Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natasja
www.aziexport.be
Heeft iemand hier ervaring mee?Zij maken bruidskleddjes op maat en voor een schappelijke prijs.Positief als negatieve reacties zijn welkom :-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 5-12-2009 0:45:52

elke
volgorde suite
Hoi allemaal! Wij trouwen op 10 juli 2010. Voor onze trouwdag hebben we iemend die we kennen gevraagd als ceremoniemeester. We zijn er zeker van dat hij dat heel goed zal doen. Ik vroeg me alleen af wat de juiste volgorde van de suit is. Ik dacht: wi...
Andere Reacties: 3 4-12-2009 22:26:01

melinda
wet - kerk zelfde dag of niet?
hey iedereen, wie heeft er hier goeie argumenten voor wet - kerk op dezelfde dag, of op een andere dag te doen?we geraken er niet uit...We zijn beide leerkrachten, dus hebben 2 maand vrijaf.Trouw in de kerk ligt al vast op 10 juli om 14.00u.We gingen...
Ideeën Reacties: 11 4-12-2009 19:09:37

claudia
uitnodigingen tekst
hallo bruidjeshet komt allemaal wat dichter en we zijn bezig om onze uitnodigingen te maken. ik vraag me of jullie uw achternaam vermelden en hoe jullie dat doen?we hebben een leuk tekstje maar onze achternaam wordt niet vermeld en mijn mama zei dat ...
Andere Reacties: 4 4-12-2009 19:00:23

karen
op zoek naar www.beauty-vera.be
ik ben op zoek naar deze site, maar ik kan het niet openen!Ik wou bellen voor meer informatie over de bruidsarrangementen, maar ik geraak niet meer op de site!Ik heb de site op dit forum gevonden! Wie kan me helpen?Groetjes en bedanktindien het niet ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 4-12-2009 18:57:25

Ilse
Eandis.
HEy bruidjes, Ik heb raad nodig, en iets totaal anders dan het gebruikelijke dat hier geplaatst word.:-)Volgende week mag m'n toekomstig ventje gaan solliciteren bij Eandis. (hij werkt nu ergens anders als electricien waar wegens verhuis is de afstan...
Andere Reacties: 5 4-12-2009 18:48:46

kathia
trouwdag
Na 4 maanden getrouwd te zijn kwam ik toevallig eens terug op deze site... als ik zo al die berichten lees doet het me weer denken aan onze trouwdag, het was zo perfect en zo prachtig, een echt sprookjeshuwelijk! als je een beeld wil hebben hier is o...
Andere Reacties: 13 4-12-2009 18:31:06

Kelly
Reatuaration Nouvelle
Hallo,Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met traiteur Restauration Nouvelle?Alvast bedankt!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-12-2009 17:52:10

Priska
bloemist, wanneer?
Hey jullie,Ik vroeg me af hoelang op voorhand jullie op zoek gaan naar een bloemist.Groetjes
Bruidsboeket Reacties: 2 4-12-2009 17:38:12

Ann
kostuum bruidegoml
Dag medebruidjes, Mijn vriend en ik vinden de kostuums van Cossmo héél knap! Maar als ik de prijzen hoor, ligt dit voor ons toch wel hoog, rond de 1100 €.Weten jullie adressen waar je een kostuum kan kopen voor max 600 €? Mijn v...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 4-12-2009 16:31:31

Kathleen
Kerk Bornem-Puurs-Hingene-...
Aloha,mij vraag richt zich specifiek aan inwoners van deze streek. Onze receptie en 't feest zou daar doorgaan, maar zelf zijn we eigenlijk niet van daar. M'n aanstaande en ik komen resp. van Barneveld (Nl.) en Halle (VL.-Br.). We zijn actief kerkgan...
Andere Reacties: 3 4-12-2009 16:02:14

Liesbeth
jurk marylise
Hallo meiden,Ik heb een probleempje. De jurk die ik gekozen heb, is het model cello van Marylise. Ik weet dat de rug voor een stuk bloot is en dat dus een aangepaste bh nodig is (met lage sluiting). Maar vermits het paskleedje niet mijn maat was, wee...
Andere Reacties: 8 4-12-2009 13:35:37

LINSY
Eretafel
Hallo, Ik trouw op 21 juli 2010 en zou graag eens weten wie er normaal allemaal aan de eretafel zit(buiten beide ouders en wij zelf)?
Ceremonie Reacties: 14 4-12-2009 13:29:07

lizi
tiara
hey ik zou graag zo'n tiara in mn haar willen. iemand een idee waar je dit kan kopen?grLizi
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 4-12-2009 12:18:34

Jessica
verslag huwelijksdag
Hey beste bruidjes in spe,Na een korte honeymoon met de kids (2 dagen parijs en 3 dagen eurodisney) hier zoals beloofd een verslag van onze onvergetelijke dag.Na een goede nachtrust toch vroeg al wakker en mij op mijn gemak gaan wassen enzovoort. Om...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 4-12-2009 11:40:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...