Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
goedkope huwelijksdecoratie gezocht
Hey meiden, Wij trouwen volgende zomer op Curacao en geven achteraf een feest in een parochiezaal,en wij willen onze zaal zelf aankleden.Ik weet dat ik bij Ava-papier al veel vinden kan. Maar weten jullie nog dergelijke goedkope winkels? Liefst in d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-10-2009 21:36:04

Lynn
Bruidsboeket
Hallo, Op 27 maart 2010 is het eindelijk de grote dag voor mij en mijn vriend.Nu heb ik eens een vraagje weet er iemand hoeveel ongeveer het bruidsboeket kost? Want ik vind het nogal vervelend om elke bloemenzaak binnen te stappen en te vragen hoevee...
Bruidsboeket Reacties: 5 9-10-2009 18:24:01

Cindy
10.10.2009... nog 1x slapen!
Ja, Morgen is de grote dag! De voorbereidingsmaanden zijn voorbijgevolgen, hopelijk gaat het morgen iets minder snel :) Ik heb het zonnetje besteld bij de Clarissen in Turnhout, met een beetje geluk hebben we mooi weer met de reportage. Aan alle ande...
Andere Reacties: 8 9-10-2009 16:15:04

Tina
Prijzen Linea en Oni Onik
Hallo,Ik ben voor het ogenblik aan het rondkijken voor wat ideetjes voor de kleding van een aantal familieleden (die vragen daar hulp bij). Wij wonen niet ver van Mechelen en ik zou ze anders even willen langssturen bij Maxim's. Maar heeft er iemand ...
Kledij - Suite Reacties: 2 9-10-2009 15:59:23

carla
verhuur suitekledij west-vlaanderen
Hallo allemaal,Zouden jullie mij kunnen helpen met adressen van winkels die suitekledij voor dames verhuren?Groetjes carla22/05/2010
Kledij - Suite Reacties: 2 9-10-2009 15:36:53

shirley
make up ... ( regio waasland )
Hey bruidjes, kent er van jullie soms iemand om de make-up te komen doen, liefst iemand uit het waasland???bedankt,shirley.
Andere Reacties: 1 9-10-2009 15:15:39

Cindy
Jaquet
Hallo mede-bruidjes,Zit een beetje met een "probleem". Mijn vriend zou heel graag een jaquet willen aandoen op onze grote dag en mannen van suite zouden ongeveer iets identiek aanhebben. Geen probleem tot nu toe, neen schitterend zelfs maar...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 9-10-2009 15:09:56

Els
tekst uitnodiging
Hallo allemaalIk ben nog op zoek naar een tekstje om op de uitnodiging te zetten waarin staat dat de mensen na het gemeentehuis (we trouwen niet voor de kerk) uitgenodigd zijn voor de koffie. Dit zodat ze weten dat ze tussen de trouw en het avondfees...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-10-2009 14:31:06

Ellen
prijs trouwkleed
Hey bruidjes,Ik heb gisteren mijn trouwkleed gekocht in cermo te Turnhout. Nu was ik gewoon eens benieuwd rond welke prijs jullie kleed is? Want ik denk dat ik redelijk veel betaald heb: 2030 euro wel met alle retouches bij. Het was er één ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 9-10-2009 14:12:16

karen
wie kent er leuke sites met uitnodigingen?
hoi hoi iedereenWij zijn nu op zoek nr leuke uitnodigingen:kent er nog iemand goede sites? niet te duur ;-) aub!Wie heeft er al eens uitnodigingen via internet besteld: was dit meegevallen? Krijg je dan eerst een proef (voorbeeld) voor je uiteindelij...
Andere Reacties: 7 9-10-2009 13:51:53

Noortje
Zoeken naar feestzaal
Hallo,Wij ziiten met een probleempje. Wij hebben nog steeds geen zaal we twijfelen tussen 2 zalen nl: Salon Lassaut te holsbeek (vrij op 26juni) en 't fijn genoegen te St-Truiden (vrij op 17juli). zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze zale...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-10-2009 12:32:23

Isabel
kledij bruidskindjes
Hallo iedereenmaanden heb ik sites afgeschuimd om mijn dochtertje en zoontje mooi aan te kleden.ik heb uiteindelijk via een nederlandse site besteld en gekocht. het is aangekomen en het is PERFECT. maar wat is alles mooi en schattig. ik zet dit beric...
Kledij - Suite Reacties: 6 9-10-2009 12:28:24

Ellen
Marylise
Kent iemand een winkel waar ze veel kleedjes hebben van Marylise?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-10-2009 12:11:26

mieke
Engelse Wals als openingsdans
Hallo allemaal,wij volgen al een tijdje dansles en zouden daarom graag als openingsdans een Engelse Wals dansen. Maar we vinden nog niet zo snel een geschikt liedje. Heeft er iemand voorstellen? Alvast bedankt! Groetjes Mieke
Openingsdans Reacties: 5 9-10-2009 12:00:45

silvia
feestzaal Tybeert in daknam
hallo iedereen, heb een prachtige locatie gevonden voor ons huwelijksfeest,nl tybeert in daknam (lokeren), heeft iemand onder jullie daar ook een feest gegeven en wat zijn jullie ondervindingen hiervan.Groetjes silvia
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-10-2009 12:00:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...