Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathleen
dagindeling foto's
Hey iedereen Wat denken jullie?We hebben de volgende dagindeling:* 11.30 uur huwelijk voor de wet* 14 uur huwelijk voor de kerkmet daartussen een kleine lunch voor de familie.* 17 uur: receptieNu twijfelen we over onze foto's aangezien we niet overal...
Andere Reacties: 6 1-12-2009 12:30:13

Anke
kosten drukwerk
Hallo bruidjes,heeft iemand een richtprijs waar wij rekening mee kunnen houden voor het drukwerk?WIj willen onze uitnodigingen en menu's laten drukken, dat zullen ongeveer 100stuks zijn en zo'n 30 menu's, maar wij hebben geen idee welk budget we hier...
Voorbereiding Reacties: 3 1-12-2009 7:40:14

Joke
contact priester
Hoi allemaal,mijn verloofde en ik trouwen op 31 juli 2010 en zijn dus nog niet in ondertrouw, vermits dit maar zes maanden voor het huwelijk kan. Kan of moet ik de priester al aanspreken voor de misviering, of wacht ik best tot wanneer ik een uur heb...
Ceremonie Reacties: 6 30-11-2009 22:46:45

Eva
probleempje
Dag bruidjes,Ik heb mijn naam hierbij veranderd om vrijuit mijn verhaal te kunnen doen.b Tis eigenlijk niet zo een klein probleempje maar kom.In juli heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Hij heeft het heel romantisch aangepakt. In augustus zi...
Andere Reacties: 14 30-11-2009 21:40:19

Evi
Fabriek/ open terrein
Hallo iedereen! Wij zijn op zoek naar een locatie in de buurt van Tessenderlo/Lummen (eventueel E314 Lummen tot Zonhoven). Onze zoektocht gaat van een (oude) fabriekshal tot een open terrein waar we met tenten kunnen werken. Er moet wel mogelijkheid ...
Locatie Reacties: 3 30-11-2009 21:34:49

sam
het eerste liedje van bruidsmode cony te aalter?
beste bruidjes,het eerste liedje van bruidsmode cony hun site,weet er iemand welk liedje dit is?titel en of groep.Alvast bedankt voor de hulpgrts.
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 30-11-2009 20:48:08

Chantal
Ringen Dirk Bulteel
Beste bruidjes,Gisteren onze ringen gaan kiezen bij Dirk Bulteel in Sint Niklaas & we zijn super tevreden! Heel vriendelijke mensen,goede service en je kan rustig kiezen en je ring maken hoe je maar wil! We zijn heel blij met onze keuze en kunnen...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 30-11-2009 19:57:32

stephanie
Mia Monta
Hoi bruidjes, is iemand al een keertje gaan passen bij Mia Monta in Zottegem? Of iemand die haar kleed daar haalde? Zo ja wat waren de bevindingen? Waren ze vriendelijk, retouches goed gebeurd?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-11-2009 18:50:33

Piepke
Mathyro
Dag bruidjesWeet er iemand nog een website (behalve www.mathyro.com) waar je kleedjes van Mathyro kan bekijken? Ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en er was onder andere een kleedje (eigenlijk rok + top) bij van Mathyro dat ik wel zie zitten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-11-2009 18:45:17

Sofie
Huwelijksreis Mauritius Legends of Le Victoria
hey mede-bruidjes,We zijn momenteel aan het uitkijken voor onze huwelijksreis.De bestemming zal Mauritius worden, alleen twijfelen we tussen 2 hotels:The Legends: Zou super goed zijn (zeker voor "honeymooners", alleen zou het strand niet zo...
Huwelijksreis Reacties: 2 30-11-2009 17:41:06

KIRSTEN
Faragé
Heeft er nog iemand een trouwkleed van Faragé gekocht? Ben namelijk zaterdag in de winkel geweest om een stukje stof. Blijkbaar is het heel moeilijk om van de bruidsjurken van Faragé stof te bekomen, allesinds van het mijne toch
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-11-2009 17:32:12

Tineke
eetkraampjes
weet er iemand een goede traiteur die met een eetkraam of kraampjes ter plaatse komt ? Liefst uit de omgeving van Gent. groetjes
Andere Reacties: 2 30-11-2009 17:24:45

sophie
bruidsschoenen
TE KOOP: splinternieuwe klassevolle bruidsschoenen maat 42, zie google afbeeldingen en typ volgende kenmerken in:merk: Pura lopezmodel: AMARA (satijnen schoen met bloem en open teen, hoge hak maar klein plateautje)kleur: ivoorwitIk had deze via inter...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-11-2009 15:30:32

Evy
vermageren
Dag toekomstige bruidjes,Ik heb mijn trouwjurk al en ik trouw op 15 mei 2010 dus mag ik allesinds niet meer verdikken ander kan ik niet meer in mijn trouwjurk. Heeft er iemand dieet tips? Het volgde is wel dat ik geen fruit lust en geen rauwe groentj...
Andere Reacties: 14 30-11-2009 14:42:53

Deborah
Huwleijksbeurs januari in Gent
Hallo iedereenIk hoor hier net dat er in januari een huwelijksbeurs is in de expo van gent...Weet iemand waar je aan vrijkaarten kan geraken?GroetjesDeborah
Andere Reacties: 1 30-11-2009 14:28:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...