Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Juwelen LR
Hey medebruidjes,Heeft iemand een idee hoeveel de juwelen van LR kosten? Zijn er nog bruidjes met een cappucinokleurige jurk? Welke juwelen dragen jullie?Groetjes, Kelly
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-10-2009 13:56:41

H
Ontwerp uitnodiging
Hallo iedereen, wij hebben via het net een leuk ideetje opgedaan voor onze uitnodiging. Wij zijn dan ook op zoek naar iemand die onze uitnodiging zou kunnen aanpassen naar onze wensen. Iemand ervaring met dit of personen die dit doen? Stuur gerust je...
Uitnodigingen Reacties: 0 11-10-2009 13:16:31

Inge
winkel primo piano
Hey,Ik heb gemerkt dat de telefoonnummer van Primo Piano is afgesloten. Zijn jullie daar op afspraak geweest? Of gewoon langsgegaan? Ik weet nl niet wat ik ervan moet denken/verwachten. Gaat de eerst pasbeurt zijn...Groetjes,Inge
Andere Reacties: 5 11-10-2009 12:53:11

véronique
trouwdatum?
Hallo allemaal,Ik zit met een klein dilemma.Wij willen graag trouwen op 10 juli 2010. Maar de zaal die we graag willen is dan al bezet. Nu hebben ze nog wel vrijdag 2 juli. Maar dit zou betekenen dat onze vakantie niet direct volgt op de trouw. onze ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 11-10-2009 12:40:25

Vicky
Le Chapeau
Hey bruidjes,Vijdag 6november is het zover! Dan ga ik voor de eerste keer op zoek naar mijn droomjurk.Vermits ik al lange tijd helemaal zot ben van de collectie LINEA RAFAELLI ga ik eerst naar Le Chapeau(dit is dichtbij). Nu had ik graag jullie ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 11-10-2009 12:17:34

Hilde
Bedankkaartjes
Hallo allemaal,Ik ben nog op zoek naar een website of drukker waar ik recto verso bedankkaartjes kan bestellen. Omdat wij als cadeautip sponsoring voor onze huwelijksreis gevraagd hebben, zou ik graag op de ene kant van het kaartje een trouwfoto zett...
Andere Reacties: 3 11-10-2009 11:25:19

Melissa
make-up regio brugge-oostkamp
Hallo,kunnen jullie mij een goede en goedkope 'make-updienst' aan huis of op verplaatsing in regio brugge-oostkamp aanraden?Merci! Melissa
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 11-10-2009 10:53:17

Melissa
kapper regio brugge-oostkamp
Hallo,kunnen jullie mij een goede en goedkope kapper in regio brugge-oostkamp aanraden?Merci! Melissa
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 11-10-2009 10:52:09

Kim
winkel trouwjurk omgeving leuven
Hallo allemaalIk ben op zoek naar een winkel met bruidskledij in de omgeving van Leuven (hoeft daarom niet echt Leuven zijn, meer Leuven en omstreken). In Leuven heb je Linx, maar ik denk niet dat ik een jurk van het merk L R wil. Was eerder aan het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-10-2009 10:26:28

Melissa
Visagiste
Hey mensen,Weten jullie soms wat je ongeveer moet betalen voor een visagiste?GroetjesMelissa*8 mei 2010*
Andere Reacties: 5 11-10-2009 9:43:35

Wendy
Nog zo lang te gaan en kheb al nachtmerries!
Hoi, op de teller staan nu nog exact 300 dagen tot aan onze mooie dag. Ik kijk er enorm naar uit! De belangrijkste dingen zijn al geregeld: de zaal, de fotograaf, het kleed en het vervoer. Ik heb dus helemaal geen reden om mij zorgen te maken en toch...
Andere Reacties: 10 11-10-2009 9:31:35

Sarah
Prijs bruidskapsel en make-up?
Hey mede-bruidjes!Ik vroeg mij af hoeveel jullie betalen voor jullie bruidskapsel en je make-up. Ik had prijs gevraagd aan een kapster aan huis, zij lijkt me erg goed te zijn maar het ziet er toch nogal duur uit (100€, verplaatsingskosten en ma...
Verzorging - Kapsel Reacties: 21 11-10-2009 8:01:31

Annelies
Winterbruid zoekt mof!
Hallo iedereen, wij trouwen op 12 december en ik zou graag een mof hebben om mijn handen in te stoppen. Jammer genoeg weet ik niet waar ik deze kan vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-10-2009 7:28:13

Chantal
Vraagje sluier kleedje Ian Stuart
Dag lieve bruidjes,Zijn er nog bruidjes die een sluier laten maken bij hun kleedje van Ian Stuart "bij Ian Stuart"? (raar geformuleerde zin maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :-) )Groetjes,Chantal17/07/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-10-2009 18:58:04

Anke
Linea Raffaelli Brugge
Ik ben vandaag mijn jurk gaan kiezen in de concept store van Linea Raffaelli in Brugge en de ervaring was te goed om niet te delen! Wat een topdag! Ze zijn echt ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Naast de kritische 'jury' :) die mij vergezelde k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 10-10-2009 17:08:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...