Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

monica
trouwschoenen - sandalen a la Benjamin Adams
Hoi, Ik wil heel graag open sandaaltjes dragen op ons huwelijk. Het is een heel 'luchtig' kleedje waarbij dit wel past. Nu was ik op de website van Benjamin Adams gesukkeld via google... waaw: prachtige sandaaltjes..Iemand enig idee waar ze deze verk...
Andere Reacties: 3 30-11-2009 13:50:55

Femke
misboekje
Wij trouwen op 8mei 2010.Daar ik graag op voorhand werk en niet alles het laatste moment moet doen ben ik al bezig met het mis boekje klaar te maken. Ik mis nog enkele dingen en we zouden een heel orginele voorkant willen hebben. Iemand leuke voorbee...
Andere Reacties: 8 30-11-2009 12:50:38

Nicky
Pleidooi voor trouwen in de winter
Dag iedereen,Vorige zaterdag was het zover: na een klein jaar aftellen zijn we in het huwelijksbootje gestapt! Het was werkelijk een fantastische dag en ik leef nog helemaal in een roes...Eind november lijkt een vreemd moment om te trouwen, maar er z...
Andere Reacties: 9 30-11-2009 11:09:26

Deborah
Uitnodigingen
Hey mede-bruidjesIk heb volgende week een afspraak met de drukker, ik weet al volledig hoe de uitnodiging eruit zal zien, nu nog de rest...Ik zit er mij nu gek op te denken, dus ik vraag het dan aan jullie :-)Maken jullie 2 verschillende uitnodiginge...
Voorbereiding Reacties: 20 30-11-2009 10:38:17

Deborah
Eerste lied in de kerk...
Hoi allemaal... Ik ben ons misboekje in elkaar aan het steken en vooraleer ik het aan onze pastoor vraag wou ik hier toch al eens piepen...Is het zo dat je het liedje, bij het binnenkomen van de kerk, ook mag kiezen?Kennen jullie toepasselijke, moder...
Ceremonie Reacties: 17 30-11-2009 8:56:41

Ellen
Ann Belin
Weet iemand of de avondkledij van Ann Belin duur is?Ik heb namelijk een leuk kleedje gezien die ik wel zie zitten als trouwjurk ook maar durf niet zomaar de winkel binnen stappen en passen.
Kledij - Suite Reacties: 2 30-11-2009 8:27:14

Karmen
Kostuum
Hoi allemaal,Hoe ver op voorhand gaan jullie op zoek naar een kostuum? We zouden er zeker 1 willen kopen, dus niet huren!& wie kent er hiervoor goede winkels in het Leuvense, of in Limburg (Sint-Truiden - Tongeren - Hasselt)?Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 29-11-2009 23:04:08

Karmen
Online Spulletjes - Decoratie
Hoi allemaal!Wie kan me leuke sites aanbevelen waar ik allerlei trouwspulletjes als accessoires, haaraccessoires, decomateriaal, taarttoppers, ... kan vinden?Bedankt!
Andere Reacties: 2 29-11-2009 23:01:49

natasja
waar op letten keuze feestzaal
Hey allemaal,Morgen en donderdag gaan we zalen bezoeken.Iemand tips waar we moeten opletten en wat we zeker moeten vragen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-11-2009 22:40:01

Caroline
Car rental
Hallo allemaal,wij trouwen op 4 septemebr 2010 en hadden gedacht om enkele mini coopertjes te huren via car rental. Heeft er iemand daar ervaringen mee? Zowel positief als negatief is welkom. Ik vroeg me ook af of ze veel reclame op de auto's hebben ...
Andere Reacties: 0 29-11-2009 21:57:15

Kelly
Huur kostuums - Cossmo?
Hoi iedereen,Wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar een huurkostuum. Er is ons opgevallen dat voor de huurkostuum er slechts een zeer beperkte keuze is in de meeste winkels. Wij hadden eerder iets in de stijl van Cossmo zien zitten... Zijn er mensen...
Andere Reacties: 4 29-11-2009 20:53:06

Kelly
Werkwijze La Spoza Outlet
Hoi Bruidjes in spé,Op 18 juni 2010 is het onze grote dag.Maar de dag vraagt uiteraard nog heel wat voorbereiding en inspanning.Want ik ben nu reeds 4 maanden op dieet en met resultaat, al 11kg kwijt en heb 7kg te gaan. Dus mijn vraagje was of e...
Andere Reacties: 5 29-11-2009 20:50:25

stephanie
Prijs jurken San Patrick
Kent er iemand de richtprijs van een San Patrick jurk?Groetjes
Andere Reacties: 2 29-11-2009 20:05:03

kitty
hoedje ann lemmens(so you think you can dance)
hoi bij de finale van so you think you can dance had ann lemmens een klein wit hoedje schuin op haar hoofd staan en vond dit zo mooi aangezien ik niet graag mijn haren laat opsteken.iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden?groetjes
Andere Reacties: 5 29-11-2009 20:02:19

Annina
Hoe onze dag indelen?
Ik weet het niet meer.Hebben op zich nog erg veel tijd (12.11.10) maar ik wil echt alles al zo een beetje in mijn hoofd juist hebben.Wij trouwen om 11u30. Graag hadden we nog een kleine ceremonie gehouden met Rent a Priest (ons kindje is daarbij ook ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2009 19:56:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...