Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katelijne
voorleesteksten
Hallo iedereen,wij trouwen nu zaterdag en heb nog een vraagje over de misviering.Wat leggen jullie op de lezenaar? Ik had gedacht om daar een exemplaar van het misboekje te leggen in A4 formaat, maar dan moeten de lezers telkens nog zelf bladeren tot...
Voorbereiding Reacties: 2 7-12-2009 13:29:31

Hannelore
Twijfels
Dag bruidjes! Ik heb dit weekend mijn trouwjurk gekozen (van Leijten) en was er echt van overtuigd in de winkel. Maar de foto die van dat kleed op internet staat, is echt een pak minder...Het kleed is het model precies karren te groot...Vind ik wel j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 7-12-2009 10:57:38

H
Blauw suitekleed PRONOVIAS te koop : maat 46
Prachtig blauw suitekleed PRONOVIAS te koop (maat 46), vraagprijs 100€ (nieuwprijs 700€) foto's op aanvraag (geef je email-adres door).-> misschien iemand die een winkel kent die 2dehands suitekledij aanvaardt?
Kledij - Suite Reacties: 7 7-12-2009 10:51:39

Claudia
kapster - visagiste aan huis regio Genk
Hey allemaalWeet er iemand mss een goede kapper/kapster aan huis en een visagiste in de regio van Genk?Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 7-12-2009 6:19:10

natasja
collectie 2011
ej misschien stomme vraag... maar wij trouwen in mei of juni 2011. juiste datum weten we nog niet,want moeten zaal nog zoeken.nu is mijn vraag,wanneer de bruidscollectie van 2011 uitkomtx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-12-2009 23:51:57

S
Bruidsmodeshow boetiek Maya
Dag bruidjes!Op zondag 24 januari is het bruid-en suite show van boetiek Maya in San Marco Village. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met zo'n shows en die kunnen uitleggen hoe zo'n show er aan toe gaat?? Moet je dan nadien ook naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-12-2009 23:14:03

Lieselotte
Organdi Valens
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Organdi Valens?De stijl van Organdi Valens vind ik persoonlijk prachtig, en volgens hun website wordt op basis van een aantal van hun creaties iets voor jou ontworpen.Wie heeft ervaring met hun werkwijze? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-12-2009 22:38:51

Pamela
kapsel en make up aan huis regio Oostende
Hoi,Ik treed op 03/09/2010 in het huwelijksbootje en ben nu al op zoek naar iemand die kapsel en make-up aan huis doet regio Oostende.Ik heb al eens rondgezocht, maar zonder veel succes. Iemand referenties?groetjesPamela
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 6-12-2009 20:36:06

Katrien
zoektocht trouwlocatie westvl - oostvl - henegouwen - noordfrankrijk
Medeverloofden,Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie voor september 2010, of evt in juli 2010! Dit in regio Westvl, Oostvl, Henegouwen, Noord frankrijk... Na 1 week speciaal congé te hebben genomen staan we nog nergens. Is het dan zo onmogelijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 6-12-2009 20:36:00

stephanie
Gillet bruidegom
Hoi iedereen, Ik ga voor men toekomstige een afspraak maken bij Café Costume. Nu weet ik niet wat een gillet daar kost, maar om zoiets maar één keertje in je leven te dragen... Je weet waar ik naartoe wil he, waar kan je dit vinden en ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 6-12-2009 19:01:58

sofie
kasteel van moerkerke
Hallo, heeft er iemand ervaring met het kasteel van Moerkerke?Onder meer kwaliteit eten / prijs? groetjes,Sofia
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-12-2009 18:51:29

Kristelle
Prijs kapper
HalloWat zijn de prijzen van een kapper, niet iemand die aan huis komt he.Hoeveel betalen jullie voor wat te laten doen?Ik ben nog aan het twijfelen of ik iemand thuis ga laten komen of snel even naar een kapper ga.grtjs
Andere Reacties: 7 6-12-2009 17:25:28

ilse
Waar en wanneerr trouwen jullie?
Ik zelf trouw op 28 augustus 2010 in Beselare (west vlaanderen).Ik ben benieuwd...
Andere Reacties: 66 6-12-2009 16:32:05

Evelyn
zaal pottemakershoeve
Ik ben op zoek naar emailadres of telefoonnummer van de Pottemakershoeve in Meetkerke. Dit is nergens te vinden op internet.Wij zijn ook geïnteresseerd in het fabriekspand (Roeselare) en de Roode Poorte (Meetkerke). Alleen lossen zij geen prijze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-12-2009 12:58:32

Annelies
Ik heb je lief - Paul De Leeuw
Hallo iedereen,Wij zouden graag Ik heb je lief van Paul de Leeuw als openingsdans nemen, maar dat is zo'n lang liedje. Iemand een idee waar ik een verkorte versie kan vinden?Alvast bedankt!Annelies
Openingsdans Reacties: 7 6-12-2009 12:15:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...