedje Hechizo van Pronovias verkopen, liefst in West-Vlaanderen? Ik ben er wanhopig naar op zoek, gisteren niet gevonden bij Pierre Yves in Aalst :-(Had m'n zinnen al een eindje gezet op de Hechizo maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 11-10-2009 16:27:47

Sharon
Schoenen
Hallo,Ik moet in Januari voor mijn eerste pas gaan en tegen dan zou ik ook al schoenen moeten hebben... Ik zie persoonlijk niet graag 'echte' trouwschoenen en vraag mij af waar ik in deze periode van het jaar bleke (witte) schoenen kan vinden. Kan ie...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-10-2009 16:06:58

Sandra
Echte bloemen ?
Hoi iedereen ,Ik trouw op 19-12-2009 en ga volgende week woensdag eens langs de bloemist voor een bruidsboeketje .Wat ik mij nu wel afvraag is of ik een bruidsboeketje uit echte bloemen zal nemen of ééntje vervaardigd uit kunststof ?Bestaat...
Bruidsboeket Reacties: 3 11-10-2009 14:20:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...