Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karmen
Bevestiging Aanwezigheid Uitnodiging
Hallo allemaal,Hoelang op voorhand vragen jullie je gasten om hun aan- of afwezigheid te bevestigen? Ik dacht aan 4 weken, maar weet niet of dit zo wat de juiste termijn is?Groetjes!
Andere Reacties: 4 22-11-2009 22:03:18

Lieve
doedelzakspeler
Lieve bruidjes,ik heb een -misschien wat vreemd- vraagje: voor de intrada in de kerk ben ik op zoek naar een doedelzakspeler. Maar liefst eentje in de buurt van Antwerpen, want het is enkel voor de intrada. Als er een doedelzakspeler helemaal vanuit ...
Ceremonie Reacties: 3 22-11-2009 21:36:33

Karmen
Zelfgemaakte Uitnodigingen - Online Printen?
Hallo allemaal,Zijn er nog bruidjes, die zelf hun uitnodigingen maakten & deze online lieten printen, of van plan zijn dit te doen? Welke sites gebruiken jullie voor jullie drukwerk?Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 5 22-11-2009 21:35:00

Mandy
Wat nog te doen momenteel???
Momenteel weet ik zo niet goed meer wat allemaal te doen voor ons huwelijk... Het is nu nog 4.5 maanden dus begint wel te korten...Dit ligt vast:- Kerk (enkel nog uur bespreken)- gemeentehuis (enkel nog gaan bevestigen en betalen, maar gebeurd normaa...
Voorbereiding Reacties: 7 22-11-2009 20:51:48

Evy
schoenen
Dag Bruidjes,In februari moet ik gaan voor de eerste pas van mijn trouwkleed.Ik ben op zoek naar schoenen maar weet niet echt winkels zijn. Weet er iemand een schoenenwinkel zijn? Mag west-vlaanderen maar liefst regio Brugge,oostende,...groetjes Evy
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-11-2009 20:41:06

Sofie
Ceremoniewagens
Heeft er iemand een tip voor ceremoniewagens voor een suite van 10 personen (liefst aparte wagens)?Dit met een budget van 500-600 euro.
Ceremonie Reacties: 5 22-11-2009 20:36:26

Annina
De Zwaluw Denderleeuw
Iemand ervaring met deze zaal?Vind het moeilijk een zaal te vinden aangezien de meeste in de buurt geen website hebben...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-11-2009 20:24:07

Petroeska
inleidingstekst gastenboek
Hallo toekomstige bruidjesWeet er iemand onder jullie een toffe tekst om vooraan in ons gastenboek te plaatsen. Alvast bedankt Petroeska16/04/2010
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 20:19:16

ann
feestzaal hortsensia
Dag bruidjes!!We zijn van het weekend hortensiahoeve gaan bezoeken en vonden die prachtig!! Heeft iemand van jullie die ook gaan bezoeken en wat vonden jullie ervan of iemand zijn trouwfeest daar gegeven?eten?bediening?...Alvast bedankt voor jullie r...
Andere Reacties: 1 22-11-2009 20:17:47

Sandra
Heeft er iemand zijn feest gehouden in De Passade in Mechelen?
Hallo bruidjes, wij trouwen in augustus 2010 en geven ons feest in de Passade in Mechelen. Heeft er iemand van jullie zijn of haar feest daar ook gehouden en hebben jullie die dj (discobar sound coruna & light)van die zaal zelf ook genomen? Was d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-11-2009 19:49:53

Lisbeth
Misboekje
Hallo iedereen, ik ben net begonnen met het maken van de misboekjes, maar ik zit met het probleem dat ik mijn Liggende pagina niet in 2 kan verdelen zodat ik links en rechts tekst kan zetten om dit dan in 2 te kunnen plooien om er een boekje van te m...
Andere Reacties: 5 22-11-2009 19:43:42

bart
schalienhuys temse
Dag bruidjes,wij wilen ons feest houden in het schalienhuys in temse. Zijn er nog mensen bij die daar reeds hun feest hebben gegeven? Waren jullie tevreden van de service daar? Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom! groetjessarah12/06/20...
Andere Reacties: 3 22-11-2009 19:09:44

Johanna
Locatie trouw->NATURE!
Wij willen volgende zomer heel graag buiten trouwen... Ergens op een wei of in omgeving van een bos ofzo..als het maar in de natuur is :)Liefst in regio van Antwerpen...iemand ideetjes??Thanxxx!Johanna
Locatie Reacties: 1 22-11-2009 18:56:00

Sabine
Bruidsmode Conny
Hoi Bruidjes,Ik had vandaag een afspraak om bij de opendeurdagen van Conny in Aalter ook te gaan passen, echt een superervaring!!Ook al was het er meer dan druk, toch hebben ze rustig alle tijd genomen die nodig was en ik heb meer dan 2 uur kleedjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-11-2009 18:16:10

Isabel
video of niet
hallowe dachten dat we alles hadden tot we gistern bij vrienden waren.... zij hebben hun mooie dag laten vastzetten op videoik vond dit overbodig maar het is toch mooi als je dat ziethet is alleen, het is weeral geld...waar stopt het hé ;-))wie ...
Fotografie Reacties: 6 22-11-2009 16:06:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...