Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

véronique
huwelijksreis
heyhey,We zijn vandaag de brochures voor de reizen gaan halen. Maar we willen heel graag buiten Europa. Liefst amerika of afrika. Weet er iemand een goede organisatie waar je een rondreis met strandvakantie kan combineren?véronique21.05.2010
Huwelijksreis Reacties: 4 9-12-2009 21:54:47

Sandra
pasbeurt !
Hallo lieve toekomstige bruidjes ,Ik ben hier nog eens :-)Deze middag dus geweest voor de pasbeurt van mijn kleedje.Het was echt zalig ... ze gaan het nu retoucheren en ik mag volgende week woensdag terug voor men laatste pasbeurt en mag dan men klee...
Andere Reacties: 3 9-12-2009 20:13:09

Sabine
Wie doet er het meeste van de voorbereiding???
Hoi Bruidjes,Is het bij jullie ook zo dat jullie meer tijd in de voorbereiding steken dan jullie partner? M'n verloofde is wel geinteresseerd en is er wel mee bezig maar 98% van het opzoekwerk en planning is precies toch voor mij... Hij komt wel me...
Voorbereiding Reacties: 15 9-12-2009 19:27:59

Ines
Fede di Oro
Dag bruidjes, ik vind de ringen ook heel mooi maar weet er iemand of je ook in Hasselt terecht kan om eens te gaan kijken of is dit enkel een afhaalpunt? Nemen ze ook oud goud aan? Ik heb namelijk nog wat oude gouden ringen liggen die ik toch nooit d...
Andere Reacties: 3 9-12-2009 19:17:30

Sandra
Joepieeeee !!!!!
Beste toekomstige bruidjes ,Gisteren nog in volle paniek vandaag enorm opgelucht.een vijftal minuutjes geleden kreeg ik telefoon van La Sposa om te zeggen dat mijn droomjurk binnen is .Ik mag straks om 16.30 al gaan passen .... hier heb ik weken naar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-12-2009 13:41:48

ann
fotograaf en lokatie voor foto's
Hallo allemaal,Wij gaan volgend jaar trouwen op 18 juni in de regio van scherpenheuvel. Heeft iemand goeie ideeen voor fotograaf (Jef Celen is al bezet spijtig genoeg) tegen een redelijke prijs en toch foto's neemt die iets anders zijn? Locaties om d...
Fotografie Reacties: 13 9-12-2009 12:47:05

Stéphanie
Misviering: misboekje...help
Hoi bruidjes,Hopelijk kan iemand van jullie me helpen.Wij gaan trouwen in de kerk maar in de vorm van gebedsdiens. (mijn partner is niet gelovig. Het eucharischt gebed en de communie worden dus geschrapt. De eerste keer bij onze pastoor was dit allem...
Ceremonie Reacties: 2 9-12-2009 11:40:59

Delphine
Fede di Oro Supertevreden!
Gisteren zijn wij de trouwringen gaan ophalen bij fede in Izegem, ze zijn gewoonweg prachtig! We hebben de ringen besteld in augustus en eerlijk gezegd wist ik niet meer hoe ze eruitzagen. We hebben ze zelf samengesteld met verschillende structuren...
Andere Reacties: 4 9-12-2009 10:04:25

Isabel
NOG 3 DAGEN
halloik wilde gewoon even laten weten dat er bij mij nog 3 dagen op de kalender staan ;-))heb er lang op moeten wachten maar nu komt mijn dag eraan. ze geven ook niet direct regen uit voor zaterdag dus dat maakt me blij.de zenuwen beginnen stilletje...
Andere Reacties: 9 9-12-2009 7:41:51

véronique
Zelfde schoenen of niet?
Hallo,ik heb mijn trouwschoenen reeds gekocht. Heb er gekocht met een klein hakje, maar ik heb heel snel zere voeten. Nu ben ik aan het twijfelen om uit te zien naar andere schoenen; Zo kan ik wisselen van schoenen.Zijn er nog bruidjes die dit doen?V...
Andere Reacties: 10 9-12-2009 0:19:23

Ann
locatie voor fotoshoot omgeving antwerpen
Hey,volgend jaar 10 juli trouw ik met mijn liefste ventje, maar we zijn enkel nog een locatie aan het zoeken om onze foto's te trekken.liefst zouden we dit aan het water doen... dit omgeving antwerpen, lier, edegem, kontich, boechout, vremde en al de...
Fotografie Reacties: 7 8-12-2009 22:17:21

lore
budgetvriendelijke merken
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een trouwkleed van rond een €700. Weet iemand welke collectie aan die - toch wel moeilijke - voorwaarde voldoet? Of een winkel waar er een grote collectie huur - of tweedehands jurken te koop zijn? Hopelijk k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 8-12-2009 22:10:42

Daisy
Feestzaal "Kwadraat" te Ekeren
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met feestzaal "Kwadraat" te Ekeren? Positief of negatief, laat maar horen.Thx Daisy21/05/2011
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-12-2009 22:10:21

Evi
kapsel
Heeft er iemand ervaring met bruidskapster aan huis Kelly Lenhardt? (http://www.everyoneweb.com/kellylenhardt/ ).Zowel positieve als negatieve commentaren welkom!Alvast bedankt,Evi
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 8-12-2009 20:35:17

kelly
janice loren
heeft er iemand een jurk van janice loren ?
Andere Reacties: 0 8-12-2009 19:48:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...