Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vicky
visagiste aan huis gezocht ruisbroek puurs
Ik zoek een visagiste aan huis voor mijn bruidsmake up. Mijn huwelijk gaat door op 8 mei 2010. Ben woonachtig in ruisbroek puurs 2870groetjes vicky
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 25-11-2009 22:10:57

Annina
Reactie op verloving...
Even iets anders maar moet het even kwijt.Gisteren bij schoonouders (stiefmoeder van verloofde) onze verloving gaan bekendmaken. Wij supertrots en gelukkig. We hebben al twee kinderen van 3 maand en eentje van 2 jaar.Zijn vader was echt heel blij. We...
Andere Reacties: 24 25-11-2009 21:05:21

Hanne
Huyze De Baere, Kasteel v Lebbeke of St.Hubert Ronse?
Hallo iedereen. Wij zijn volop op zoek naar een trouwzaal om volgend jaar (herfstperiode) in te trouwen, en dat is geen makkelijke opdracht :). Momenteel hebben we enkele zalen bezocht, en twijfelen heel erg tussen St. Hubert in Ronse (wat een pracht...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 25-11-2009 20:43:47

Yolande
Muratti Boom
iemand ervaring met Muratti Baldekar Kapsalon in Boom? Prijsklasse? groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 25-11-2009 20:18:16

Veerle
Nuria L'artista of Nathalia Ghafari
Beste bruidjes,wie van jullie heeft ervaringen met één van beiden?Doen ze beiden ook het kapsel?Is er een website van Nuria L'artista?Ik woon in Grimbergen en zou iemand aan huis willen laten komen voor zowel make-up, als kapsel....Alle erv...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 25-11-2009 19:31:13

Evi
Bruidstaart Del Rey
Hey bruidjes! Graag hadden wij een bruidstaart van Del Rey in Antwerpen gehad, iemand hier al ervaring mee?Hoe gaat het proeven eigenlijk? Betaal je hiervoor of is dit gratis? En met hoeveel personen mag/kan je dit doen, onze ouders smullen natuurlij...
Voorbereiding Reacties: 5 25-11-2009 18:30:04

patricia
zaaltje
hallo,kan er soms iemand helpen,wij zoeken een zaaltje waar wij onze drank en de traiteur zelf nemen.in de buurt van overmere zele berlare en omtrent (oost-vlaanderen)dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-11-2009 18:27:55

natacha
kapster-make up
hoi allemaal:heeft er iemand ervaring bij kapper zanowski in torhout? ben daar nu langsgeweest voor info. kost me wel 125 voor opsteken + dan bruchen en make-up. is dit veel???
Andere Reacties: 2 25-11-2009 17:50:04

Ellen
Wat denken jullie hiervan?
Wat denken jullie hiervan?Ik was aan het overwegen om een tweede kleed te kopen voor onze trouw en dit dan op ebay. Is dit niet raar twee trouwjurken?GrtjsEllen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 25-11-2009 16:58:51

tom
traiteur
Wij trouwen op 3/7/2010. Iemand goede adressen voor een traiteur regio Lier.
Voorbereiding Reacties: 1 25-11-2009 16:53:08

Ellen
Tekstje
Hey,Onlangs had ik tijdens het surfen een tekstje voor op de uitnodigingen speciaal voor de suite, dat zij verwacht werden bij de ouders van de bruid om de hele dag van dichtbij mee te maken. Heel mooi geformuleerd. Vind het nu natuurlijk niet meer t...
Uitnodigingen Reacties: 1 25-11-2009 16:46:05

natasja
puzzel getuige
hey allemaal,ik ga mijn beste vriendin volgende week vragen voor getuige te zijn... Nu wil ik een puzzel laten maken met een foto van ons... Maar waar kan ik er een tekst opzetten? Want ben bij kruidvat en delhaize gaan zien en daar hebben ze die opt...
Ideeën Reacties: 3 25-11-2009 16:35:59

véronique
dj oop voorhand ontmoeten?
Hallo,Zijn er veel mensen die hun dj op voorhand al eens ontmoeten? Onze doet dit namelijk niet. We boeken hem telefonisch en via mail. We moeten hem nog wel eens opbellen een week voor de trouw om de laatste details af te spreken. Maar we zien hem p...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 25-11-2009 15:32:20

bart
bruidstaart
Dag iedereen,zijn er nog mensen die geen bruidstaart hebben op hun trouwfeest? Wij zouden een dessertenbuffet nemen maar zonder binnenkomst van een grote bruidstaart.We zullen het buffet wel openen, maar niet speciaal op muziek of zo.Zijn er nog brui...
Andere Reacties: 11 25-11-2009 14:44:47

Liesbet
Kostprijs DJ
Dag bruidjes!Momenteel ben ik druk op zoek naar een dj voor ons huwelijksfeest. Ik kreeg zopas een offerte: 500 euro + 25 euro verplaatsingskosten + 250 euro voor huur discobar en lichten. De dj draait vanaf 19u30 tot einde feest. Ik vind het belangr...
Andere Reacties: 20 25-11-2009 14:25:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...