Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
families
Hoi allemaal,gisteren zijn we met beiden ouders gaan eten in de zaal. Het was een ramp!Beiden vaders begonnen een zware discussie over het al dan niet uitnodigen van nonkels en tantes op de receptie.De vader van mijn vriend is van mening dat wie je o...
Uitnodigingen Reacties: 20 6-12-2009 11:59:11

Kirsten
prijs visagiste?
Hallo allemaal,ik vroeg me af hoeveel jullie betalen voor een visagiste aan huis. Ik heb net van twee visagistes de prijzen ontvangen en de eerste vraagt 70 voor proef en 70 de dag zelf, daar zijn wel transportkosten inbegrepen. De tweede vraagt voor...
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 6-12-2009 10:55:22

Pamela
trouwjurk gevonden
Gisteren ben ik kleedjes gaan passen en ik heb er mijn droomjurk na een twintigtal kleedjes te passen gevonden!Het is een kleedje van Benjamin Roberts geworden, nummer 2058 van de latest collection op de site.Ben zo gelukkig en kan al niet wachten om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-12-2009 10:22:25

Caroline
Mijn bruidsjurk!
Hallo allemaal!Ik heb vandaag mijn bruidsjurk gevonden! Ik ben 1 winkel binnen gegaan met het idee dat ik er met eentje buiten moest komen en het is gelukt! Het is wel iets helemaal anders geworden dan ik in mijn gedachten had...Ik wou een moderne LR...
Andere Reacties: 5 5-12-2009 23:04:37

Evy
danslessen volgen
dag toekomstige bruidjesIk en mijn toekomstige man zouden graag danslessen volgen, maar waar kan je dat doen?Wij zijn van de omgeving Ieper! Ideeen gerust welkom, zou zeer welkom zijn want mijn toekomstige man heeft geen gevoel van ritme, dus lessen ...
Andere Reacties: 4 5-12-2009 22:31:56

hannelore
visagiste gezocht west-vlaanderen
Ik ben op zoek naar een visagiste aan huis in de streek van roeselare-brugge. Ik trouw op 9 juli 2010. Kan iemand mij op weg helpen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 5-12-2009 21:31:05

sandra
oud huis of boerderij
Hallo iedereen.Wij trouwen op 23 juli 2010 en zijn op zoek naar een oud huis of boerderij om foto's te trekken in de buurt van Tielen.Beerse,Gierle de streek van de noorderkemepen.Hopelijk kunnen jullie ons helpen.Binnen locatie's zijn ook welkom.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 5-12-2009 20:58:54

N
retouches-goede ervaren naaister van bruidskledij!
Lieve bruidjes,Ik heb een mooi kleedje gevonden in een stockverkoop. Het kost de helft van de normale prijs die je in de winkel vindt. Maar je moet zelf iemand vinden die de retouches doet. Hoe moet ik dat regelen? Weet iemand een naaister die ervari...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-12-2009 19:30:59

Julie
zeker?
Hoi!Voor ongemakjes te vermijden, heb ik mijn naam veranderd.Ik vroeg me af of er nog onder jullie zijn die twijfelen over het heletrouwgebeuren. Begrijp me niet verkeerd. Ik zie mijn vriend heel graag, maar soms vraag ik me af of we wel de juiste ke...
Andere Reacties: 9 5-12-2009 17:15:11

stephanie
Honeymoonshop in Rotterdam
Hoi dames, gisteren mijn kleedje (Maggie Sottero) gevonden in Rotterdam. Na heel lang zoeken, heel wat stressmomenten dan toch het veelbesproken wauw-gevoel gehad! Moet zeggen dat de stijl die ik zocht, ze daar in overvloed hadden (prinsessenstijl, b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-12-2009 13:05:38

bart
dagindeling - heb wat veranderd!
Dag bruidjes, ik had al eens een dagplanning gepost, enkele maanden geleden, maar nu mijn vriend en ik toch besloten hebben voor de kerk te trouwen, hebben we deze helemaal omgegooid. Willen jullie eens meekijken of jullie dit ok vinden? Alle opmerki...
Andere Reacties: 5 5-12-2009 12:44:14

lins
(Student) Videografie
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar iemand voor onze trouw op video vast te leggen. Aangezien we al redelijk veel aan onze trouwfoto's spenderen, is onsbudget voor het filmen nogal beperkt! Dit alles is te doen in Merchtem. Reacties op linskieke@hotmail....
Fotografie Reacties: 5 5-12-2009 11:57:20

lindsy
teksten wettelijk huwelijk
dag mede-bruidjes in spé!Omdat wij enkel voor de wet trouwen en dit toch een beetje willen personaliseren, zouden wij zelf muziek en een tekst kiezen en onze eigen geloften voorlezen. Heeft er iemand een goede tekst hiervoor of ideeen waar ik di...
Andere Reacties: 2 5-12-2009 11:09:51

Joke
binnekomen kerk
Hoi,Ik zou graag met mijn papa de kerk binnenkomen. Kennen jullie hiervoor een goed liedje?groetjesJoke 31/07/2010
Andere Reacties: 5 5-12-2009 10:17:24

Bianca
Huwelijksreis
HalloWij willen graag in september 2010 op huwelijksreis gaan naar Sri Lanka en de Malediven. Echter lezen wij op het net tegenstrijdige berichten rond het klimaat. Het zou daar het begin van het regenseizoen zijn? Nergens vinden we terug wat dit ...
Huwelijksreis Reacties: 7 5-12-2009 9:46:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...