Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tessa
Jurk Nicky Vankets
Hallo! Na heel wat trouwjurken te passen, heb ik er twee die ik echt mooi vind. Helaas mag je geen foto's trekken van deze jurken! Jammer! Vermits ik het toch een grote beslissing vind, wil ik er toch nog eens over nadenken. Van de ene jurk heb i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-11-2009 20:15:58

annen mark
Bedankingskaartjes
HalloWij trouwden op 5/9/2009 en moeten nu nog onze bedankingskaartjes maken. We hadden gekeken op kruidvat, maar hij wil onze ontwerpen maar niet aanvaarden. Iedere keer zegt hij dat niet alle fotovelden zijn opgevuld, terwijl het wel zo is.Vroeg me...
Andere Reacties: 3 20-11-2009 19:07:51

Joke
jurk voor een maatje meer ?
Dag bruidjes,Ik ben al een wat oudere bruid (45 jaar) die volgend jaar in juli in het bootje stapt. Ik heb geen mannequinmodel, maar ben wel modern en zelfbewust. Normaal heb ik maat 46/48. Ik ben een beetje ongerust dat ik niets zal vinden die bij m...
Andere Reacties: 7 20-11-2009 18:51:43

shirley
Is dit veel voor een dj?
Hey bruidjes,We hebben een dj aangesproken en deze vraagt voor 's avonds tot in de vroege uurtjes 400 euro ( licht en rookinstallatie bij ) Is dit nu veel of niet?shirley18-09-2010
Andere Reacties: 16 20-11-2009 18:15:55

Ilse
kleine gaatjes maken voor uitnodigingen
Hallo bruidjes in spe, Ik ben begonnen aan mijn uitnodigingen en alles verloopt heel vlot!Voor alles aan elkaar te krijgen ga ik een gekleurd strikje nemen.Nu zoek ik alleen een perforator of iets dat er op lijkt om gaatjes te maken.Maar bij een gewo...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-11-2009 16:03:18

melinda
wie heeft dit nog?
Hey iedereen!wij trouwen op 10/07/2010 en ik ben al een dikke maand aan't zien naar trouwjurken.Heb ondertussen al le chapeau, linea raffaeli (hasselt), cermo (turnhout) en lilian claes gedaan, en tot nu toe had ik bij geen enkele jurk de veelbesprok...
Andere Reacties: 17 20-11-2009 15:58:48

Lieve
Bustierjurk zonder halsketting?
Hallo allemaal,Ik heb enkele weken geleden een bustierjurk besteld.En nu vroeg ik me af of dat kan, een bustierjurk zonder halsketting? Op de meeste foto's zie je bij dat soort jurk toch een halsketting. Ook bij de foto van mijn jurk.Maar korte ketti...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-11-2009 15:33:52

Kristelle
Kapster aan huis of kapster in de buurt van Scherpenheuvel
HalloIk ben nog steeds op zoek naar iemand die mijn haar komt doen de dag van mijn trouw. De meesten die ik contacteer zijn duur, 300 euro voor een proefsessie en de dag zelf?? Dat geef ik er niet aan. Als ik dan iemand vind, dan kan die niet op de d...
Andere Reacties: 6 20-11-2009 13:32:07

Ellen
iemand ervaring fotograaf jef driesen turnhout
Hey bruidjes,Heeft er iemand ervaring met fotograag Jef Driesen uit Turnhout. Ben gewoon maar eens benieuwd naar reacties, want wij hebben hem als fotograaf genomen.groetjes ellen
Locaties - Fotografie Reacties: 3 20-11-2009 13:22:44

Steven
feestzaal De Schorre Boom
Heeft er al iemand ervaring met de zaal in De Schorre in Boom?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-11-2009 13:00:31

Carmen
Wintertrouw
Wij trouwen midden in de winter. Dus hoogstwaarschijnlijk met slecht weer enzo. Weet er iemand mooie loaties voor foto's (ook als het slecht weer is) ? Heeft er iemand tips om met slecht weer er toch een mooie dag van te maken?
Ideeën Reacties: 4 20-11-2009 12:08:12

KIRSTEN
late pasbeurt
Hallo allemaalIk heb toch even een vraagje. Ik ben vorige maand mijn trouwkleed gaan bestellen. Wij trouwen op 21 mei 2010. Maar mijn eerste pasbeurt is pas op 16 april. Zit een beetje met problemen voor schoenen, een bruidsboeket en juwelen want...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-11-2009 12:03:51

stephanie
Tijdsduur ringen kiezen
Dag bruidjes, volgende week gaan we bij Fede Di Oro onze ringen kiezen. Heeft er iemand een idee hoe lang je binnen bent? We zouden behalve mss kleine aanpassingen, geen nieuw ontwerp laten maken.Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 20-11-2009 11:17:28

bianca
trouwkleed ian stuart
hey meiden,heb een vraagje, ik heb mijn kleed van ian stuart tweedehands gekocht.was direkt verkocht van de jurk !hij is nog wel niet gestoomd , nu vraag ik mijn eigen dus af : het kleed staat vol plooien en kreukels zo is ook het model moet ook zeke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-11-2009 11:14:46

debby
Twijfels trouwkleed
Hey mede-bruidjesHeeft er nog iemand last van twijfels na het bestellen van 'de jurk' ? Als ik het mijne aanhad was ik zeker, dan zag ik het op foto en twijfel! Dan opnieuw gaan passen en terug wow gevoel dus ineens besteld... Nu zo'n 3 weken later b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-11-2009 10:09:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...