Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mimi
voorbeeld save-the-date gecombineerd met kerstkaart
hey, we zouden een save-the-date kaart gecombineerd met een kerskaart willen sturen. heeft er iemand hier een voorbeeld van de lay-out of een voorbeeldtekst hiervan? alvast bedankt, Mimi
Uitnodigingen Reacties: 7 27-11-2010 17:49:47

Els
Binnenlocatie en buitenlocatie regio Oudenaarde
Dag bruidjes en bruidegommen,   Ons huwelijks is nog een goede 6 maand weg en we beginnen na te denken over een toffe binnen- en buitenlocatie voor de foto's. Klassiekers als het park of station lijken ons geen goed idee. Aangezien wij trouwe...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 27-11-2010 17:20:03

Claudia
Kostuum voor bruidegom
Hey allemaal,   Weten jullie een winkel zijn waar mijn bruidegom zijn kostuum zou kunnen gaan zoeken? Wij zijn van Hulshout, dus gemakkelijk zou regio Heist-op-den-Berg - Lier - Herentals zijn. Wij zijn pas verhuisd, dus daarmee dat we het niet ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 27-11-2010 17:10:51

stefanie
Cameraman gezocht regio limburg
Hallo allemaal wij zijn nog op zoek naar een betaalbare cameraman die ook op het avondfeest blijft! Max 450 euro willen we er aan geven! Wij trouwen 30juli 2011 en zijn van Maasmechelen! Groetjes Stefanie
Video Reacties: 11 27-11-2010 15:55:06

Annemie
Binnen locaties in de regio rond Aalst
Wij zijn op zoek naar een binnen locatie in of rond Aalst... Foto's buiten zal geen probleem zijn, maar wat als het regent... We hebben zelf al eens gedacht en rond gehoord maar helaas nog niks gevonden. Als iemand een leuk idee heeft...  Laat...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-11-2010 11:57:04

Tinne
persoonlijke bedankingstekst ouders
In de kerk zou ik graag een persoonlijke tekst willen voorlezen, gericht aan onze ouders.  Geen bestaande tekst maar iets dat ik zelf geschreven heb.  Ik heb al wel een paar dingen dat ik er wil in zetten, maar weet niet goed hoe ik moet be...
Ceremonie Reacties: 2 27-11-2010 11:35:34

sylvia
make -up
hallo, iemand ervaring  met visagiste Rania? Ik zou haar nemen als visagiste,maar is nog niet echt duidelijk. Blijkbaar is het niet zo makkelijk iemand te vinden in de buurt voor haar en make-up en die ook nog niet te duur is. Prijzen van 150 a...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 27-11-2010 11:19:07

lies
Tiense bruidjes!
Dag meiden,   ik heb gemerkt dat er op dit forum nogal wat tiense bruidjes (of omgeving) to be ronddwarrelen. Nu ben ik toch zo nieuwsgierig om te weten waar en wanneer jullie trouwen... Wie weet wel bekend volk hé!   xxx
Ceremonie Reacties: 5 27-11-2010 8:17:50

Sarah
Mooi nederlandstalig nummer voor viering
Dag bruidjes   W geven een viering met de goede herder. Ik ga 2 liedjes laten afspelen tijdens de viering (viering mag max 45min duren!) 1 daarvan is Cindy Lauper met True Colors. Maar ik ben nog op zoek naar een Nederlandstalig nummer . Een...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 26-11-2010 22:09:53

Daisy
Help??!!
Hey meiden,   Ik heb even jullie mening dringend nodig! We zouden normaal deze zondag onze verlovingsshoot samen met onze 3 kindjes doen in het Nachtegalenpark maar nu slaat de twijfel toe. Wij trouwen in Juni en zou de foto's ook gaan gebruik...
Fotografie Reacties: 6 26-11-2010 21:44:17

mieke
Mexico
Vandaag hebben wij onze reis geboekt naar Mexico,voor 14 dagen.Ik kan niet wachten om te vertrekken ,ik ga er leren duiken want men ventje heeft al lang zijn brevet en ik wil dat ook wel leren moet heerlijk zijn zo onder water de mooie vissen zien en...
Locatie Reacties: 8 26-11-2010 20:35:23

sylvia
fotolocatie gezocht
hallo,   wij trouwen volgend jaar en ik had graag gehoord of jullie leuke locaties weten wij zijn van stabroek, en liefst in de buurt. Kapellen, kalmthout, ekeren, brasschaat... Iemand ideetjes? Ook binnen locaties moest het regenen   Sylvi...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 26-11-2010 19:07:58

Jolien
Huwelijksreis Mauritius
Hoi bruidjes,   Wij hebben onze huwelijksreis geboekt ! Het worden 10 dagen Mauritius ! We boekten dit via mauritiustravel.nl, een reisbureau dat ik hier op het forum al dikwijls vermeld zag staan. We zouden het anders via Neckerman/Jet-Air g...
Huwelijksreis Reacties: 7 26-11-2010 14:49:03

daisy
bruidskleed
vorige dinsdag is mijn zus haar trouwkleed gaan kiezen: ik ben meegeweest, het was zeer tof en ik ben blij dat de jurk nu gekozen is!!!maar voor al die gene die nog géén jurk hebben: ik heb daar gezien dat het nu zondag ook open is en je ka...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-11-2010 12:41:12

Kirsten
huwelijksreis + budget
Hey,   ik vroeg me af naar waar jullie huwelijksreizen gaan en hoeveel budget jullie er ongeveer aan spenderen of van plan zijn aan te spenderen. Bij ons is de bestemming al een aantal keer veranderd en momenteel zijn we nog aan het nadenken ove...
Huwelijksreis Reacties: 8 26-11-2010 10:50:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...