Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
bruidsschoenen voor steunzolen
Ik ben op zoek naar bruidsschoenen in wit of parelmoerkleur waar ik mijn steunzolen kan in dragen maar die zijn in de winter moeilijk te vinden. Kent iemand een winkel in Oost- of West-Vlaanderen waar ik nu zulke schoenen kan vinden?Katrien10/04/2010
Kledij - Accessoires Reacties: 2 15-10-2009 21:19:36

Mieke
kiezen kerk
Ik zou zo stilaan een kerk moeten kiezen, maar hoe begin je daaraan?!? Ik heb al op websites van gemeenten gekeken, maar ik vind niets. Hoe kan ik kerken bekijken en kiezen, maar vooral hoe te reserveren? We kunnen ze toch moeilijk allemaal gaan be...
Andere Reacties: 7 15-10-2009 20:22:23

Kristelle
trouwringen
HalloHebben jullie bij het kopen van jullie trouwringen een certificaat van echtheid meegekregen? Is dit eigenlijk een verplichting?GrtjsKristelle 09/04/2010
Andere Reacties: 7 15-10-2009 19:42:29

schatje
DJ regio Landen
Hallo allemaal,We zijn volop op zoek naar een goede DJ voor ons trouwfeest volgend jaar in de regio van Landen. Hebben jullie met iemand goede ervaring? Het is voor ons belangrijk dat de dansvloer niet leeg geraakt en dat het een fijn feestje wordt m...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 15-10-2009 16:29:12

Astrid
muziek DUAS
Heeft er iemand ervaring met het bandje DUAS om te zingen tijdens de misviering? Of heeft iemand deze 2 gasten al eens horen spelen tijdens een huwelijk? Graag jullie reacties...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 15-10-2009 16:24:46

shirley
niet al te dure zangers kerk (mogen van priester geen cd's draaien)
Hallo,Kent er iemand goeie en goedkope zangers voor in kerk? wij mogen van onze pastoor geen cdk's draaien...groetjesshirley
Andere Reacties: 12 15-10-2009 15:48:47

deborah
Pierre Yves en Couture Ann in Aalst
hoi bruidjesIemand ervaring met Pierre Yves en Couture Ann uit Aalst?Heb al enkele negatieve reacties gehoord van Pierre Yves.....groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-10-2009 15:46:29

Priska
binnenlocatie foto's?????
M'n vriend en ik trouwen volgend jaar in mei en we hebben een hele mooie buitenlocatie gevonden om foto's te trekken, maar een binnenlocatie vinden we maar niet.Iemand een idee?Het is voor de regio Brugge-Aalter-Gent
Fotografie Reacties: 4 15-10-2009 14:59:10

Ruth
Huwelijksviering
Hoi iedereen,daar wij stillekes aan beginnen aan ons misboekje had ik graag een oproep gedaan. Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering (geen eucharistieviering). Kunnen jullie me aan voorbeelden helpen? Dit mag op volgend mailadres: ruthdefauw@h...
Religie Reacties: 2 15-10-2009 13:00:45

Dorien
Dresscode...?
Hoi medebruidjes en co , Ik ben erover aan het denken op op de uitnodigingen toch een dresscode te zetten...De mensen hoeven voor mij geen smoking aan of dergelijke maar zou het leuk vinden moesten ze 1 kleutje van ons thema ergens laten voorkomen in...
Ideeën Reacties: 18 15-10-2009 11:11:37

Laura
pronovias trouwschoenen
Dag medebruidjes!Heeft iemand van jullie een idee waar ik de trouwschoenen van Pronovias zou kunnen kopen?Of had iemand die schoenen?Ik vind ze heel mooi, maar ik weet niet waar gezocht!Groetjes,Laura
Andere Reacties: 3 15-10-2009 10:19:49

Noortje
bruidjes met maatje meer...
Goedemorgen lieve bruidjes,Hier ben ik weer met mijn 'onnozele' vraag, maar zijn er hier nog bruidjes met een maatje meer die trouwjurken willen gaan passen en waarvan er toch geen enkel kleedje is in je maat waardoor je moet kiezen als het voor je h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 15-10-2009 9:31:54

lynn
locatie gezocht Gent-Brugge-Westhoek
HalloWij zoeken een toffe trouwlocatie voor concept dansfeest met walking dinner voor juli 2011. Zaal waar werken met traiteur kan of waar ze optie walking dinner aanbieden dus. Graag ook met tuin. We wonen in Gent, maar ik ben afkomstig van Westhoek...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-10-2009 9:30:41

daisy
budgetvriendelijk feest?
we hebben hier en daar al wat rondgekeken en voor een avondfeest met alles in (dus eten bv buffet, dessertenbuffet én drank hele avond) ben je gemiddeld toch 60 eur per persoon kwijt. Is er echt geen meer budgetvriendelijke optie? (regio lier) O...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-10-2009 6:20:09

Klaas
DJ Partylighting
Hallo,Heeft er iemand ervaring met DJ PartyLighting? Indien iemand andere goede DJ´s kent uit regio Lier, info is steeds welkom.Alvast bedankt.Klaas
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 14-10-2009 23:03:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...