Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Ladybird
Hallo iedereenna veel zoeken op internet heb ik eindelijk enkele trouwjurken gevonden die ik prachtig vind, nl uit de collectie van Ladybird. Wie weet in welke prijscategorie dit merk zich bevindt? Ik wil vermijden dat ik mijn droomjurk zou vinden en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-10-2009 14:09:40

domi
architipo maatpak te koop
HeyHierbij verkoop ik men ventje zen prachtig kostuum van italiaans merk architipo, bruin blinkend, 4-delig met rechtopstaande kraag en heel speciaal en mpodern sjaaldas..Men man is 1.69cm groot en weegt 70kgFoto's? mail gerust je adres doorgroetjesD...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 12-10-2009 14:08:50

domi
trouwkleed te koop
HeyHier een gelukkige getrouwde bruid, ik doe men trouwkleed van Benjamin Roberts weg, ivoorkleur met hele lange sleep, zeemeerminlook bezet met parels...echt prinsessenkleed!! maat36Prijs bespreekbaar en wie foto's wilt, stuur dan maar adres door......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-10-2009 14:02:50

joke
presentatie bedankjes
Hey iedereen!Als bedankjes hebben we kleine pakjes, nu vroeg ik me af hoe je dat het mooist kunt etaleren.Iemand een idee?Groetjes!!!
Ideeën Reacties: 6 12-10-2009 13:59:24

daisy
hoe zeggen?
Hoe zeg je tegen je ouders dat je gaat trouwen? Moet je de datum al vermelden (concreet ligt die nog niet vast)
Andere Reacties: 4 12-10-2009 13:57:35

Annelies
kleed
Ik ben al in 4 winkels gaan passen voor een kleed: le chapeau in Antwerpen, Rosa Clara in Antwerpen, Maya in Hemiksem en Jagrée in Antwerpen. Nog nergens heb ik echt iets gevonden.Ik wil graag iets met een halter-top (rond de nek) en vanvoor een...
Andere Reacties: 6 12-10-2009 13:48:26

Daisy
klein verslagje met foto's
hallo iedereen,eindelijk is het ervan gekomen , verslagje van ons huwelijk.na 1 jaar bezig te zijn met de voorbereidingen is alles al achter de rug.we zijn getrouwd op vrijdag 25 september 2009.we hebben een onvergetelijke mooie dag gehad.het weer wa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 12-10-2009 13:41:28

Deborah
Zegening van de ringen...
Hoi iedereen!Ik ben begonnen aan het opstellen van ons misboekje en zit al aan de zegening van de ringen...Jammer genoeg raak ik niet verder dan"Lieve schat, neem deze ring als teken van mijn liefde en trouw."Wat zetten jullie daarin?Bedank...
Ceremonie Reacties: 4 12-10-2009 13:37:43

Steven
Discobar op maat van uw feest!
Discobar FiestaFactory verzorgt uw feest tot in de puntjes! We houden graag rekening met uw muzieksmaak en- voorkeur. Ook verzoekjes zijn ten alle tijde mogelijk!Wij bieden professionaliteit aan een scherpe prijs. Onze offerte omvat een duidelijke al...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 12-10-2009 13:33:05

Daisy
circelsjaaltje in ivoor te koop
hallo bruidjes in spe,wij zijn ondertussen al 17 dagen getrouwd.mijn trouwkleed verkoop ik niet omdat ik er te fel aan gehecht ben.mijn circelsjaaltje in ivoor of off-white verkoop ik wel.als je wil mag je hem hebben voor 50 euro.foto's kunnen gemail...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-10-2009 13:16:09

tine
kurt vermylen - video
Hallo,Iemand ervaring met Kurt Vermylen (videografie)?Alvast bedankt.Tine
Andere Reacties: 0 12-10-2009 13:13:50

deborah
waerboom = echt aan te raden!!
hoera toch onze zaal kunnen vastleggen :)nadat we onbeleefd afgescheept werden in onze 1e keuze van feestzaal ( gravenhof dworp = datums werde vrijgehouden voor vaste klanten, dus niet voor ons terwijl we daar regelmatig gingen eten....) hebben we t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-10-2009 12:44:35

Ann
make-up aan huis regio Grobbendonk
Heb al heel wat geregeld maar ben er nog niet in geslaagd iemand te vinden voor de make-up aan huis. Hebben jullie adresjes in de omgeving van Grobbendonk met eventueel de prijs hiervan?
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 12-10-2009 12:34:09

Isabel
tafelnamen
hallo iedereenwe zijn bezig met de uitnodigingen en ja dan komt de zaalverdeling ook al in de buurt hé. ik had graag met foto's ofzo gewerkt...heeft iemand tips of andere ideeën? wat doen jullie om te weten wie waar moeten zitten?Ps, we gaa...
Ideeën Reacties: 2 12-10-2009 12:30:19

Mieke
Typische trouwdansen
Hallo,Een vriend van ons verzorgt de muziek tijdens ons huwelijksfeest. Normaal draait hij in een café. Dus de echte muziek voor op huwelijken kent hij niet echt ...Weet iemand de titels van die typische trouwdansen?Le Lac du ConnemaraDe India...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 12-10-2009 12:08:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...