Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Thora
Superfeestzaal Saks en Boom
Wij zijn vorige week getrouwd in de feestzaal Saks en Boom in Meilegem! Het was een fantastisch feest!! Bij S&B kan je zelf je formule kiezen, je zit dus niet vast in een 'feestzaalformule'. De bediening was goed, superlekker eten! Een gezellig f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-11-2009 8:30:16

Marouschka
Zaal Toon Sinaai
Hoi 'medebruidjes'...wij trouwen op 14 aug volgend jaar en we geven ons trouwfeest/fuif in zaal Toon in Sinaai. Da's een zaal vrij van traiteur en zo, dus we staan zelf in voor de aankleding. Nu is mijn vraag: is er hier misschien iemand die deze zaa...
Andere Reacties: 1 26-11-2009 23:05:43

stephanie
Ceremoniemeester op fotoshoot?
Hoi bruidjes,Ik ga wss een sleep hebben van twee meter en dan nog een sluier die even lang zal zijn. Best wel een lastig kleedje dan. ;)Mijn moeder en schoonmoeder zeiden dat het mss beter is om de ceremoniemeester mee te nemen op fotoshoot om de fot...
Andere Reacties: 6 26-11-2009 22:51:57

jessica
karolien en kristien
Hey, Het is leuk te horen dat jullie onze foto's mooi vonden. Wij hadden eve and me geboekt van s' morgens 8u tot 17u s' avonds dus ze waren de hele dag erbij. Ik heb mij bij mijn ouders klaargemaakt en mijn man thuis. En bij ieder was er een fotogra...
Fotografie Reacties: 1 26-11-2009 21:59:35

ilse
datum
hallo,nog bruidjes die trouwen op 18 sep 2010?trouwen wel al in jan voor de wet maar onze echte dag is toch pas in september
Andere Reacties: 9 26-11-2009 21:35:10

ilse
eten
dag medebruidjes,Iemand voor de een of andere gelegenheid al eens gebruik gemaakt of eten gegeten van traiteur de singel in mol?
Andere Reacties: 1 26-11-2009 21:34:00

Liesbet
The boathouse Heindonk
Heeft er iemand al een feest gegeven of er naar een feestje geweest? We zoeken er een trouwfuif te geven maar hadden toch eerst graag jullie mening gehoord.Bedankt alvast voor jullie reactie.
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-11-2009 21:32:02

caroline
huwelijk Zsofi Horvath
Hallo allemaal,Ik ben wanhopig op zoek naar een Story van september waarin de fotoreportage van het huwelijk van Zsofi Horvath stond. Ik vond dat ze een hele mooie jurk aan had en wilde die foto gebruiken om te tonen aan de naaister die mijn jurk maa...
Andere Reacties: 7 26-11-2009 21:21:28

Chantal
Swarovski Tiara
Dag Bruidjes, Ik ben op zoek naar een mooie tiara van swarovski. Nu ga ik morgen wat rondbellen naar een paar swarovski winkels of ze dit binnen hebben want ik weet niet of dit iets is dat vele winkels liggen hebben zo'n tiara? Mss beter bellen in de...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 26-11-2009 20:00:35

Evi
uitnodigingen: via internet of via drukker?
Hey bruidjes in spé!Wij zijn ondertussen toe aan het regelen van de uitnodigingen. Nu had ik al eens gekeken op internet om ideetjes op te doen. Bij sommige sites kan je je uitnodiging online maken en laten drukken. Is er al iemand die dat al ge...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-11-2009 19:44:58

Els
@ Sofie 15-5-10
Hey SofieIk heb mijn afspraak zo snel mogelijk na jou ;-)Ik woon op 10 min.minder ver rijden vanuit Gent naar FDO.Hoelang heb je daar op gereden?Ik zou graag rond 11.30 - 11.45u klaar zijn (opgemaakt en gekapt)Ik ga wel al de dag voordien bij haar vo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 26-11-2009 19:31:00

Kim
Maxims aarschot-mechelen
hey bruidjes,Hoe zijn de ervaringen van het passen bij maxims ? Blijkbaar is er wel een verschil of je in aarschot of in mechelen gaat ? Een tijdje geleden waren er hier toch mensen dat een mindere ervaring hadden bij 1 van de 2 winkels, maar ik weet...
Andere Reacties: 11 26-11-2009 19:21:30

KARIN
voorlezen
Hallo, wie kiezen jullie om voor te lezen in de kerk? Zijn dat enkel de mensne die bij "de suite" horen of ook neven/nichten ofzo die je dan enkel voor de kerk en het avondfeest vraagt?Grtjs Karin
Ceremonie Reacties: 8 26-11-2009 19:21:06

Sarah
duur fotoshoot??
Hoeveel tijd trekken jullie uit voor de fotoshoot? Bij ons ligt de locatie op 10minuten van de kerk,gemeentehuis enz., dus we moeten niet ver rijden.Groetjes,Sarah
Fotografie Reacties: 6 26-11-2009 19:05:51

Sarah
Feedback op dagplanning gevraagd!
Hey iedereen!Mijn vriend en ik zijn een beetje aan het twijfelen over onze dagplanning. Eerst dachten we het op de volgende manier te doen (uur gemeentehuis en uur receptie staan vast, en alles daarvoor en daarna ook, het gaat om het gedeelte tusseni...
Andere Reacties: 6 26-11-2009 19:03:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...