Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

yasmine
Geschenken
Nog 10 dagen te gaan. Alles oke nog wel wat werk maar het is allemaal onder controle.Maar nog 1 ding, cadeau's voor mijn schoonouders en bruidsmeisjes (wat volwassen vriendinnen van me zijn).Ik had super mooie make up tasjes gevonden via internet me...
Ideeën Reacties: 3 14-10-2009 12:49:44

Wendy
Babbelbox
Hoi allemaal,Wij hebben zopas onze 'babbelbox' besteld :-) Da's eigenlijk een video-gastenboek, waarbij de mensen dus hun boodschap kunnen inspreken op video.. Nu wou ik eens vragen of er nog mensen zijn die ervaring hebben met de DVDBabbelbox uit Lo...
Andere Reacties: 3 14-10-2009 12:48:33

Judith
Cymbeline Cadiz jurk aangeboden
Met veel plezier heb ik 9 oktober 09 mijn trouwjurk van Cymbeline gedragen! Wat zat mijn jurk comfortabel en ik kon er alles mee!Nu wil ik graag dat een ander bruidje van deze jurk kan genieten! Daarom bied ik hem te koop voor €1000,- . De maat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-10-2009 12:18:43

Anouk
Kleding Bruidsmeisjes
Hallo medebruidjes en bruidegommen, ik heb jullie hulp nodig. Ik zit met 3 bruidsmeisjes die ik graag hetzelfde zou willen laten dragen. Het probleem is dat ik met de maten 8 jaar, 11 jaar en 14 jaar zit. Hoe kan je dit perfect met elkaar laten match...
Kledij - Suite Reacties: 7 14-10-2009 11:24:43

Sylvie
Ergernissen
Met het risico om hier als een rasechte dramaqueen afgeschilderd te worden :) :Wij geven een dansfeest, zonder diner. Wel krijgen de gasten taart en later op de avond broodjes om de late honger te stillen. Iedereen wist dit al nog voor we de uitnodig...
Andere Reacties: 17 14-10-2009 11:05:16

Noortje
Joepii, EINDELIJK een datum
Lieve aanstaande bruidjes en bruidegommen, wij hebben EINDELIJK onze datum:17/07/10 geven wij elkaar het ja-woord.Ons feest zal doorgaan in St-Truiden, het fijn genoegen.Dit wou ik gewoon even kwijt!Doei xxx Noortje
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 14-10-2009 10:57:38

Deborah
Op zoek naar een trouwjurk
Vanaf nu zaterdag ga ik samen met mijn mama regelmatig op zoek gaan naar een trouwkleed...Zaterdag gaan we bij Couture Anny in Gent en naar Couture Elena in Deinze... Iemand hier ervaringen mee?Ik ben op zoek naar een wit kleed met toch ergens een mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-10-2009 10:40:23

Ibe
Ceremoniemeester Dirk Diest - Van Malcot Lubbeek
Iemand ervaring met deze mensen? We wilden graag Erwin uit Tielt-Winge maar aangezien we geen vervoer nodig hebben (is al via andere weg geregeld) kwam dit nogal duur uit.
Andere Reacties: 1 14-10-2009 9:42:01

daisy
Feestzaal - al te laat?
Wij zijn een zaal aan het zoeken voor sept / okt volgend jaar. Nu vraag ik me af: zijn we echt zo laat daarmee? Ik begin me al ongerust te maken.Dit weekend beginnen we met rondkijken naar zalen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 14-10-2009 9:13:00

Kim
Muziek receptie
Hallo allemaal,Wat wordt er de dag van vandaag gedaan op de receptie? is het gebruikelijk om daar iets van "entertainement" te voorzien? Eerlijk gezegd stond ik hier helemaal niet bij stil. Kunnen jullie ev. ook leuke (betaalbare) ideeë...
Andere Reacties: 12 14-10-2009 0:14:03

Nathalie
Kleedjes bruidsmeisjes
Weet iemand waar ik leuke jurken kan vinden voor bruidsmeisjes (leeftijd:25)?
Andere Reacties: 6 13-10-2009 22:32:58

sophie
dj jean-claude Marisse - omgeving Kortrijk
heeft er iemand ervaring met dj Jean-Claude Marisse?Groetjes,Sophi
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 13-10-2009 21:58:41

sophie
Altaarnatief
Heeft er iemand ervaring met altaarnatief, een vrijzinnige organisatie die kan helpen voor een niet kerkelijke viering?groetjes,Sophie
Ceremonie Reacties: 5 13-10-2009 21:56:22

Sandra
Binnenlocaties IZEGEM
Hallo allemaal ,Wij zijn nog steeds opzoek naar een binnenlocatie voor onze foto reportage ( huwelijk op 19-12-09 )Onze Fotograaf zou ook eens uitkijken om te zien voor een geschikte locatie ... hij zal wel iets vinden denk ik .Maar alle tips en info...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-10-2009 21:55:35

sophie
ceremoniemeester Jules Vandenbulcke / regio Kortrijk - Deerlijk
Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Jules Vandenbulcke uit Deerlijk?Groetjes,Sophie
Ceremonie Reacties: 1 13-10-2009 21:51:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...