Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katleen
tafelindeling
Hoe delen jullie de tafels in en hoe lichten jullie de gasten in aan welke tafel ze moeten gaan zitten?
Ideeën Reacties: 4 22-11-2009 15:43:36

katleen
cadeau getuigen en ouders
ben op zoek naar een origineel cadeau om op ons trouwfeest te overhandigen aan de getuigen en onze ouders.Hebben jullie een idee?
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 15:42:27

katleen
trouwbedankjes
ik ben op zoek naar trouwbedankjes om aan de gasten te geven heb al op verschillende web-sites gekeken maar is allemaal hetzelfde..Hebben jullie enig origineel idee?
Ideeën Reacties: 2 22-11-2009 15:41:31

Sarah
Bruidskindjes... of niet?
Hey iedereen!Zijn er nog mensen die overwegen om geen bruidskindjes te nemen?Wij hebben namelijk erg weinig mensen met kindjes in onze familie- en vriendenkring, en degene die er zijn, zijn ofwel nog te klein, al te groot of zien we amper (en hebben ...
Ceremonie Reacties: 8 22-11-2009 13:14:47

bart
schoenen
Dag bruidjes, nu mijn kleedje besteld is, wil ik op zoek gaan naar de juiste schoenen. Ik vind de collectie van Nina Fiarucci heel mooi, maar ik weet en vind niet waar ik die collectie in belgie kan kopen/bekijken.Heeft er iemand van jullie meer info...
Andere Reacties: 1 22-11-2009 13:11:01

Stephanie
namen van de tafels
Dag Bruidjes!Waar hebben jullie je inspiratie gehaald om de verschillende tafels in de zaal een "naam" te geven?Ik heb al gehoord van componisten, delen van Italië, ...Wat doen jullie? En hebben jullie extra accessoires op tafel gezet ...
Ideeën Reacties: 5 22-11-2009 12:51:22

Jessica
Nog 4 dagen!!!!
Hey allemaal,Donderdag is het eindelijk zover. Ben enorm zenuwachtig voor de moment. Heb last van buikkrampen, slaap heel slecht, enzovoort. Mijn toekomstige is dan weer heel rustig en kan gelukkig mij soms ook een beetje kalmeren. Heb zo'n vermoe...
Ceremonie Reacties: 5 22-11-2009 9:14:53

Evi
Wie is jullie fotograaf?
Ik ben op zoek naar een fotograaf die op natuurlijke wijze foto trekt, zo'n beetje wanneer niemand het weet. En van wie zijn fotoboeken toch wel een beetje speciaal zijn. Ik hou enorm van zwart-wit foto's en dan met een wit randje errond. Ik ben niet...
Locaties - Fotografie Reacties: 17 22-11-2009 9:14:40

bride
Marylisse: collecite 2009
hallo,na een eerste pasbeurt blijkt dat ik verzot ben op het merk Marylisse. Echter, ik blijk ook een sterke voorkeur te hebben voor de kleedjes uit de collectie 2009 (bepaalde stijl die ik mooi vind). In de winkel waar ik ging, hadden ze daar nog ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-11-2009 8:50:10

stephanie
Julia Rosa aanrader! Toch twijfel...
Hoi Bruidjes,Vandaag de lange trip gemaakt naar Nijmegen (NL) voor de winkel Julia Rosa. Echt wel een aanrader! Alle jurken kosten er 999 euro en ze maken het volgens jouw wensen. Zo hing mijn droomjurk niet in de winkel en na een hele hoop gecombine...
Andere Reacties: 3 22-11-2009 3:03:11

Mieke
Dringend gezocht: kapsel make-up
Hey,omdat wij onze trouw wegens omstandigheden een half jaar vroeger (!) moeten leggen hebben, ben ik nu dringend op zoek naar iemand die mijn kapsel en schmink kan verzorgen voor de grote dag. Ik heb "kort" haar (niet écht kort, maar ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 21-11-2009 23:44:34

Mieke
Dringend gezocht: kapsel make-up
Hey,omdat wij onze trouw wegens omstandigheden een half jaar vroeger (!) moeten leggen hebben, ben ik nu dringend op zoek naar iemand die mijn kapsel en schmink kan verzorgen voor de grote dag. Ik heb "kort" haar (niet écht kort, maar ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 21-11-2009 23:44:09

Stefanie
Trouwringen Wim Meeussen
Hallo medebruidjes,Ik zie heel graag de trouwringen van Wim Meeussen. Wij zijn van Brugge, dus is direct wel al een eindje rijden. Heeft er daarom iemand van jullie een idee hoeveel de trouwringen van Wim Meeussen ongeveer kosten?merci alvast!Stefani...
Andere Reacties: 10 21-11-2009 23:23:30

H
Blauw suitekleed PRONOVIAS te koop : maat 46
Prachtig blauw suitekleedje PRONOVIAS te koop (maat 46), vraagprijs 100€ (nieuwprijs 700€) foto's op aanvraag (geef je email-adres door).-> misschien iemand die een winkel kent die 2dehands suitekledij aanvaardt?
Kledij - Suite Reacties: 5 21-11-2009 22:44:51

Evie
Yves Vanschoenwinkel
Hallo,Wij zijn vandaag onze ringen gaan kiezen na de tip die ik vorige week kreeg dat de goudprijzen aan het stijgen zijn.Nu ik moet zeggen, ik ben meer dan tevreden. We hebben echt prachtige ringen gekozen. Ik zal blij zijn als ik ze aan mijn vinger...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-11-2009 21:32:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...