Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Origineel liedje binnenkomen zaal , binnenbrengen taart
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar 2 liedjes :Liedje voor het binnenkomen van de feestzaal.Liedje voor het binnenbrengen van bruidstaart en dessert.Hebben jullie originele ideen het mag iets met een beat zijn. Liefst NIET Lac du connemara of bongo s...
Ideeën Reacties: 7 25-11-2009 11:04:38

Els
gedicht misboekje
Hallo iedereen!ik wil stilaan aan ons misboekje beginnen en de pastoor heeft gezegd dat we gerust zelf enkele teksten mogen aanbrengen om de viering persoonlijker te maken. Ik had gedacht aan een mooi gedicht. Iemand voorstellen? groetjesEls
Religie Reacties: 3 25-11-2009 10:40:43

Kim
Kostuum op maat
Hey allemaal,Doordat mijn verloofde een uitzonderlijke maat heeft door zijn lengte, zou hij waarschijnlijk zijn kostuum op maat laten maken.Kent er iemand kledingszaken of makers die dit voor een "normale" prijs doen in regio Antwerpen of V...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 25-11-2009 10:20:41

Sarah
Eddy K
Hey iedereen!Ik heb als trouwjurk een kleedje van Eddy K gekozen, het is echter een merk waar je hier nooit veel over hoort, hè? Zijn er nog andere bruidjes die ook gezwicht zijn voor een jurk van deze ontwerper. Zo ja, welk model hebben jullie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-11-2009 8:59:54

Sofie
Ringen twijfels
Hallo iedereengisteren zijn ik en mijn verloofde naar Fede di Oro geweest dankzij de tip op deze site. De GPS had veel moeite om het te vinden maar we zijn er uiteindelijk toch geraakt; Vriendelijke ontvangst, ruime keuze aan ringen maw dik in orde! ...
Andere Reacties: 16 25-11-2009 7:52:50

stephanie
Café Costume-ervaring mee?Prijs?
Hoi Dames,Heeft er iemand ervaring met Café Costume in A'pen of Brussel? Mijn toekomstige is aan de kleine en smalle kant dus wil absoluut niet dat het lijkt of hij verzuipt in het kostuum. Nu draagt hij dit wel elke dag voor de job, maar we zou...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 25-11-2009 7:52:02

natasja
buikje verbergen. model kleed?
heeft iemand tips om je buikje te verbergen in trouwkleed?ben een jaar geleden bevallen van ons zoontje en ben op gewicht terug,maar heb nog een buikje.welk model zou het beste er voor zijn,om het te verbergen?
Andere Reacties: 8 24-11-2009 23:58:23

liesbeth
make-up omgeving wommelgem-ranst-boechout-lier
Ik ben op zoek naar een visagiste aan huis voor bruidsmake-up. Omgeving Wommelgem-Ranst-Lier-Boechout. Wie kan iemand aanbevelen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 24-11-2009 23:28:52

tinneke
Hoe bruidsjurk verkopen ?
Hoi bruidjes ! In ben een intussen alweer 87 dagen getrouwde vrouw... Onze dag was super, ons album is bijna af, het is mooi geweest. Nu kijk ik nog elke dag tegen mijn prachtige jurk aan, maar wil m toch graag verkopen, ik wil er liever iemand ander...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-11-2009 21:26:22

véronique
dj luk martens duffel
Hallo,Heeft iemand ervaring met deze dj?? Ik vind het namelijk heel moeilijk om een dj te kiezen die ik nog nooit aan het werk heb gezien.Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 24-11-2009 21:23:01

Yolande
fotograaf regio willebroek
hey iedereenWeet er iemand een goede fotograaf regio willebroek?? mercikesyolande
Fotografie Reacties: 14 24-11-2009 20:02:46

Ellen
vraagje...
Eindelijk heb ik mijn kleed gevonden! Iedereen spreekt van een wauw gevoel hier maar dat had ik niet ik had iets van dit is het gewoon,ik was wel wat emotioneel dat wel maar echt van wauw had ik precies niet..misschien met mijn eerste pas? maar die i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-11-2009 19:55:35

Evie
juwelen à la linea raffaelli
Hoi medebruidjes,Ik heb gisteren mijn juwelen aangekregen. Ik ben er supercontent mee!Ik zag graag de juwelen van Linea Raffaelli maar vond deze nogal duur. Na wat surfen kwam ik op marktplaats terecht waar iemand zelf juwelen op maat maakt.Ze zijn e...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 24-11-2009 19:13:13

kaat
HeLP
Onze fotograaf is blijkbaar op vakantie op onze trouwdag, maw onze fotograaf valt weg!!! Nu was deze fotograaf een goede vriend van ons en ging die dat doen voor een vriendenprijsje...Nu zijn wij op zoek naar een nieuwe fotograaf maar ik heb geen ide...
Andere Reacties: 20 24-11-2009 18:15:33

stephanie
24 juli 2010
Gewoon uit interesse: wie trouwt er nog op 24.07.2010? Wat hebben jullie al allemaal geregeld? Al stress, tips ed.
Andere Reacties: 5 24-11-2009 17:18:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...