Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
getuige
hey,Ik denk eraan om mijn bompa als getuige te vragen.Dit omdat hij altijd voor ons klaarstaat, hij ontzettend lief is tov mijn toekomstige man en altijd enorm achter onze relatie gestaan heeft...Wat vinden jullie van deze keuze? Of is dit ongewoon a...
Andere Reacties: 5 28-11-2009 23:51:16

Annelies
bruidskindjes
Wat zijn de taken van de bruidskindjes?Voorzien jullie een kado'tje voor hen?Wat ivm hun kleding? ...???
Andere Reacties: 3 28-11-2009 23:48:12

Dorothea
La Sposa Outlet
Goeieavond, bruidjes,aangezien ik heel erg opzie tegen de zoektocht naar een jurk (heb niet de perfecte maten) en ik dit zal blijven uitstellen, heb ik beslist dat ik in december eens naar de La Sposa Outlet zal gaan.Iemand enig idee tot welke maat z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-11-2009 23:36:47

melinda
dagindeling?
ook wij zijn nog niet zeker over onze dagindeling... iemand ideetjes of dingen die we beter zouden veranderen?(we trouwen een week eerder voor de wet)dag zelf:14.00u kerk16.00u receptie19.00u avondfeest (diner + dansfeest)eerst dachten we de receptie...
Andere Reacties: 4 28-11-2009 22:15:47

Wendy
@ Sarah: ook van oostrozebeke :-)
Hallo Sarah,Wij trouwen ook in oostrozebeke, en nu vraag ik me dus af of ik jou zou kennen of niet? :-)Wij trouwen op 12 juni 2010. Wanneer trouwen jullie?Groetjes,Wendy, verloofd met Davy
Locatie Reacties: 0 28-11-2009 22:09:16

Sofie
live muziek kerk (Limburg)
Wij zijn nog op zoek naar live muziek voor onze misviering regio Limburg.Heeft iemand misschien goede tips?Dank u!!
Muziek - Live Reacties: 13 28-11-2009 21:44:31

Natalie
Bruidsjurk te koop
Dag bruidjes!Ik verkoop mijn trouwkleed wegens omstandigheden. Het is er eentje van het merk Linea Raffaelli, maat 40. Er zijn nog geen retouches aan gebeurd.Interesse of meer info nodig?Stuur gerust een mailtje naar natalie_massant@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-11-2009 20:47:24

stephanie
Winkel waar ze Benjamin Roberts verkopen
Weet er iemand een winkel waar ze de trouwjurken van Benjamin Roberts verkopen? Mag ook in Nederland zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-11-2009 20:37:26

Tamara
traiteur gezocht
hey,wij zoeken een traiteur in de omgeving van Eeklo. Onze bedoeling is een soort van walking dinner te houden. We zouden ook graag hebben dat de traiteur personeel heeft om de bar te doen en tijdens de receptie rond te gaan met drank om glazen bij t...
Andere Reacties: 5 28-11-2009 15:32:32

Gitta
Budgetvriendelijke videograaf gezocht (2 uur)
Dag iedereen,we trouwen op vrijdag 9 april 2010 in Scherpenheuvel en zoeken nog iemand die tijdens de gemeente- en kerkdienst wil filmen (ca. 2 uurtjes).Het materiaal hoeft niet noodzakelijk gemonteerd te worden omdat we daar zelf software voor hebbe...
Video Reacties: 3 28-11-2009 14:03:17

LIESBETH
naaister West-Vlaanderen
Kan iemand mij een naaister van trouwjurken aanbevelen, liefst met veel ervaring en in West-Vlaanderen?MercietjesLiesbeth
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-11-2009 7:43:33

Dorothea
Lichtgrijze trouwjurk?
Ik ben helemaal verliefd geworden op de lichtgrijze trouwjurken van Ian Stuart. Helaas liggen die een stuk boven het budget voor mijn jurk, dus ik vroeg mij af of er nog merken waren die bruidsjurken in het lichtgrijs maakten?Iemand enig idee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-11-2009 1:56:12

Sara
Bruidsjurk te koop!
Beste mede bruidjes.Graag zou ik bij deze mijn prachtig mooie bruidsjurk te koop aanbieden. De jurk heb ik één dag gedragen, en is geheel gereinigd. Het is wel een jurk waar je van moet houden. Hij is ivoor met donker paarse (sommige mensen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-11-2009 0:40:42

Katrien
Violisten gezocht!!
Hallo, ik had al enkel keren iets gepost op deze site, maar dit is de eerste keer dat iets zo gedetailleerd zoek.Mijn vriend en ik zijn niet meteen zoooo gek van klassieke muziek maar wel voor (youtube) pacheelbel canon en Bach Air on a g string. Za...
Ceremonie Reacties: 5 27-11-2009 23:33:15

Myriam
't wit kasteel
Hallo, Iemand ervaring met 't wit kasteel te Kortrijk? Of al iets over gehoord?Merciekes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-11-2009 19:19:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...