Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
geef jullie meningen...
hallo lieve bruidjes ... ik ben vollop aan het dromen over onze perfecte dag... en hoe kunnen we onze perfecte dag aankondigen dan met originele uitnodigingen .Dit had ik in gedachte ... Ik zou aller eerst 2 soorten uitnodigingen maken. Voor kerk en ...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-12-2009 16:32:40

Saskia
Aanrader fotograaf! Fotostudio Yves
Hoi,voor de bruiden uit de omgeving van Dendermonde, ik heb hier een echte aanrader!!!Ik heb mijn foto's laten trekken door fotostudio Yves uit Wieze. Ik heb hem leren kennen vorig jaar op een trouwbeurs en heb me altijd op mijn gemak gevoeld bij hem...
Fotografie Reacties: 1 3-12-2009 14:22:29

Saskia
enveloppehuisje te koop
Hoi allemaal, ondertussen alweer 4.5 maand gelukkig getrouwd!Ik heb toenertijd op het avondfeest een enveloppehuisje overgekocht van iemand hier op wijtrouwen.com maar nu ik het niet meer nodig heb, kan ik er misschien een andere bruid gelukkig mee m...
Andere Reacties: 11 3-12-2009 14:19:24

Heidi
locatie lunch antwerpen
Wij trouwen op 24 april 2010 en we zijn nog op zoek naar een plaats om 's middags een broodjeslunch te eten. We zijn met een groep van ongeveer 20 personen en we zoeken in de omgeving van Deurne, Antwerpen.Groetjes
Ideeën Reacties: 0 3-12-2009 12:00:17

Heidi
locatie lunch antwerpen
Wij trouwen op 24 april 2010 en we zijn nog op zoek naar een plaats om 's middags een broodjeslunch te eten. We zijn met een groep van ongeveer 20 personen en we zoeken in de omgeving van Deurne, Antwerpen.Groetjes
Andere Reacties: 1 3-12-2009 12:00:03

Heidi
locatie lunch antwerpen
Hallo allemaal!Wij trouwen op 24 april 2010 en we zijn nog op zoek naar een plaats om 's middags een broodjeslunch te eten. We zijn met een groep van ongeveer 20 personen en we zoeken in de omgeving van Deurne, Antwerpen.Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-12-2009 11:59:31

N
trouwjurk filmpje site bruidscouture elena
Beste bruidjes,Ik vind het witte trouwkleed dat er in het filmpje gepast word super mooi. Toen ik naar de winkel ging zeiden ze me dat het een kleedje was van vorige collectie. Brute pech dus...want ik vond dit echt wauw! Heeft er iemand een idee waa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-12-2009 11:57:46

natasja
ringen TWO Collection Organic
hey iedereen,heeft iemand ervaring met deze ringen collectie? en rond welke prijscategorie liggen ze?x
Ideeën Reacties: 3 3-12-2009 8:56:42

Anke
Eretafel
Best bruidjes,hierbij doe ik nogmaals beroep op jullie hulp :)Het zit nl zo, wij zijn van plan om aan onze eretafel de ouders te zetten en de getuigen met partner (wat volgens mij normaal is), maar ik heb een probleem met mijn dooppeter en zijn mama....
Ideeën Reacties: 2 3-12-2009 7:32:14

Anke
Even jullie gedacht vragen!!
Hallo iedereen,op ons trouwfeest werken wij met de kleuren zwart en wit, maar nu had ik graag even jullie mening geweten: wij werken met witte stoelhoezen en daarrond een zwarte strik, witte tafellakens met een zwarte nap erop, en dus nu mijn vraag, ...
Voorbereiding Reacties: 9 3-12-2009 7:26:45

Sandra
IK HOU VAN U
Wij zouden onze openingsdans willen dansen op "ik hou van u" van monza. Ik weet dat Rosas, via Bal Moderne een hele choreografie op deze muziek gemaakt heeft. En wij vroegen ons af of iemand deze choregrafie kent, of iemand ons deze choreog...
Openingsdans Reacties: 4 2-12-2009 23:24:39

stephanie
Thema huwelijk
Hoi bruidjes,Hebben jullie leuke ideeën rond thema's voor je huwelijk?Lijkt me wel leuk, maar weet echt niet waar het te zoeken...Groetjes
Andere Reacties: 6 2-12-2009 22:06:37

Charitt
dagindeling enkel voor de wet
Hoi! Ik heb echt geen idee of dit goed is: of ik teveel of te weinig tijd voorzien heb voor iets. Tipes altijd welkom!!09U00 Samen ontbijten met z’n 210U00 Kapper en Make-up11U00 Aankleden van mezelf en helpen bij het ventje12U00 klein hapj...
Andere Reacties: 2 2-12-2009 21:24:14

e
wegwerpcamera's met flits
Hoi allemaal,Wij willen graag wegwerpcameraatjes met flits op het avondfeest. Heeft iemand er al gekocht? Waar? en hoe waren de resulaten.GroetjesE.
Andere Reacties: 10 2-12-2009 20:54:03

ilse
openingsdans...swing
Ik ben namelijk nogal een grote fan van free souffriau en we zochten nu een geschikt openingsnummer...En we hadden gedacht aan Ik leef voor jou een origineel nummer van ann christy. Al slowend beginnen en dan nu en dan overgaan tot swingen. Vinden ju...
Openingsdans Reacties: 5 2-12-2009 17:56:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...